Mercadona compta ja amb més de mil productes aptes per a celíacs

 

Mercadona no només es caracteritza per ser un supermercat que està a l’última moda i que oferix sempre les últimes novetats en el món de l’alimentació. La cadena de supermercats valenciana, a més, està compromesa amb malalties com la celiaquia, arribant a oferir en l’actualitat 1.250 productes lliures de gluten.

 

La celiaquia és una malaltia que té com a conseqüència la intolerància de forma permanent al gluten i es presenta en persones genèticament predisposades, produint una reacció inflamatòria de base immune. Mercadona, coneixedora de que cada volta hi ha més persones que la patixen, incorpora més i més alternatives per a tots aquells celíacs que es neguen a renunciar a comprar tot el que els agrada.

 

1.250 productes sense gluten

Per este motiu, en les seues tendes es poden trobar aliments sense gluten com bolleria, cereals o pans, salses, embotits o plats precuinats. Tota classe de productes que fan la vida d’estes persones més fàcil i que els garantixen que poden consumir-los sense cap risc.

 

Més allà del seu compromís personal amb la celiaquia, Mercadona ho ha volgut demostrar amb l’estreta col·laboració amb entitats com la Federació d’Associacions de Celíacs d’Espanya (FACE), l’Associació de Celíacs i Sensibles al Gluten (ACSG), l’Associació Espanyola de Persones amb Al·lèrgia a Aliments i Làtex (AEPNAA) o Celíacs de Catalunya (SMPAP).

 

 

L’objectiu de Mercadona i de totes estes associacions és poder col·laborar de forma conjunta per a oferir la seguretat i els productes que els celíacs necessiten en el seu dia a dia. D’esta manera, s’assegura un compromís i unes pràctiques que demostren l’aposta de la marca per cuidar la salut dels seus compradors.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder