Maroto anuncia que en setembre s’estarà en condicions de poder implementar els viatges de l’Imserso

 

La ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, ha anunciat este dilluns que en setembre s’estarà en condicions de poder implementar els viatges de l’Imserso, encara que si fora possible avançar la data, ho farien públic. Maroto s’ha manifestat en Castelló de la Plana en una roda de premsa que ha oferit després de la presentació de l’estudi ‘Impacte socioeconòmic i fiscal del sector de taulells i paviments ceràmics en Espanya’, elaborat per ASCER.

 

D’eixa manera, la ministra ha destacat que estan treballant perquè es puga fer enguany l’Imserso «amb les mesures de seguretat necessàries per a evitar contagis. Els majors estan sent els primers en vacunar-se i, per tant, confiem que es puga reprendre el programa esta temporada», ha apuntat.

 

Sobre este tema, ha assenyalat que els destins valencians són «molt demandats» pels majors i, «sens dubte, este programa contribuirà a la reactivació del turisme». Maroto ha explicat que s’està treballant en un grup al costat del sector per a adaptar els plecs, i que en setembre s’estarà en condicions de poder implementar els viatges. 

 

A demés, ha apuntat que es milloren algunes de les reclamacions del sector turístic «per a millorar no sols l’experiència dels majors, sinó també en l’àmbit de la idoneïtat que per als hostalers suposa este programa. És un estímul important a la demanda que necessita el sector per a començar a recuperar la cadena de valor d’un sector que depén de la mobilitat», ha conclòs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.