El moment en el qual el Marroc obri portes i deixa passar a immigrants a Ceuta

Ceuta està vivint una de les majors crisis migratòries d’Espanya. Fins al moment s’ha notificat l’arribada de més de 6.000 immigrants, milers d’ells menors d’edat. En el vídeo es pot veure com les forces de seguretat que controlen la tanca del Marroc obrin el reixat i permeten el pas de desenes de persones a territori espanyol.
A l’altre costat, els membres de les forces de seguretat d’Espanya intenten que eixa entrada no es produïsca. La tensió augmenta i els marroquins llancen pedres a les forces armades.

 

El ministre de l’Interior, Fernando Grande Marlaska assegura que Espanya ja ha posat els mitjans necessaris per a assegurar les fronteres i evitar l’arribada d’immigrants a Ceuta. També afirma que 1.500 dels 6.000 immigrants que han arribat, ja han sigut retornats al Marroc.

L’Exèrcit a la platja del Tarajal

 

L’Exèrcit de Terra s’ha desplegat a la platja del Tarajal de Ceuta amb l’objectiu de controlar l’entrada d’immigrants a Espanya. S’ha acordat reforçar també els espigons i la frontera.

També s’ha creat un comité de coordinació integrat per les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat, Policia Local i efectius de la Comandància General de Ceuta per a controlar tots els punts «sensibles» de la ciutat i mantindre l’ordre als carrers de Ceuta.

La Delegació del Govern demana «tranquil·litat» i afirma que s’estan duent a terme les «accions necessàries» per a «tornar com més prompte millor a la normalitat».

Últimes notícies

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.