10.3 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

La incidència acumulada en el territori valencià baixa dels 100 casos per cada 100.000 habitants

 

La incidència acumulada del coronavirus en el territori valencià ha baixat dels 100 casos per cada 100.000 habitants per primera volta des del mes d’octubre, i s’ha situat en 91,35. És la quinta autonomia amb una taxa menor, per darrere de Múrcia, La Rioja, Balears i Extremadura.

 

D’esta manera ho recull l’actualització diària de casos de coronavirus que publica el Ministeri de Sanitat, en la que s’observa que la incidència acumulada a set dies se situa en 31,36; la tercera menor per darrere de Balears i Extremadura.

 

En total, el territori valencià ha detectat en les últimes 24 hores 116 contagis i el total ascendix a 380.091. En els últims 14 dies s’han detectat 4.571 casos i 1.700 han iniciat símptomes; mentres que en l’última setmana són 1.569 casos i 412 amb inici de símptomes.

 

L’ocupació hospitalària també continua baixant: hi ha 823 persones ingressades (el 7,12% del total de llits) i 240 en UCI, el 23,62%. Els dos paràmetres se situen per davall de la mitjana d’Espanya.

 

Per damunt de la mitjana es manté la positivitat de les proves, encara que també ha decrescut: del 9,63% del dimarts al 9,19% del dimecres.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.