La mantaescola, el remei d’Ontinyent per a solucionar el fred que patixen els alumnes valencians en les aules

Mantaescola

La idea va sorgir al observar que una alumna s’havia tapat els peus amb una manta | Textils Mora

 

En la localitat d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), han creat la ‘mantaescola’, una manta adaptada per als xiquets per a solucionar els problemes de fred en les escoles que comporta la nova normativa contra el coronavirus, que imposa l’obertura de finestres de les aules durant la jornada lectiva.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la fàbrica local Mantes Mora és la creadora d’esta original idea que s’ha fet viral per molts municipis del territori valencià i, inclús, d’altres punts d’Espanya com Cadis o la Corunya.

 

És per això que les seues comandes s’han disparat arribant a 20.000 unitats demanades i més de mil cridades telefòniques en una sola setmana. A demés, l’Ajuntament d’Ontinyent ha comprat suficients per a abastir a tots els alumnes de la localitat. 

 

Segons informa el regidor d’Educació, Oscar Borell, la idea va sorgir al observar que una alumna s’havia tapat els peus amb una manta. Per això, el consistori es va posar en contacte amb Mantes Mora, una fàbrica local, per a solucionar el problema. 

Últimes notícies

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.