L’hamburgueseria Five Guys arriba a València i busca personal per a 35 llocs a través del Servef

 

La cadena d’hamburgueseries Five Guys arribarà a València a la tardor per obrir el seu primer establiment a la Comunitat, un local que suposarà la contractació de 35 persones entre personal de cuina i cambrers. Per cobrir aquests llocs, la companyia està buscant ja candidats a través del ‘Espai Empreses’ del Servei Valencià d’Ocupació i Formació de la Conselleria d’Economia Sostenible (Servef) de la Conselleria d’Economia, segons ha informat aquest organisme en un comunicat.                           

  

  

L’empresa valorarà que les persones candidates sàpiguen treballar en equip, gaudisquen amb el servei al client, tinguen esperit de superació i ganes d’aprendre. Les funcions del personal seleccionat seran, entre unes altres: preparar diàriament els ingredients frescos, atendre als clients, cuinar hamburgueses i creïlles fregides, així com realitzar les tasques de neteja de cuina i restaurant.                      

 

 

  

Serà el primer Five Guys a la Comunitat Valenciana

 

  

Les persones interessades han de dirigir les seues sol·licituds a través del portal del Servef i posicionar-se en l’oferta de treball 507292, adjuntant el seu CV (http://www.servef.gva.es/gvajobs).

  

  

Actualment, la Five Guys compta amb 11 restaurants oberts a Espanya situats a Madrid, Granada, Barcelona i Zaragoza. L’obertura del seu establiment a València serà la primera a la Comunitat Valenciana.

 

 

  

 L’atenció a les empreses del Servef

 

  

L’oferta de llocs de treball en Five Guys està gestionada a través de l’Espai Empreses del Servei Valencià d’Ocupació, la unitat especialitzada en l’atenció a empreses que per les seues característiques requerisquen d’una atenció i serveis personalitzats en matèria d’intermediació laboral.

  

  

Espai Empreses oferix diversos serveis a les empreses, des de la selecció de treballadors, com en aquest cas, la col·laboració amb la Xarxa Eures, així com informació sobre la formació a mesura o Pràctiques No Laborals, entre uns altres.

 

Últimes notícies

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.