Mercadona compta ja amb més de mil productes aptes per a celíacs

 

Mercadona no només es caracteritza per ser un supermercat que està a l’última moda i que oferix sempre les últimes novetats en el món de l’alimentació. La cadena de supermercats valenciana, a més, està compromesa amb malalties com la celiaquia, arribant a oferir en l’actualitat 1.250 productes lliures de gluten.

 

La celiaquia és una malaltia que té com a conseqüència la intolerància de forma permanent al gluten i es presenta en persones genèticament predisposades, produint una reacció inflamatòria de base immune. Mercadona, coneixedora de que cada volta hi ha més persones que la patixen, incorpora més i més alternatives per a tots aquells celíacs que es neguen a renunciar a comprar tot el que els agrada.

 

1.250 productes sense gluten

Per este motiu, en les seues tendes es poden trobar aliments sense gluten com bolleria, cereals o pans, salses, embotits o plats precuinats. Tota classe de productes que fan la vida d’estes persones més fàcil i que els garantixen que poden consumir-los sense cap risc.

 

Més allà del seu compromís personal amb la celiaquia, Mercadona ho ha volgut demostrar amb l’estreta col·laboració amb entitats com la Federació d’Associacions de Celíacs d’Espanya (FACE), l’Associació de Celíacs i Sensibles al Gluten (ACSG), l’Associació Espanyola de Persones amb Al·lèrgia a Aliments i Làtex (AEPNAA) o Celíacs de Catalunya (SMPAP).

 

 

L’objectiu de Mercadona i de totes estes associacions és poder col·laborar de forma conjunta per a oferir la seguretat i els productes que els celíacs necessiten en el seu dia a dia. D’esta manera, s’assegura un compromís i unes pràctiques que demostren l’aposta de la marca per cuidar la salut dels seus compradors.

 

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.