Julia Otero ha superat el càncer: «estic viva i guerrera»

La periodista Julia Otero està d’allò més contenta i és què no és per a menys, acaba d’anunciar que ha superat el càncer, ho ha fet a través de les seues xarxes socials.

La periodista, anunciava el passat 22 de febrer que patia càncer en directe al seu programa d’Onda Cero, ‘Julia en la Onda‘. «Sempre dic que les coses s’han de dir pel seu nom, i m’ho aplique», deia entonces en un dels moments més difícils de la seua vida que l’apartava dels micròfons i se centrava en el tractament i la recuperació.

<

>

Ens ha donat una alegria

Amb el mateix mètode, el de dir les coses pel seu nom, huit mesos després ha tornat a donar la cara. Este cop, però, per portar notícies molt positives a tots els seus seguidors. La periodista, de 61 anys, ha anunciat a les seues xarxes socials que ha superat el càncer de còlon que li van diagnosticar.

«Falta poc per tornar»

I el que tots desitjàvem i el seu somni de curar-se s’ha fet realitat, i com hem dit així anunciava la seua recuperació del càncer, ho feia este dimecres amb un missatge ple d’optimisme a les seues xarxes socials.

Retorn als micròfons

L’anunci de la retirada de la periodista catalana va ser fa poc més de vuit mesos, però encara no hi ha una data fixada pel seu retorn als micròfons. Otero, però, ha donat pistes al seu missatge explicant que «falta poc per la tornada a Onda Cero i ‘Julia en la Onda’». Perquè això siga possible «espera el permís de les bates blanques».

«Estic viva i guerrera»

El text de l’anunci anava encapçalat amb una imatge radiant de Julia Otero. I un missatge clar, «estic viva i guerrera». Intencions clares i agraïments infinits a tothom i per tots els missatges plens d’ànims i afecte. «Com per no curar-se», diu.

Amb molt d’humor

A més, s’ha permés fer una petita broma de la seua «dieta tan exitosa» pel seu aspecte més prim, explicant que «quasi millor que no la proveu mai». Del seu «nou look» de cabell curt, afirma que el seu pèl estava debilitat i necessitava un cop de tisora.

Per acabar l’anunci, Otero ha explicat que no té «egoistes» —definició del professor Lopez-Otín. Tot i això, la periodista ha volgut recordar el llarg recorregut que encara li queda per donar per tancat l’assumpte. «Ja sabeu que són cinc anys els que han de transcórrer», ha finalitzat.

<

>

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.