Maroto anuncia que en setembre s’estarà en condicions de poder implementar els viatges de l’Imserso

 

La ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, ha anunciat este dilluns que en setembre s’estarà en condicions de poder implementar els viatges de l’Imserso, encara que si fora possible avançar la data, ho farien públic. Maroto s’ha manifestat en Castelló de la Plana en una roda de premsa que ha oferit després de la presentació de l’estudi ‘Impacte socioeconòmic i fiscal del sector de taulells i paviments ceràmics en Espanya’, elaborat per ASCER.

 

D’eixa manera, la ministra ha destacat que estan treballant perquè es puga fer enguany l’Imserso «amb les mesures de seguretat necessàries per a evitar contagis. Els majors estan sent els primers en vacunar-se i, per tant, confiem que es puga reprendre el programa esta temporada», ha apuntat.

 

Sobre este tema, ha assenyalat que els destins valencians són «molt demandats» pels majors i, «sens dubte, este programa contribuirà a la reactivació del turisme». Maroto ha explicat que s’està treballant en un grup al costat del sector per a adaptar els plecs, i que en setembre s’estarà en condicions de poder implementar els viatges. 

 

A demés, ha apuntat que es milloren algunes de les reclamacions del sector turístic «per a millorar no sols l’experiència dels majors, sinó també en l’àmbit de la idoneïtat que per als hostalers suposa este programa. És un estímul important a la demanda que necessita el sector per a començar a recuperar la cadena de valor d’un sector que depén de la mobilitat», ha conclòs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.