17.5 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Maroto anuncia que en setembre s’estarà en condicions de poder implementar els viatges de l’Imserso

 

La ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, ha anunciat este dilluns que en setembre s’estarà en condicions de poder implementar els viatges de l’Imserso, encara que si fora possible avançar la data, ho farien públic. Maroto s’ha manifestat en Castelló de la Plana en una roda de premsa que ha oferit després de la presentació de l’estudi ‘Impacte socioeconòmic i fiscal del sector de taulells i paviments ceràmics en Espanya’, elaborat per ASCER.

 

D’eixa manera, la ministra ha destacat que estan treballant perquè es puga fer enguany l’Imserso «amb les mesures de seguretat necessàries per a evitar contagis. Els majors estan sent els primers en vacunar-se i, per tant, confiem que es puga reprendre el programa esta temporada», ha apuntat.

 

Sobre este tema, ha assenyalat que els destins valencians són «molt demandats» pels majors i, «sens dubte, este programa contribuirà a la reactivació del turisme». Maroto ha explicat que s’està treballant en un grup al costat del sector per a adaptar els plecs, i que en setembre s’estarà en condicions de poder implementar els viatges. 

 

A demés, ha apuntat que es milloren algunes de les reclamacions del sector turístic «per a millorar no sols l’experiència dels majors, sinó també en l’àmbit de la idoneïtat que per als hostalers suposa este programa. És un estímul important a la demanda que necessita el sector per a començar a recuperar la cadena de valor d’un sector que depén de la mobilitat», ha conclòs.

Últimes notícies

Morant defén el nou model de finançament i acusa el Consell de buscar objeccions

Diana Morant ha defés que el nou model de finançament autonòmic és el millor per als valencians i ha acusat el Consell de buscar objeccions. Ha destacat que la proposta del Govern duplica la plantejada per Pérez Llorca i ha reclamat suport en la reunió del pròxim dimecres.

Els reis visitaran el 14 de gener una exposició i un projecte de la UPV a València

Els reis viatjaran a València el dimecres 14 per a inaugurar la mostra 'La transformació de València 1866-2026' i conéixer el projecte 'Salvem els fotos UPV/Recuperar les memòries'. L'agenda fixa actes a les 12.00 en el Centre del Carmen i a les 16.15 en la Facultat de Belles Arts.

Un equip tècnic treballa per a restablir la calefacció en l’IES 25 d’Abril d’Alfafar

Dos empreses treballen des de primera hora en la reparació de la calefacció de l'IES 25 d'Abril després de les queixes per falta de temperatura i talls elèctrics. La consellera ha visitat el centre i manté equips en alerta davant noves incidències.

Marta García i Eilish McColgan, pels rècords en el 10K de València

L'espanyola i la britànica atacaran este diumenge les plusmarques de 10 km a València, en una edició amb nivell internacional, eixides escalonades i 18.000 dorsals.

La UV impulsa un projecte europeu per a entendre el dolor crònic a través de l’eix intestí-cervell

La Universitat de València lidera el projecte europeu 'PainGutPFC' per a estudiar l'eix intestí-cervell en el dolor crònic, amb estudis en humans des de gener a València. L'objectiu és traduir les troballes en teràpies personalitzades que reduïsquen fàrmacs i la càrrega emocional.

Feijóo afirma que Sánchez va influir per a no declarar l’emergència nacional en la DANA de València

Feijóo ha declarat davant la jutgessa que Carlos Mazón li va traslladar que Sánchez preferia mantindre la direcció des de València i que per això no es va declarar l'emergència nacional. Ha defés que el Govern central degué assumir la gestió i ha detallat el seu intercanvi de missatges i la seua arribada primerenca al centre d'emergències.

Pactada la composició de la Comissió Mixta per la dana; primera reunió en setmanes

Generalitat i Govern han pactat la composició i el funcionament de la Comissió Mixta per a coordinar la reconstrucció després de la dana en la Comunitat Valenciana. La primera reunió es preveu en les pròximes setmanes, amb grups de treball reduïts i una agenda proposada pels ajuntaments.

Arriben a Madrid els cinc espanyols alliberats a Veneçuela

Els cinc espanyols alliberats a Veneçuela han aterrat a Barajas procedents de Bogotà i s'han retrobat amb les seues famílies. Albares celebra la seua arribada.