Les existències de les mascaretes KN95 es podran vendre fins a final d’any

 

Les existències de les mascaretes KN95, equivalents al FPP2 europeu, que es troben ja en els establiments podran comercialitzarse fins al pròxim 31 de desembre, i també podran aquelles que encara no han arribat al país però les comandes del que es van fer durant el període permés.

 

D’eixa manera ho establix una resolució de la Secretaria General d’Indústria i de la xicoteta i mitjana empresa, referent als equips de protecció individual en el context de la crisi sanitària ocasionada pel Covid-19, que publica este dijous el Butlletí Oficial del Estado (BOE).

 

En el text, Indústria recorda que davant de l’escassetat d’equips de protecció (EPI) per la pandèmia del coronavirus va permetre la seua comercialització temporal i excepcional, en una ordre del 23 d’abril, mentres s’esperava que l’oferta s’ajustara a la demanda en un curt període de temps, devent els fabricants adaptar els seus processos de producció i la seua oferta d’EPI amb marcatge CE a la demanda del mercat.

 

S’ha ampliat el termini fins a final d’any

En eixe moment, es va establir el 30 de setembre com a data límit per a la comercialització de diferents productes de protecció individual, entre altres les màscares KN95. Indústria ha constatat que el proveïment dels productes de protecció individual ha millorat, però explica que queda pendent determinar què fer amb les últimes unitats de productes en ‘estoc’.

 

Per això, amb la finalitat de permetre que els productes emparats per la resolució del 23 d’abril, que ja estan en Espanya i en estoc, Indústria permet que es comercialitzen fins al 31 de desembre. Ocorre el mateix amb aquelles compres públiques de productes recollits en la resolució d’abril que encara no han sigut recepcionats però la compra del que s’ha fet abans de l’1 d’octubre i en el període autoritzat per Indústria.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La marxa del 8M a València s’avança a les 17.30 per l’espectacle pirotècnic

La manifestació del 8M a València començarà a les 17.30 per a compatibilitzar el pas per la plaça de l'Ajuntament amb un espectacle pirotècnic que es retarda a les 21.00. La Coordinadora Feminista accepta l'ajust i manté el recorregut previst.

Transports adjudica 23,9 milions en materials de via per a l’ample estàndard entre L’Alzina i Alacant

Transports ha adjudicat 23,9 milions per a transportar i subministrar materials de via en el tram L'Alzina-Bifurcació d'Alacant. L'actuació avança la implantació de l'ample estàndard del Corredor Mediterrani en 75 quilòmetres orientats al trànsit de mercaderies.

Una exposició reivindica la radicalitat i vigència de les últimes obres d’Antoni Tàpies

La Fundació Bancaixa presenta 'Tàpies. Última dècada (2002-2012)' amb 22 peces de gran format, diverses inèdites, que subratllen la seua radicalitat i plena actualitat.

Un cotxe ha caigut a la via del TRAM a la Vila Joiosa i ha obligat a tallar la línia 1 sense ferits

Un cotxe ha caigut per un terraplé fins a la via del TRAM d'Alacant a la Vila Joiosa i ha forçat el tall de la línia 1 durant hores. No s'han registrat ferits i el servici s'ha restablit a la vesprada.

Cinc magistrats del TSJCV decidiran si s’investiga a Mazón per la DANA

El TSJCV ha avocat al ple de la Sala civil i Penal la decisió sobre l'exposició raonada elevada per la jutgessa de Catarroja contra Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024. Cinc magistrats deliberaran i fallaran després del tràmit d'al·legacions.

La FICR denúncia l’ona de desinformació contra Creu Roja durant la dana a València

L'Informe sobre Desastres Mundials va assenyalar faules i narratives deshumanitzants dirigits a Creu Roja Espanyola durant la dana de 2024, amb un pic de 82.000 mencions en X. L'organització va advertir que la desinformació va posar en risc l'assistència i va forçar suport psicològic extra als voluntaris.

El Consell investigarà la promoció de VPP que va adjudicar una vivenda a l’exdirector de l’ICV

La Conselleria de Vivenda obrirà una investigació sobre una promoció a la Torre per possibles irregularitats vinculades a l'exdirector de l'ICV. El Consell l'enllaça amb el cas dels Naus i anuncia controls reforçats.

Rioja demana al València aprofitar el renou pel canvi de tècnic en l’Alabés

L'extrem del València, que es mesura al seu exequipo a Mestalla, crida a 'aprofitar i pescar en el renou d'entrenadors' de l'Alabés i no celebraria un gol. Reafirma el paper de Mestalla i l'opció d'encadenar dos triomfs com a impuls competitiu.