Ingressen en l’hospital de campanya de València els primers pacients amb Covid-19

 

L’hospital de campanya de la província de València, annex a l’Hospital Universitari i Politècnic La Fe, ha rebut este dilluns els primers ingressos de pacients Covid-19, tots ells amb situació clínica lleu o moderada, amb la finalitat d’alleujar la pressió assistencial hospitalària dels centres d’aguts de la província davant el repunt de casos de les últimes setmanes, segons han informat fonts de la Generalitat.

 

La Conselleria de Sanitat ha habilitat 280 llits en els tres hospitals valencians de campanya, dels que un total de 120 corresponen a l’hospital de campanya de València. Esta última dotació pot ampliar-se fins a les 356 en el cas que fora necessari.

 

El procediment de derivació de pacients, coordinat per la direcció general d’Assistència Sanitària i consensuat per tots els centres hospitalaris d’aguts de la província, establix que este hospital de campanya, igual que els seus homòlegs de Castelló i Alacant, assistirà a pacients majors de 18 anys, no dependents, amb PCR positiva, que hagen estat prèviament en un hospital d’aguts i que es troben en fase de resolució de la malaltia. En el cas que tinguen insuficiència respiratòria, esta ha de poder corregir-se amb fluxos baixos d’oxigen.

 

S’han reforçat els sistemes de climatització

A demés, en alguns casos, poden ingressar pacients que, a més de la seua situació clínica, la seua situació social o familiar no els permeta mantindre un aïllament adequat o manquen de les cures necessàries en casa.

 

Esta infraestructura es dividix en diferents unitats d’hospitalització, que compten amb controls d’infermeria i consultes mèdiques, dotades dels aparells necessaris per a atendre els malalts de manera individualitzada. També compta amb presses d’oxigen, punts de Radiodiagnòstic per a usar un aparell portàtil de Radiografia  i, en cas de ser necessari, respiradors. De la mateixa manera, l’hospital de campanya disposa de banys amb dutxes per a la condícia i higiene de pacients i professionals.

 

De la mateixa manera, davant possibles situacions meteorològiques adverses, s’han reforçat els sistemes de climatització perquè la instal·lació mantinga en tot moment la temperatura adequada de confort, tant per als pacients com per al personal sanitari.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.