L’hamburgueseria Five Guys arriba a València i busca personal per a 35 llocs a través del Servef

 

La cadena d’hamburgueseries Five Guys arribarà a València a la tardor per obrir el seu primer establiment a la Comunitat, un local que suposarà la contractació de 35 persones entre personal de cuina i cambrers. Per cobrir aquests llocs, la companyia està buscant ja candidats a través del ‘Espai Empreses’ del Servei Valencià d’Ocupació i Formació de la Conselleria d’Economia Sostenible (Servef) de la Conselleria d’Economia, segons ha informat aquest organisme en un comunicat.                           

  

  

L’empresa valorarà que les persones candidates sàpiguen treballar en equip, gaudisquen amb el servei al client, tinguen esperit de superació i ganes d’aprendre. Les funcions del personal seleccionat seran, entre unes altres: preparar diàriament els ingredients frescos, atendre als clients, cuinar hamburgueses i creïlles fregides, així com realitzar les tasques de neteja de cuina i restaurant.                      

 

 

  

Serà el primer Five Guys a la Comunitat Valenciana

 

  

Les persones interessades han de dirigir les seues sol·licituds a través del portal del Servef i posicionar-se en l’oferta de treball 507292, adjuntant el seu CV (http://www.servef.gva.es/gvajobs).

  

  

Actualment, la Five Guys compta amb 11 restaurants oberts a Espanya situats a Madrid, Granada, Barcelona i Zaragoza. L’obertura del seu establiment a València serà la primera a la Comunitat Valenciana.

 

 

  

 L’atenció a les empreses del Servef

 

  

L’oferta de llocs de treball en Five Guys està gestionada a través de l’Espai Empreses del Servei Valencià d’Ocupació, la unitat especialitzada en l’atenció a empreses que per les seues característiques requerisquen d’una atenció i serveis personalitzats en matèria d’intermediació laboral.

  

  

Espai Empreses oferix diversos serveis a les empreses, des de la selecció de treballadors, com en aquest cas, la col·laboració amb la Xarxa Eures, així com informació sobre la formació a mesura o Pràctiques No Laborals, entre uns altres.

 

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.