L’hospital de Sant Joan d’Alacant instal·la dos carpes per a fer proves PCR per l’augment de casos

 

L’augment de proves PCR que estan fent-se en esta segona onada de la pandèmia del coronavirus ha provocat que l’hospital de Sant Joan d’Alacant haja hagut d’instal·lar dos carpes en un dels aparcaments de la Facultat de Medicina per a prendre mostres als pacients des dels seus cotxes i en una menor quantitat als vianants.

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’, estes mostres són processades més tard en el servici de Microbiologia d’este centre sanitari per a dur a terme les proves PCR que determinen si hi ha contagi per Covid-19.

 

Al començament de la pandèmia, ja es va instal·lar en l’hospital de Sant Joan d’Alacant una carpa per a la recollida de mostres i ara, amb esta ampliació es poden fer més de 200 proves PCR al dia.

 

Més de 200 proves PCR al dia

En esta instal·lació es prenen les mostres als treballadors de les residències d’ancians afectats per brots i als que han donat positiu abans d’incorporar-se a treballar. D’altra banda, quan s’origine un focus en algun col·legi d’este departament sanitari, els alumnes i treballadors del centre escolar passaran per estes carpes perquè els facen les mostres.

 

També seran atesos els pacients que siguen intervinguts en l’hospital o a dones que se’ls programa una cesària.

 

Amb esta ampliació, l’hospital té la capacitat de fer més de 200 proves PCR al dia per a la detecció del Covid-19, de les que al voltant 80% es fan als pacients directament en els seus vehicles i el 20% a vianants en la carpa principal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.