L’hamburgueseria Five Guys arriba a València i busca personal per a 35 llocs a través del Servef

 

La cadena d’hamburgueseries Five Guys arribarà a València a la tardor per obrir el seu primer establiment a la Comunitat, un local que suposarà la contractació de 35 persones entre personal de cuina i cambrers. Per cobrir aquests llocs, la companyia està buscant ja candidats a través del ‘Espai Empreses’ del Servei Valencià d’Ocupació i Formació de la Conselleria d’Economia Sostenible (Servef) de la Conselleria d’Economia, segons ha informat aquest organisme en un comunicat.                           

  

  

L’empresa valorarà que les persones candidates sàpiguen treballar en equip, gaudisquen amb el servei al client, tinguen esperit de superació i ganes d’aprendre. Les funcions del personal seleccionat seran, entre unes altres: preparar diàriament els ingredients frescos, atendre als clients, cuinar hamburgueses i creïlles fregides, així com realitzar les tasques de neteja de cuina i restaurant.                      

 

 

  

Serà el primer Five Guys a la Comunitat Valenciana

 

  

Les persones interessades han de dirigir les seues sol·licituds a través del portal del Servef i posicionar-se en l’oferta de treball 507292, adjuntant el seu CV (http://www.servef.gva.es/gvajobs).

  

  

Actualment, la Five Guys compta amb 11 restaurants oberts a Espanya situats a Madrid, Granada, Barcelona i Zaragoza. L’obertura del seu establiment a València serà la primera a la Comunitat Valenciana.

 

 

  

 L’atenció a les empreses del Servef

 

  

L’oferta de llocs de treball en Five Guys està gestionada a través de l’Espai Empreses del Servei Valencià d’Ocupació, la unitat especialitzada en l’atenció a empreses que per les seues característiques requerisquen d’una atenció i serveis personalitzats en matèria d’intermediació laboral.

  

  

Espai Empreses oferix diversos serveis a les empreses, des de la selecció de treballadors, com en aquest cas, la col·laboració amb la Xarxa Eures, així com informació sobre la formació a mesura o Pràctiques No Laborals, entre uns altres.

 

Últimes notícies

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.