16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Primer ‘masclet’ virtual: Creen un filtre per a tirar petards en Instagram

 

L’empresa Agència Kids, al costat d’Arròs Dacsa, ha creat un filtre d’Instagram que permetrà a tots els valencians tirar petards enguany encara que només siga de manera virtual, gràcies a la realitat augmentada. Esta acció, dins de la campanya ‘Salvem l’autèntic’ protagonitzada per Arturo Valls, pretén mantindre viu l’esperit de les Falles i que no es perda una cosa tan autèntica dels valencians com és tirar petards.

 

El filtre, disponible en el perfil d’Instagram i Facebook de Dacsa va ser creat per l’empresa Keanu, estudi especialitzat en realitat augmentada integrada, mixta i virtual. Esta acció s’emmarca dins de l’original campanya per a recordar tot pel que val la pena seguir avant, concorde als temps d’incertesa que vivim.

 

Els valencians podran mostrar en les seues xarxes socials el seu amor a les seues festes i a la pólvora, ressalta en el comunicat la directora de Màrqueting de Dacsa, Lorena Lázaro. També és un exemple de com la tecnologia permet continuar mantenint vives les tradicions, afig el director creatiu de l’agència, Jorge Herrero.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xilxes acomiada a la dona i a la xiqueta assassinades; l’exmarit a la presó provisional

El municipi ha donat l'últim adeu a María José, de 48 anys, i a la seua filla Noemí, de 12. L'exmarit i pare està a la presó provisional per homicidi/assassinat i trencament de condemna.

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.

Morant acusa el PP d’aplaudir les polítiques ‘indignes’ de Pérez Llorca

Diana Morant ha denunciat que 160 càrrecs del PP han recolzat en la Interparlamentària les polítiques 'indignes i irresponsables' de Juanfran Pérez Llorca i ha exigit canvis.

Un guàrdia civil fora de servici deté a un conductor embriac després d’un xoc en la V-30

Un guàrdia civil anara de servici ha detingut a un conductor embriac que va fugir després de xocar amb una moto en la V-30, a Xirivella. L'home, de 30 anys, es va negar a les proves i va ser arrestat per tres delictes contra la seguretat viària i un de resistència.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una moto a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945 al seu pas per Los Montesinos després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Les víctimes viatjaven en la moto.

L’Elx encadena la seua pitjor ratxa del curs: huit jornades sense guanyar

La derrota a Bilbao (2-1) ha estés a huit les jornades sense victòria de l'Elx, la pitjor ratxa del curs. Només ha guanyat dos dels seus últims 18 partits.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després d’un infart i estable en UCI

Javier Mansilla, de 45 anys, roman conscient i estable en l'UCI després de patir un infart. El primer tinent d'alcalde assumix funcions per a assegurar la continuïtat.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després de patir un infart

L'alcalde de Manises, Javier Mansilla, està hospitalitzat després de patir un infart de miocardi este divendres. Arriben missatges de suport des del PSPV-PSOE i la Generalitat.