14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Maroto anuncia que en setembre s’estarà en condicions de poder implementar els viatges de l’Imserso

 

La ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, ha anunciat este dilluns que en setembre s’estarà en condicions de poder implementar els viatges de l’Imserso, encara que si fora possible avançar la data, ho farien públic. Maroto s’ha manifestat en Castelló de la Plana en una roda de premsa que ha oferit després de la presentació de l’estudi ‘Impacte socioeconòmic i fiscal del sector de taulells i paviments ceràmics en Espanya’, elaborat per ASCER.

 

D’eixa manera, la ministra ha destacat que estan treballant perquè es puga fer enguany l’Imserso «amb les mesures de seguretat necessàries per a evitar contagis. Els majors estan sent els primers en vacunar-se i, per tant, confiem que es puga reprendre el programa esta temporada», ha apuntat.

 

Sobre este tema, ha assenyalat que els destins valencians són «molt demandats» pels majors i, «sens dubte, este programa contribuirà a la reactivació del turisme». Maroto ha explicat que s’està treballant en un grup al costat del sector per a adaptar els plecs, i que en setembre s’estarà en condicions de poder implementar els viatges. 

 

A demés, ha apuntat que es milloren algunes de les reclamacions del sector turístic «per a millorar no sols l’experiència dels majors, sinó també en l’àmbit de la idoneïtat que per als hostalers suposa este programa. És un estímul important a la demanda que necessita el sector per a començar a recuperar la cadena de valor d’un sector que depén de la mobilitat», ha conclòs.

Últimes notícies

Detingut a València després d’una persecució un jove buscat per maltractaments habituals

La Policia Nacional ha detingut a València a un jove de 21 anys després de fugir a la carrera, travessar l'autovia i quedar suspés d'un pont. Tenia una requisitòria per maltractaments habituals i va ser arrestat per resistència i desobediència; el patinet que portava va ser confiscat en presentar el número de sèrie esquinçat.

Les Falles de Gandia generen 40,38 milions d’impacte econòmic i 377 ocupacions

Un estudi de la Universitat de València calcula un impacte total de 40,38 milions, 14,85 milions de PIB i 377 ocupacions equivalents a jornada completa. L'informe confirma a les Falles com a motor econòmic local, a més del seu valor cultural.

Com triar correctament recanvis d’automòbil: la precisió de recanvis cotxe per matricula i la selecció per VIN

Substituir peces del cotxe és fàcil amb el codi VIN. Aprèn a cercar recanvis amb exactitud i evitar errors comuns.

Els bombers mobilitzen llevaneus per la nevada a l’interior nord de Castelló

El Consorci Provincial ha mobilitzat una dotació i dos unitats forestals amb equips llevaneu-saler per a actuar entre Torremiró i Fredes davant la nevada. Aemet manté avisos per neu a l'interior i temporal marítim en la costa.

Set detinguts per robatori de coure en polígons de la Vall d’Albaida valorat en 231.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a set persones per una sèrie de robatoris de cablejat a Montaverner, L'Olleria i Ontinyent, amb un perjuí de 231.000 euros. Se'ls atribuïxen cinc delictes de robatori amb força i un de pertinença a organització criminal.

El Llevant ultima el fitxatge de l’extrem Tai Abed, del PSV, fins a 2029

El Llevant negocia els últims serrells per a incorporar a l'extrem esquerrà Tai Abed, de 21 anys i amb passaport espanyol, procedent del PSV. L'acord preveu un contracte fins a juny de 2029 amb una compensació econòmica reduïda al club neerlandés.

La borrasca Harry encara deixa hui pluges, neu a l’interior i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims efectes d'Harry mantenen les precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis localment forts, neu des de 1.000-1.400 m i ratxes intenses del nord.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.