11.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

La mare i el sogre de Pedro Sánchez, ingressats amb coronavirus

Pedro Sánchez durante la primera sesión de investidura en el Congreso de los Diputados, Madrid, el sábado, 4 de enero de 2020

Els dos són persones de risc per la seua avançada edat  | GTRES

 

El coronavirus ja està deixant petjada en el nostre país: cada dia se sumen milers d’infectats a la llista. Ara, ha sigut el torn per a la mare i el sogre del president del Govern, Pedro Sánchez, ja que han donat positiu en coronavirus, segons ha avançat ‘OKDiario’.

 

Persones vulnerables per ser d’avançada edat

Els dos infectats han sigut Magdalena Pérez-Castejón i Sabiniano Gómez, i ja fa unes hores que han sigut ingressats a un centre hospitalari. Els dos, considerats persones vulnerables per la seua avançada edat, han sigut ingressats en l’Hospital de Puerta de Hierro, en Majadahonda.

 

L’última aparició en públic en la que es va poder vore a la mare del President, que manté una vida molt discreta paral·lelament a la del seu fill, va ser el passat mes de gener quan va eixir amb la seva nora Begoña Gómez — qui també es va contagiar del virus — i el seu altre fill quan van investir per segona volta a Sánchez en el Congrés dels Diputats.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.