Primer ‘masclet’ virtual: Creen un filtre per a tirar petards en Instagram

 

L’empresa Agència Kids, al costat d’Arròs Dacsa, ha creat un filtre d’Instagram que permetrà a tots els valencians tirar petards enguany encara que només siga de manera virtual, gràcies a la realitat augmentada. Esta acció, dins de la campanya ‘Salvem l’autèntic’ protagonitzada per Arturo Valls, pretén mantindre viu l’esperit de les Falles i que no es perda una cosa tan autèntica dels valencians com és tirar petards.

 

El filtre, disponible en el perfil d’Instagram i Facebook de Dacsa va ser creat per l’empresa Keanu, estudi especialitzat en realitat augmentada integrada, mixta i virtual. Esta acció s’emmarca dins de l’original campanya per a recordar tot pel que val la pena seguir avant, concorde als temps d’incertesa que vivim.

 

Els valencians podran mostrar en les seues xarxes socials el seu amor a les seues festes i a la pólvora, ressalta en el comunicat la directora de Màrqueting de Dacsa, Lorena Lázaro. També és un exemple de com la tecnologia permet continuar mantenint vives les tradicions, afig el director creatiu de l’agència, Jorge Herrero.

Últimes notícies

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.

PP i Vox tomben a Alacant el suport a la regularització de migrants i marquen perfil en immigració

El ple de l'Ajuntament d'Alacant aprova, amb els vots de PP i Vox, una declaració institucional contra la regularització de migrants impulsada pel Govern central, en una sessió en la qual també s'aborden servicis socials, el sector del taxi i el funcionament intern del consistori.

El ADDA presenta la temporada 25/26 inspirada en naturalesa, vida i amor

L'Auditori de la Diputació d'Alacant presenta una temporada simfònica 25/26 amb 20 concerts que connecten naturalesa, vida i amor, amb destacats artistes i grans obres del repertori clàssic i contemporani.

Pérez Llorca defén davant docents en vaga que no firmarà compromisos que no puga complir

Pérez Llorca conversa amb docents en vaga i afirma que només assumirà compromisos que puga complir, lligats a un augment del 6% del gasto en educació i 372 milions en infraestructures.

Els hotels de Hosbec incorporen la tecnologia NaviLens per a millorar l’accessibilitat

Hosbec ha firmat un conveni amb NaviLens per a implantar als seus hotels un sistema de codis de color que facilita l'autonomia de persones amb discapacitat visual, auditiva o cognitiva.