L’hamburgueseria Five Guys arriba a València i busca personal per a 35 llocs a través del Servef

 

La cadena d’hamburgueseries Five Guys arribarà a València a la tardor per obrir el seu primer establiment a la Comunitat, un local que suposarà la contractació de 35 persones entre personal de cuina i cambrers. Per cobrir aquests llocs, la companyia està buscant ja candidats a través del ‘Espai Empreses’ del Servei Valencià d’Ocupació i Formació de la Conselleria d’Economia Sostenible (Servef) de la Conselleria d’Economia, segons ha informat aquest organisme en un comunicat.                           

  

  

L’empresa valorarà que les persones candidates sàpiguen treballar en equip, gaudisquen amb el servei al client, tinguen esperit de superació i ganes d’aprendre. Les funcions del personal seleccionat seran, entre unes altres: preparar diàriament els ingredients frescos, atendre als clients, cuinar hamburgueses i creïlles fregides, així com realitzar les tasques de neteja de cuina i restaurant.                      

 

 

  

Serà el primer Five Guys a la Comunitat Valenciana

 

  

Les persones interessades han de dirigir les seues sol·licituds a través del portal del Servef i posicionar-se en l’oferta de treball 507292, adjuntant el seu CV (http://www.servef.gva.es/gvajobs).

  

  

Actualment, la Five Guys compta amb 11 restaurants oberts a Espanya situats a Madrid, Granada, Barcelona i Zaragoza. L’obertura del seu establiment a València serà la primera a la Comunitat Valenciana.

 

 

  

 L’atenció a les empreses del Servef

 

  

L’oferta de llocs de treball en Five Guys està gestionada a través de l’Espai Empreses del Servei Valencià d’Ocupació, la unitat especialitzada en l’atenció a empreses que per les seues característiques requerisquen d’una atenció i serveis personalitzats en matèria d’intermediació laboral.

  

  

Espai Empreses oferix diversos serveis a les empreses, des de la selecció de treballadors, com en aquest cas, la col·laboració amb la Xarxa Eures, així com informació sobre la formació a mesura o Pràctiques No Laborals, entre uns altres.

 

Últimes notícies

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.