Les existències de les mascaretes KN95 es podran vendre fins a final d’any

 

Les existències de les mascaretes KN95, equivalents al FPP2 europeu, que es troben ja en els establiments podran comercialitzarse fins al pròxim 31 de desembre, i també podran aquelles que encara no han arribat al país però les comandes del que es van fer durant el període permés.

 

D’eixa manera ho establix una resolució de la Secretaria General d’Indústria i de la xicoteta i mitjana empresa, referent als equips de protecció individual en el context de la crisi sanitària ocasionada pel Covid-19, que publica este dijous el Butlletí Oficial del Estado (BOE).

 

En el text, Indústria recorda que davant de l’escassetat d’equips de protecció (EPI) per la pandèmia del coronavirus va permetre la seua comercialització temporal i excepcional, en una ordre del 23 d’abril, mentres s’esperava que l’oferta s’ajustara a la demanda en un curt període de temps, devent els fabricants adaptar els seus processos de producció i la seua oferta d’EPI amb marcatge CE a la demanda del mercat.

 

S’ha ampliat el termini fins a final d’any

En eixe moment, es va establir el 30 de setembre com a data límit per a la comercialització de diferents productes de protecció individual, entre altres les màscares KN95. Indústria ha constatat que el proveïment dels productes de protecció individual ha millorat, però explica que queda pendent determinar què fer amb les últimes unitats de productes en ‘estoc’.

 

Per això, amb la finalitat de permetre que els productes emparats per la resolució del 23 d’abril, que ja estan en Espanya i en estoc, Indústria permet que es comercialitzen fins al 31 de desembre. Ocorre el mateix amb aquelles compres públiques de productes recollits en la resolució d’abril que encara no han sigut recepcionats però la compra del que s’ha fet abans de l’1 d’octubre i en el període autoritzat per Indústria.

Últimes notícies

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.