Javier Cárdenas, acomiadat d’Europa FM de manera fulminant

 

Terratrémol en la ràdio musical. Europa FM ha acomiadat a Javier Cárdenas de manera fulminant, segons ha conegut en exclusiva YOTELE. Este portal ha pogut saber que Atresmedia Radi ha decidit unilateralment prescindir del màxim responsable del seu morning xou.

La direcció de l’emissora va avançar la setmana passada al presentador de ‘Levántate y Cárdenas» que no anava a renovar el seu contracte de cara a la pròxima temporada.

Encara que la seua marxa definitiva estava inicialment prevista per a mediats del pròxim mes de juliol, finalment s’ha pres la decisió de precipitar la seua eixida amb caràcter immediat, quasi dos mesos abans del que es preveu. Dilluns 24 de maig ha sigut el seu últim programa.

A partir de hui, Juanma Romero es farà càrrec de l’espai despertador de l’emissora de manera temporal fins que es decidisca qui prendrà les regnes del mateix a partir de setembre. El locutor s’encarregava fins a la data de presentar ‘Em poses més’ en les vesprades d’Europa FM.

D’esta manera, Javier Cárdenas tanca un important cicle professional de més d’11 anys ininterromputs, que finalitzen de manera abrupta i per la porta de darrere.

Polèmiques que han provocat que perda més de la meitat de la seua audiència en quatre anys
Són diverses les raons que han precipitat la decisió d’Atresmedia d’expulsar de manera immediata a Javier Cárdenas.

D’entrada, l’enorme crisi d’audiència que travessa el seu espai (coincidint amb l’arrancada de l’emissió del seu programa en TVE), que ha passat d’obtindre 1.119.000 oïdors en l’EGM (Estudi General de Mitjans) d’abril de 2017 a només interessar a 470.000 en el mateix mes de 2021. En quatre anys ha perdut més de la meitat dels seus fidels.

A la important pèrdua d’oïdores de l’espai, se sumen les nombroses polèmiques que el català ha protagonitzat en este temps. Javier Cárdenas ha utilitzat l’antena d’Europa FM per a abocar controvertides opinions i teories rocambolesques sobre temes molt sensibles, habitualment amb nul rigor, que han provocat nombroses queixes i profunda incomoditat en Atresmedia.

Tant en el programa de ràdio que ha dirigit fins al dia de hui com en ‘Hora Punta’, que va presentar en TVE durant dos temporades, va arribar a assegurar que les vacunes estaven relacionades amb l’augment de casos d’autisme, alguna cosa desmentiment de manera rotunda en el seu moment per la comunitat científica.

 

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.