La mantaescola, el remei d’Ontinyent per a solucionar el fred que patixen els alumnes valencians en les aules

Mantaescola

La idea va sorgir al observar que una alumna s’havia tapat els peus amb una manta | Textils Mora

 

En la localitat d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), han creat la ‘mantaescola’, una manta adaptada per als xiquets per a solucionar els problemes de fred en les escoles que comporta la nova normativa contra el coronavirus, que imposa l’obertura de finestres de les aules durant la jornada lectiva.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la fàbrica local Mantes Mora és la creadora d’esta original idea que s’ha fet viral per molts municipis del territori valencià i, inclús, d’altres punts d’Espanya com Cadis o la Corunya.

 

És per això que les seues comandes s’han disparat arribant a 20.000 unitats demanades i més de mil cridades telefòniques en una sola setmana. A demés, l’Ajuntament d’Ontinyent ha comprat suficients per a abastir a tots els alumnes de la localitat. 

 

Segons informa el regidor d’Educació, Oscar Borell, la idea va sorgir al observar que una alumna s’havia tapat els peus amb una manta. Per això, el consistori es va posar en contacte amb Mantes Mora, una fàbrica local, per a solucionar el problema. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.