Primer ‘masclet’ virtual: Creen un filtre per a tirar petards en Instagram

 

L’empresa Agència Kids, al costat d’Arròs Dacsa, ha creat un filtre d’Instagram que permetrà a tots els valencians tirar petards enguany encara que només siga de manera virtual, gràcies a la realitat augmentada. Esta acció, dins de la campanya ‘Salvem l’autèntic’ protagonitzada per Arturo Valls, pretén mantindre viu l’esperit de les Falles i que no es perda una cosa tan autèntica dels valencians com és tirar petards.

 

El filtre, disponible en el perfil d’Instagram i Facebook de Dacsa va ser creat per l’empresa Keanu, estudi especialitzat en realitat augmentada integrada, mixta i virtual. Esta acció s’emmarca dins de l’original campanya per a recordar tot pel que val la pena seguir avant, concorde als temps d’incertesa que vivim.

 

Els valencians podran mostrar en les seues xarxes socials el seu amor a les seues festes i a la pólvora, ressalta en el comunicat la directora de Màrqueting de Dacsa, Lorena Lázaro. També és un exemple de com la tecnologia permet continuar mantenint vives les tradicions, afig el director creatiu de l’agència, Jorge Herrero.

Últimes notícies

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.

El PPCV reclama a Sánchez que pague el deute de dependència amb la Comunitat

El PPCV ha exigit al Govern de Pedro Sánchez que abone més de 4.000 milions d’euros que, segons el partit, deu a la Comunitat Valenciana en matèria de dependència, i que complisca el compromís de finançar el 50% del sistema.

El PSPV reclama reforçar ja els bombers forestals a Castelló per la seua seguretat

El PSPV-PSOE exigix a la Generalitat que reforçe de manera immediata les unitats de bombers forestals i millore les seues condicions de seguretat, després de la denúncia d’un bomber que ha afrontat quasi a soles l’incendi de Tírig.

Els esforços contra el foc es concentren a Tírig després de controlar l’incendi de Culla

Un total de 200 efectius terrestres i 17 mitjans aeris treballen hui als incendis de Tírig i Serra d’en Galceran, després de donar per controlat el foc de Culla i extingit el de Salzadella.

Aras de los Olmos es prepara per multiplicar per dotze la població pel dia de l’eclipsi solar

Aras de los Olmos, amb uns 400 habitants, es prepara per rebre fins a 5.000 persones per a veure l’eclipsi solar, amb mesures de seguretat especials i restriccions d’accessos. La Generalitat establirà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis i tancarà diversos parcs naturals.
FILMOTECA D'ESTIU