Primer ‘masclet’ virtual: Creen un filtre per a tirar petards en Instagram

 

L’empresa Agència Kids, al costat d’Arròs Dacsa, ha creat un filtre d’Instagram que permetrà a tots els valencians tirar petards enguany encara que només siga de manera virtual, gràcies a la realitat augmentada. Esta acció, dins de la campanya ‘Salvem l’autèntic’ protagonitzada per Arturo Valls, pretén mantindre viu l’esperit de les Falles i que no es perda una cosa tan autèntica dels valencians com és tirar petards.

 

El filtre, disponible en el perfil d’Instagram i Facebook de Dacsa va ser creat per l’empresa Keanu, estudi especialitzat en realitat augmentada integrada, mixta i virtual. Esta acció s’emmarca dins de l’original campanya per a recordar tot pel que val la pena seguir avant, concorde als temps d’incertesa que vivim.

 

Els valencians podran mostrar en les seues xarxes socials el seu amor a les seues festes i a la pólvora, ressalta en el comunicat la directora de Màrqueting de Dacsa, Lorena Lázaro. També és un exemple de com la tecnologia permet continuar mantenint vives les tradicions, afig el director creatiu de l’agència, Jorge Herrero.

Últimes notícies

Els docents de la concertada protesten a Les Corts per exigir avanços en la jubilació parcial

Cinc sindicats de l’ensenyament concertat es concentren davant Les Corts en plena jornada de vaga per denunciar la falta d’avanços en la jubilació parcial, les plantilles i l’ordre de pagament delegat.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 superen el primer tràmit en Les Corts

Els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions d’euros, continuen la tramitació en Les Corts després que PP i Vox hagen tombat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís, que en demanaven la devolució al Consell.

Awa Fam, del València Basket a la WNBA: així viu el seu somni americà

La pívot valenciana Awa Fam s’ha guanyat en pocs dies un lloc com a titular en les Seattle Storm i ja pensa en el Mundial FIBA de setembre a Alemanya.

Awa Fam, de València a la WNBA: la pívot que ja triomfa amb Seattle Storm

La pívot alacantina Awa Fam ha fet el salt de València Basket a la WNBA i ja s’ha consolidat com a titular a Seattle Storm, mentre mira al Mundial de setembre com un altre gran somni per complir.

Taxistes valencians es visten de negre i escenifiquen un enterrament contra el decret del Consell

Centenars de taxistes de la Comunitat Valenciana han protestat a València, vestits de negre i amb un taüt simbòlic, contra el decret del Consell que regularitza els VTC i permet trajectes urbans sense temps d’espera.

Marlaska resta importància a l’agressió policial a una docent a València i la qualifica de cas esporàdic

Fernando Grande-Marlaska ha demanat en el Congrés no qüestionar la faena de la Policia per l’agressió per l’esquena d’un agent a una professora jubilada en una manifestació a València, que ha reconegut com a desproporcionada però ha definit com un cas esporàdic.

Un 12 % d’alumnes de secundària admet que ha rebut missatges sexuals en línia de desconeguts

Un estudi de la Fundació SOL i la Guàrdia Civil alerta que un 12 % d’alumnes de secundària i un 4 % de primària han rebut missatges sexuals en línia de desconeguts, i que quasi quatre de cada deu jóvens han contactat per internet amb persones que no coneixien.

Espanya tindrà quasi un terç de població major de 65 anys i un 40 % nascuda fora en 50 anys

Les projeccions de l INE indiquen que Espanya arribarà als 53,8 milions d habitants en 2041 i que en 2076 el 30,9 % tindrà 65 anys o més i el 40,4 % haurà nascut fora.