El moment en el qual el Marroc obri portes i deixa passar a immigrants a Ceuta

Ceuta està vivint una de les majors crisis migratòries d’Espanya. Fins al moment s’ha notificat l’arribada de més de 6.000 immigrants, milers d’ells menors d’edat. En el vídeo es pot veure com les forces de seguretat que controlen la tanca del Marroc obrin el reixat i permeten el pas de desenes de persones a territori espanyol.
A l’altre costat, els membres de les forces de seguretat d’Espanya intenten que eixa entrada no es produïsca. La tensió augmenta i els marroquins llancen pedres a les forces armades.

 

El ministre de l’Interior, Fernando Grande Marlaska assegura que Espanya ja ha posat els mitjans necessaris per a assegurar les fronteres i evitar l’arribada d’immigrants a Ceuta. També afirma que 1.500 dels 6.000 immigrants que han arribat, ja han sigut retornats al Marroc.

L’Exèrcit a la platja del Tarajal

 

L’Exèrcit de Terra s’ha desplegat a la platja del Tarajal de Ceuta amb l’objectiu de controlar l’entrada d’immigrants a Espanya. S’ha acordat reforçar també els espigons i la frontera.

També s’ha creat un comité de coordinació integrat per les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat, Policia Local i efectius de la Comandància General de Ceuta per a controlar tots els punts «sensibles» de la ciutat i mantindre l’ordre als carrers de Ceuta.

La Delegació del Govern demana «tranquil·litat» i afirma que s’estan duent a terme les «accions necessàries» per a «tornar com més prompte millor a la normalitat».

Últimes notícies

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.

El Consell acusa Diana Morant de gastar 72.000 euros en una ‘juerga’ per l’eclipsi

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa la ministra Diana Morant d’haver organitzat amb diners públics una festa amb barra lliure, càtering i concert per seguir el minut de l’eclipsi al Observatorio de Yebes. Exigix explicacions al Govern de Pedro Sánchez i demana més respecte pel diners públics.

Pérez Llorca denuncia un greuge amb Cofrents davant la pròrroga d’Almaraz

Juanfran Pérez Llorca critica que Cofrents rep un tracte diferent al d’Almaraz tot i tindre, segons defensa, els mateixos informes i garanties de seguretat. La Generalitat reclama que es resolga ja la continuïtat de la central valenciana més enllà de 2030.

Abiel Osorio es presenta a l’Elx: gols, esforç i humilitat

El davanter argentí Abiel Osorio s’ha presentat amb l’Elx amb el repte de marcar gols, aportar competència en atac i treballar amb humilitat.