L’hamburgueseria Five Guys arriba a València i busca personal per a 35 llocs a través del Servef

 

La cadena d’hamburgueseries Five Guys arribarà a València a la tardor per obrir el seu primer establiment a la Comunitat, un local que suposarà la contractació de 35 persones entre personal de cuina i cambrers. Per cobrir aquests llocs, la companyia està buscant ja candidats a través del ‘Espai Empreses’ del Servei Valencià d’Ocupació i Formació de la Conselleria d’Economia Sostenible (Servef) de la Conselleria d’Economia, segons ha informat aquest organisme en un comunicat.                           

  

  

L’empresa valorarà que les persones candidates sàpiguen treballar en equip, gaudisquen amb el servei al client, tinguen esperit de superació i ganes d’aprendre. Les funcions del personal seleccionat seran, entre unes altres: preparar diàriament els ingredients frescos, atendre als clients, cuinar hamburgueses i creïlles fregides, així com realitzar les tasques de neteja de cuina i restaurant.                      

 

 

  

Serà el primer Five Guys a la Comunitat Valenciana

 

  

Les persones interessades han de dirigir les seues sol·licituds a través del portal del Servef i posicionar-se en l’oferta de treball 507292, adjuntant el seu CV (http://www.servef.gva.es/gvajobs).

  

  

Actualment, la Five Guys compta amb 11 restaurants oberts a Espanya situats a Madrid, Granada, Barcelona i Zaragoza. L’obertura del seu establiment a València serà la primera a la Comunitat Valenciana.

 

 

  

 L’atenció a les empreses del Servef

 

  

L’oferta de llocs de treball en Five Guys està gestionada a través de l’Espai Empreses del Servei Valencià d’Ocupació, la unitat especialitzada en l’atenció a empreses que per les seues característiques requerisquen d’una atenció i serveis personalitzats en matèria d’intermediació laboral.

  

  

Espai Empreses oferix diversos serveis a les empreses, des de la selecció de treballadors, com en aquest cas, la col·laboració amb la Xarxa Eures, així com informació sobre la formació a mesura o Pràctiques No Laborals, entre uns altres.

 

Últimes notícies

Dijous amb màximes molt altes al prelitoral de València i ruixats possibles al nord

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un dia de sol i calor amb màximes molt altes al prelitoral de València i possibilitat de ruixats i tronades al nord, segons Aemet. Divendres arribarà un descens notable de les temperatures màximes, sobretot a la província de València, i augmentaran els núvols i les precipitacions al sud de València i nord d'Alacant.

Els hotels valencians tanquen maig fregant el 87% d’ocupació, quatre punts més que fa un any

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat el mes de maig amb una ocupació pròxima al 87%, quatre punts per damunt de 2025, amb València i Benidorm liderant i un fort impuls del turisme internacional.

Dijous amb màximes molt altes al prelitoral de València i ruixats al nord

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un dia calorós, amb màximes molt altes al prelitoral de València i possibles ruixats forts amb tempesta a l’interior del terç nord.

El professorat en vaga mou l’acampada de la plaça de la Mare de Déu per a facilitar el Corpus

L’acampada indefinida de professors a la plaça de la Mare de Déu de València es reubica uns metres per a facilitar els preparatius i actes del Corpus, però anuncia que diumenge tornarà a ocupar l’espai alliberat.

El professorat valencià encadena 19 dies lectius de vaga sense avançar en la negociació

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic valencià arriba als 19 dies lectius amb noves manifestacions a València i Alacant, acampada a la plaça de la Verge i sense que Educació haja représ la negociació amb tots els sindicats.

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.