L’hospital General d’Elx decidix suspendre consultes i operacions almenys fins al 18 de gener

 

L’Hospital General d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha anunciat la suspensió de pràcticament tota l’activitat programada, tant mèdica com quirúrgica, inclosa l’activitat de consultes externes, en este centre fins a, almenys, el pròxim 18 de gener de 2021.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, esta mesura s’ha pres a causa de la situació de l’evolució de la pandèmia. En principi, la suspensió de l’activitat prevista en els quiròfans i consultes externes, també afecta els ingressos previstos i ambulatoris en este hospital.

 

No obstant això, la mesura no afecta a aquella activitat programada ‘no demorable’. D’igual manera, s’avança la possibilitat que esta nova situació es puga prorrogar més enllà del 18 de gener.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant en només tres temporades

El defensa Adrián de la Font, Dela, ha arribat als 100 partits oficials amb el Llevant entre Lliga i Copa del Rei des de la seua arribada en 2023, i el seu contracte pot ampliar-se un any més si l'equip se salva.

El Consell reactivarà la comissió d’experts per a recuperar el Dret Civil valencià

El Consell reactivarà la comissió assessora de Dret Civil valencià, paralitzada des de 2006, per a estudiar les vies jurídiques que permeten recuperar esta competència lligada a l'autogovern.

L’Oviedo es queda curt davant el Vila-real després d’un empat marcat per un penal repetit

Real Oviedo i Vila-real empaten 1-1 en el Tartiere en un dol condicionat per la repetició d'un penal i que deixa als asturians a sis punts de la permanència mentres reforça l'avantatge groc en la part alta.

La Generalitat reactiva la comissió assessora per recuperar el Dret Civil valencià

La consellera de Justícia anuncia la reactivació d’un òrgan paralitzat des de 2006 i defensa que permetrà avançar en l’autogovern valencià

Morant reafirma que el Govern no aplicarà un marc inconstitucional, xenòfob i racista impulsat per Vox

La ministra Diana Morant assegura que el Govern recorrerà davant el Tribunal Constitucional qualsevol intent d'aplicar la prioritat nacional en ajudes i servicis públics, i acusa a Vox i al PP de promoure un model excloent i contrari a la igualtat.

Detinguts dos jóvens per delictes d’odi en tirar a migrants dels seus patinets a Aldaia

Dos jóvens espanyols de 18 i 20 anys van ser detinguts a Aldaia per presumptes delictes d'odi, lesions i contra la seguretat viària després de tirar a migrants dels seus patinets i gravar les agressions en vídeo.

Detinguda una cuidadora per traficar amb drogues a la casa de l’anciana a la qual assistia

La Policia Nacional ha detingut a València a una dona de 32 anys acusada de traficar amb diverses drogues en el domicili de l'anciana amb deterioració cognitiva a la qual cuidava.

El Vila-real busca ampliar la seua ratxa de quatre victòries seguides davant el Celta en La Ceràmica

El Vila-real rep al Celta en La Ceràmica en la jornada 32 de Lliga després d'encadenar quatre triomfs seguits a casa davant l'equip gallec, l'últim amb un 4-3 ple de gols i tensió fins al final.