Un infermer viu en una autocaravana per no contagiar a la seua família

L'infermer Xavi Márquez davant del seu ordinador amb mascareta i equip de protecció el 24 de març de 2020

L’infermer ha decidit aïllar-se preventivament, tot i no mostrar simptomatologia | Cedida

 

Des de l’11 de març, pocs dies abans del decret de confinament, l’infermer Xavi Márquez viu en la seua autocaravana instal·lada en Igualada (Barcelona), a on treballa. Ell és originari de Moià, però des de l’inici del brot va decidir amb la seua família que es quedaria a viure en la zona confinada.

 

L’infermer vol protegir a la seua família de contagiar-se

Segons ha explicat ell mateix en un vídeo, l’objectiu és «evitar contagis» innecessaris. Márquez ha assenyalat que es troba bé, sense simptomatologia, però ho ha fet per «precaució», ja que està en contacte continuat amb gent infectada. A demés, ha explicat, també està participant en l’assaig clínic de l’investigador Oriol Mitjà que té per objectiu remetre la propagació del virus.

 

«Jo assumisc el risc de contagi i per a mi viure ací és un esforç de 10 en una escala de l’1 al 10», ha assenyalat Xavi Márquez. En este sentit, s’ha dirigit a la població en general per a reclamar-los que es consciencien de la importància de quedar-se en casa i evitar nous contagis.

Últimes notícies

Mor una treballadora municipal a Borriana després de xocar un turisme amb un camió de l’Ajuntament

Una empleada de l'àrea de Via Pública de Borriana ha mort després de la col·lisió entre un turisme i un camió municipal en l'avinguda Cañada Blanch. L'Ajuntament ha decretat dos dies de dol oficial i ha anunciat un minut de silenci i la suspensió d'actes institucionals.

Dos detinguts després de xocar amb la Guàrdia Civil en una persecució per drogues en Orihuela Costa

Dos hòmens de 30 i 34 anys han sigut detinguts en Orihuela Costa per tràfic de drogues després d'una persecució amb cotxe que va acabar amb un xoc frontal contra un vehicle de la Guàrdia Civil i un agent ferit.

La Policia de la Generalitat incauta 39 obres falses atribuïdes a Saura, Miró i Basquiat

La Policia de la Generalitat ha intervingut 39 obres d'art falsament atribuïdes a Antonio Saura, Joan Miró i Jean-Michel Basquiat i ha detingut al presumpte responsable per estafa i delicte contra la propietat intel·lectual.

Aagesen defén una coordinació constant en la dana i acusa a la Generalitat de fallar com a autoritat competent

Sara Aagesen insistix al Senat en què la coordinació entre ministeris durant la dana va ser contínua i responsabilitza a la Generalitat Valenciana del retard en les alertes a la població.

El València preveu 50.000 abonats en el Nou Mestalla i limitarà els concerts a l’estiu

El València calcula aconseguir els 50.000 abonats en el Nou Mestalla en la temporada 2027-28 i planteja un model d'estadi actiu tot l'any, amb concerts sol a l'estiu i horaris pactats amb el veïnat de Benicalap.

Toljan i Víctor García s’exerciten al marge i són dubte per al Llevant davant el Betis

Jeremy Toljan i Víctor García s'entrenen al marge per sobrecàrregues musculars i són seriós dubte per al lateral dret del Llevant en la seua visita al Betis.

Affengruber amplia la nòmina de mundialistes de l’Elx amb la seua crida amb Àustria

El central de l'Elx David Affengruber és convocat per Àustria per al pròxim Mundial i s'unix a la tala però il·lustre llista de jugadors franjiverdes que han disputat esta cita.

Jaume Guardeño continua la seua recuperació en una clínica de neurorrehabilitación a Barcelona

El ciclista Jaume Guardeño ha sigut traslladat a la Clínica Guttmann de Barcelona, centre de referència en neurorrehabilitación, on continuarà recuperant-se del greu accident patit mentres entrenava el 31 de març.