L’hostaleria demanarà a Sanitat la reobertura de terrasses, interiors al 30 % i horaris fins al toc de queda

 

Este dimarts es celebra la segona reunió de la taula de treball per a abordar la desescalada en el territori valencià i la Confederació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la Comunitat Valenciana (Conhostur) ha avançat les peticions que li farà a la Conselleria. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’hostaleria considera que la reobertura només de les terrasses és insuficient i demana altres condicions que facen viable la reactivació de la restauració i en les mateixes possibilitats que abans del tancament. 

D’esta manera, sol·liciten una reobertura amb terrasses amb distàncies, interiors al 30% de l’aforament, taules de 6 persones i amb l’ampliació de l’horari fins al toc de queda, fins a les 22.00 hores. 

 

De la mateixa forma, demanen per als establiments amb repartiment a domicili que es permeta treballar en tot l’horari i fins a les 01.30 hores. 

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.