L’Hospital General de Castelló participa en un estudi per a crear un nou test de detecció del coronavirus

 

La Fundació per al Foment de la Investigació Sanitària i Biomèdica de la Comunitat (Fisabio) està fent un estudi per a acreditar la viabilitat d’un nou test de detecció de coronavirus més eficaç. Permetrà conéixer el resultat en dos minuts i valdrà menys d’un euro.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, l’àrea d’investigació d’este organisme ha assignat a l’Hospital General de Castelló un investigador de camp per a recollir dades i obtindre mostres per a mantindre la robustesa de l’informe sanitari. En l’estudi estan implicats també altres centres hospitalaris del territori valencià.

 

El nou sistema de detecció serà capaç d’olorar el patogen i podrà diagnosticar el coronavirus i altres problemes respiratoris. L’objectiu és diferenciar si el cos s’ha infectat de Covid-19 o d’una altra classe de virus.

 

L’investigador escollit per Fisabio haurà d’executar un protocol d’estudi entre els pacients que arriben a la part d’urgències de l’hospital com a casos sospitosos de contagi. I és que, este organisme és l’únic del territori valencià que compta amb un laboratori de màxima seguretat per a testar amb virus perillosos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.