Obertes les llistes d’ocupació temporal per a Sanitat

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha engegat un nou procediment perquè les llistes d’ocupació temporal romanguen obertes de manera permanent. D’esta manera, les persones que es vulguen inscriure poden presentar una sol·licitud telemàtica en qualsevol moment de l’any.

D’esta manera, s’ha publicat a la pàgina web de la Conselleria la resolució d’obertura de la dinovena edició de la borsa d’ocupació per a institucions sanitàries (consultar aquí) i el procediment d’inscripció i modificació de sol·licituds estarà disponible a partir del dia 2 de desembre.

A la citada resolució, s’especifiquen els tràmits d’inscripció de les llistes d’ocupació obertes i permanents i s’estableix el nombre d’edicions que es convoquen, així com les dates de tall a partir de les quals les sol·licituds passaran a formar part de les futures edicions de la borsa.

A partir del dia 2 de desembre podreu accedir als tràmits d’inscripció, que estaran disponibles les 24 hores del dia els 365 dies de l’any a la pàgina web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, mitjançant DNI electrònic, certificat digital o Cl@ve.

Per tal de garantir la igualtat a la baremació s’han establert dos dates límits anuals de valoració de mèrits i d’obtenció de requisits. Això suposarà que s’actualitzaran dos vegades l’any les puntuacions dels integrants.

Este nou procediment d’inscripció és el resultat del treball realitzat per tal de disposar d’unes llistes d’ocupació amb prou recursos humans per a poder proveir les necessitats de personal temporal, de manera que les persones interessades puguen accedir al tràmit quan finalitzen els estudis i no hagen d’esperar que s’obri un termini per presentar sol·licituds i mèrits.

Com que les llistes d’ocupació estaran obertes de manera permanent, les llistes de reserva per a categories deficitàries previstes a l’article 13 de l’Ordre 4/2019 de 14 de novembre, es conformaran amb les persones que s’inscriguen per primera vegada a la categoria que requerisca personal.

Inscripció a les llistes

 

Els qui es van inscriure en edicions anteriors de les llistes d’ocupació temporal únicament hauran d’emplenar el tràmit si volen modificar l’elecció de categories i departaments de salut o afegir-hi nous mèrits que l’Administració no valore d’ofici.

Per part seua, les persones que es van inscriure en els procediments extraordinaris de categories deficitàries convocades per la Direcció General de Recursos Humans no formen part de les llistes d’ocupació temporal, per la qual cosa, si volen formar-ne part, hauran de presentar la sol·licitud d’inscripció.

La inscripció es pot fer en un màxim de tres categories professionals diferents i, per a cadascuna, com a màxim en set departaments de salut.

Les sol·licituds presentades des del 2 de desembre de 2021 fins al 31 de març de 2022 seran valorades en esta 19a edició de la borsa d’ocupació. La resolució es refereix també a les dates de tall en què les sol·licituds seran valorades ja a les successives edicions 20 i 21.

Les sol·licituds d’inscripció i modificació es realitzaran de forma telemàtica i també hauran de presentar-la les persones que únicament vulguen aportar nous mèrits.

En una sol·licitud diferent de les anteriors i un termini màxim de 10 dies hàbils, es presentarà la documentació acreditativa de requisits i mèrits. No obstant això, no cal presentar la documentació que acredite requisits ni mèrits computats ja en altres edicions anteriors.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.