Un infermer viu en una autocaravana per no contagiar a la seua família

L'infermer Xavi Márquez davant del seu ordinador amb mascareta i equip de protecció el 24 de març de 2020

L’infermer ha decidit aïllar-se preventivament, tot i no mostrar simptomatologia | Cedida

 

Des de l’11 de març, pocs dies abans del decret de confinament, l’infermer Xavi Márquez viu en la seua autocaravana instal·lada en Igualada (Barcelona), a on treballa. Ell és originari de Moià, però des de l’inici del brot va decidir amb la seua família que es quedaria a viure en la zona confinada.

 

L’infermer vol protegir a la seua família de contagiar-se

Segons ha explicat ell mateix en un vídeo, l’objectiu és «evitar contagis» innecessaris. Márquez ha assenyalat que es troba bé, sense simptomatologia, però ho ha fet per «precaució», ja que està en contacte continuat amb gent infectada. A demés, ha explicat, també està participant en l’assaig clínic de l’investigador Oriol Mitjà que té per objectiu remetre la propagació del virus.

 

«Jo assumisc el risc de contagi i per a mi viure ací és un esforç de 10 en una escala de l’1 al 10», ha assenyalat Xavi Márquez. En este sentit, s’ha dirigit a la població en general per a reclamar-los que es consciencien de la importància de quedar-se en casa i evitar nous contagis.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.