Imputada la directora de la residència de Llíria investigada por presumptes casos de maltractament

 

La directora de la residència d’ancians Domus VI de Llíria, en el Camp de Túria (València), ha sigut imputada pel Jutjat d’Instrucció número 1 d’esta localitat després de la difusió d’unes imàtgens que podrien evidenciar possibles delictes contra la integritat moral de les víctimes.

 

Segons han informat a EFE fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, el jutjat no ha determinat encara la classe de fet delictiu pel que s’ha produït esta imputació, si bé la Fiscalia Provincial assenyalava recentment eixos fets com a possibles delictes contra la integritat moral.

 

Diferents mitjans de comunicació van difondre el mes de setembre passat unes imàtgens en les que es pot vore a ancians residents d’este centre lligats a cadires, amb nafres o nus, presumptament desatesos per a menjar i fins i tot abandonats després de caure a terra.

 

La Fiscalia Provincial de València va obrir diligències d’investigació el passat 9 de setembre davant la gravetat de les imatges. En conseqüència, el Jutjat d’Instrucció número 1 de Llíria ha obert una causa en la que, de moment, consta com investigada la directora del centre i dos empreses, com a persones jurídiques, implicades en la gestió del centre.

Últimes notícies

Juí a una presidenta de comunitat per carregar 80.000 euros al compte d’una veïna morta

Una presidenta de comunitat de propietaris de Dénia s'enfronta a dos anys de prision per presumpta estafa en carregar quasi 80.000 euros en rebuts al compte d'una veïna que ja habia mort.

Ferit un jove de 21 anys en xocar el seu cotxe contra un arbre a Alcoi

Un jove de 21 anys resulta ferit en col·lidir el cotxe que conduïa contra un arbre en un carrer del nucli urbà d'Alcoi i és traslladat a l'hospital.

Carlos Cuerpo i Arcadi España s’estrenen en la Moncloa abans del primer Consell de Ministres

Carlos Cuerpo i Arcadi España posen en l'escalinata de la Moncloa abans d'assistir al seu primer Consell de Ministres com a titulars de les seues noves carteres després de l'eixida de María Jesús Montero.

Ratxes de vent de fins a 122 km/h assoten diversos municipis de Castelló

El fort vent a la província de Castelló deixa ratxes màximes de 122 km/h i manté actiu l'avís groc, amb registres destacats a l'interior i la costa.

Avís groc a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

L'Agència Estatal de Meteorologia manté l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, amb ratxes que poden aconseguir els 80 km/h segons la zona i l'horari.

Març s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més calor i vent molt fort en el nord

El final de març arriba a la Comunitat Valenciana amb ambient més temperat, cel poc nuvolós i ratxes de vent molt forts a Castelló i l'interior nord de València, tant a l'interior com en el litoral.

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.