Mercadona compta ja amb més de mil productes aptes per a celíacs

 

Mercadona no només es caracteritza per ser un supermercat que està a l’última moda i que oferix sempre les últimes novetats en el món de l’alimentació. La cadena de supermercats valenciana, a més, està compromesa amb malalties com la celiaquia, arribant a oferir en l’actualitat 1.250 productes lliures de gluten.

 

La celiaquia és una malaltia que té com a conseqüència la intolerància de forma permanent al gluten i es presenta en persones genèticament predisposades, produint una reacció inflamatòria de base immune. Mercadona, coneixedora de que cada volta hi ha més persones que la patixen, incorpora més i més alternatives per a tots aquells celíacs que es neguen a renunciar a comprar tot el que els agrada.

 

1.250 productes sense gluten

Per este motiu, en les seues tendes es poden trobar aliments sense gluten com bolleria, cereals o pans, salses, embotits o plats precuinats. Tota classe de productes que fan la vida d’estes persones més fàcil i que els garantixen que poden consumir-los sense cap risc.

 

Més allà del seu compromís personal amb la celiaquia, Mercadona ho ha volgut demostrar amb l’estreta col·laboració amb entitats com la Federació d’Associacions de Celíacs d’Espanya (FACE), l’Associació de Celíacs i Sensibles al Gluten (ACSG), l’Associació Espanyola de Persones amb Al·lèrgia a Aliments i Làtex (AEPNAA) o Celíacs de Catalunya (SMPAP).

 

 

L’objectiu de Mercadona i de totes estes associacions és poder col·laborar de forma conjunta per a oferir la seguretat i els productes que els celíacs necessiten en el seu dia a dia. D’esta manera, s’assegura un compromís i unes pràctiques que demostren l’aposta de la marca per cuidar la salut dels seus compradors.

 

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.