Obertes les llistes d’ocupació temporal per a Sanitat

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha engegat un nou procediment perquè les llistes d’ocupació temporal romanguen obertes de manera permanent. D’esta manera, les persones que es vulguen inscriure poden presentar una sol·licitud telemàtica en qualsevol moment de l’any.

D’esta manera, s’ha publicat a la pàgina web de la Conselleria la resolució d’obertura de la dinovena edició de la borsa d’ocupació per a institucions sanitàries (consultar aquí) i el procediment d’inscripció i modificació de sol·licituds estarà disponible a partir del dia 2 de desembre.

A la citada resolució, s’especifiquen els tràmits d’inscripció de les llistes d’ocupació obertes i permanents i s’estableix el nombre d’edicions que es convoquen, així com les dates de tall a partir de les quals les sol·licituds passaran a formar part de les futures edicions de la borsa.

A partir del dia 2 de desembre podreu accedir als tràmits d’inscripció, que estaran disponibles les 24 hores del dia els 365 dies de l’any a la pàgina web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, mitjançant DNI electrònic, certificat digital o Cl@ve.

Per tal de garantir la igualtat a la baremació s’han establert dos dates límits anuals de valoració de mèrits i d’obtenció de requisits. Això suposarà que s’actualitzaran dos vegades l’any les puntuacions dels integrants.

Este nou procediment d’inscripció és el resultat del treball realitzat per tal de disposar d’unes llistes d’ocupació amb prou recursos humans per a poder proveir les necessitats de personal temporal, de manera que les persones interessades puguen accedir al tràmit quan finalitzen els estudis i no hagen d’esperar que s’obri un termini per presentar sol·licituds i mèrits.

Com que les llistes d’ocupació estaran obertes de manera permanent, les llistes de reserva per a categories deficitàries previstes a l’article 13 de l’Ordre 4/2019 de 14 de novembre, es conformaran amb les persones que s’inscriguen per primera vegada a la categoria que requerisca personal.

Inscripció a les llistes

 

Els qui es van inscriure en edicions anteriors de les llistes d’ocupació temporal únicament hauran d’emplenar el tràmit si volen modificar l’elecció de categories i departaments de salut o afegir-hi nous mèrits que l’Administració no valore d’ofici.

Per part seua, les persones que es van inscriure en els procediments extraordinaris de categories deficitàries convocades per la Direcció General de Recursos Humans no formen part de les llistes d’ocupació temporal, per la qual cosa, si volen formar-ne part, hauran de presentar la sol·licitud d’inscripció.

La inscripció es pot fer en un màxim de tres categories professionals diferents i, per a cadascuna, com a màxim en set departaments de salut.

Les sol·licituds presentades des del 2 de desembre de 2021 fins al 31 de març de 2022 seran valorades en esta 19a edició de la borsa d’ocupació. La resolució es refereix també a les dates de tall en què les sol·licituds seran valorades ja a les successives edicions 20 i 21.

Les sol·licituds d’inscripció i modificació es realitzaran de forma telemàtica i també hauran de presentar-la les persones que únicament vulguen aportar nous mèrits.

En una sol·licitud diferent de les anteriors i un termini màxim de 10 dies hàbils, es presentarà la documentació acreditativa de requisits i mèrits. No obstant això, no cal presentar la documentació que acredite requisits ni mèrits computats ja en altres edicions anteriors.

Últimes notícies

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.

Pérez Llorca espera que la nova proposta siga solvent per a posar fi a la vaga docent

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que el nou oferiment que el Consell farà este divendres als sindicats de professorat valencià siga tècnicament solvent i suficient per a desconvocar la vaga indefinida que ja porta dinou dies. La proposta arribarà sense detalls avançats i enmig de la divisió sindical, especialment pel bloqueig en matèria retributiva.

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.

Presó provisional per a l’home detingut pel crim masclista de Callosa de Segura

La Secció de Violència sobre la Dona del Tribunal d’Instància d’Orihuela decreta presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home que va matar presumptament la seua parella Patricia en el seu domicili de Callosa de Segura.