Mercadona compta ja amb més de mil productes aptes per a celíacs

 

Mercadona no només es caracteritza per ser un supermercat que està a l’última moda i que oferix sempre les últimes novetats en el món de l’alimentació. La cadena de supermercats valenciana, a més, està compromesa amb malalties com la celiaquia, arribant a oferir en l’actualitat 1.250 productes lliures de gluten.

 

La celiaquia és una malaltia que té com a conseqüència la intolerància de forma permanent al gluten i es presenta en persones genèticament predisposades, produint una reacció inflamatòria de base immune. Mercadona, coneixedora de que cada volta hi ha més persones que la patixen, incorpora més i més alternatives per a tots aquells celíacs que es neguen a renunciar a comprar tot el que els agrada.

 

1.250 productes sense gluten

Per este motiu, en les seues tendes es poden trobar aliments sense gluten com bolleria, cereals o pans, salses, embotits o plats precuinats. Tota classe de productes que fan la vida d’estes persones més fàcil i que els garantixen que poden consumir-los sense cap risc.

 

Més allà del seu compromís personal amb la celiaquia, Mercadona ho ha volgut demostrar amb l’estreta col·laboració amb entitats com la Federació d’Associacions de Celíacs d’Espanya (FACE), l’Associació de Celíacs i Sensibles al Gluten (ACSG), l’Associació Espanyola de Persones amb Al·lèrgia a Aliments i Làtex (AEPNAA) o Celíacs de Catalunya (SMPAP).

 

 

L’objectiu de Mercadona i de totes estes associacions és poder col·laborar de forma conjunta per a oferir la seguretat i els productes que els celíacs necessiten en el seu dia a dia. D’esta manera, s’assegura un compromís i unes pràctiques que demostren l’aposta de la marca per cuidar la salut dels seus compradors.

 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.