La mantaescola, el remei d’Ontinyent per a solucionar el fred que patixen els alumnes valencians en les aules

Mantaescola

La idea va sorgir al observar que una alumna s’havia tapat els peus amb una manta | Textils Mora

 

En la localitat d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), han creat la ‘mantaescola’, una manta adaptada per als xiquets per a solucionar els problemes de fred en les escoles que comporta la nova normativa contra el coronavirus, que imposa l’obertura de finestres de les aules durant la jornada lectiva.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la fàbrica local Mantes Mora és la creadora d’esta original idea que s’ha fet viral per molts municipis del territori valencià i, inclús, d’altres punts d’Espanya com Cadis o la Corunya.

 

És per això que les seues comandes s’han disparat arribant a 20.000 unitats demanades i més de mil cridades telefòniques en una sola setmana. A demés, l’Ajuntament d’Ontinyent ha comprat suficients per a abastir a tots els alumnes de la localitat. 

 

Segons informa el regidor d’Educació, Oscar Borell, la idea va sorgir al observar que una alumna s’havia tapat els peus amb una manta. Per això, el consistori es va posar en contacte amb Mantes Mora, una fàbrica local, per a solucionar el problema. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.