Maroto anuncia que en setembre s’estarà en condicions de poder implementar els viatges de l’Imserso

 

La ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, ha anunciat este dilluns que en setembre s’estarà en condicions de poder implementar els viatges de l’Imserso, encara que si fora possible avançar la data, ho farien públic. Maroto s’ha manifestat en Castelló de la Plana en una roda de premsa que ha oferit després de la presentació de l’estudi ‘Impacte socioeconòmic i fiscal del sector de taulells i paviments ceràmics en Espanya’, elaborat per ASCER.

 

D’eixa manera, la ministra ha destacat que estan treballant perquè es puga fer enguany l’Imserso «amb les mesures de seguretat necessàries per a evitar contagis. Els majors estan sent els primers en vacunar-se i, per tant, confiem que es puga reprendre el programa esta temporada», ha apuntat.

 

Sobre este tema, ha assenyalat que els destins valencians són «molt demandats» pels majors i, «sens dubte, este programa contribuirà a la reactivació del turisme». Maroto ha explicat que s’està treballant en un grup al costat del sector per a adaptar els plecs, i que en setembre s’estarà en condicions de poder implementar els viatges. 

 

A demés, ha apuntat que es milloren algunes de les reclamacions del sector turístic «per a millorar no sols l’experiència dels majors, sinó també en l’àmbit de la idoneïtat que per als hostalers suposa este programa. És un estímul important a la demanda que necessita el sector per a començar a recuperar la cadena de valor d’un sector que depén de la mobilitat», ha conclòs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.