Mercadona compta ja amb més de mil productes aptes per a celíacs

 

Mercadona no només es caracteritza per ser un supermercat que està a l’última moda i que oferix sempre les últimes novetats en el món de l’alimentació. La cadena de supermercats valenciana, a més, està compromesa amb malalties com la celiaquia, arribant a oferir en l’actualitat 1.250 productes lliures de gluten.

 

La celiaquia és una malaltia que té com a conseqüència la intolerància de forma permanent al gluten i es presenta en persones genèticament predisposades, produint una reacció inflamatòria de base immune. Mercadona, coneixedora de que cada volta hi ha més persones que la patixen, incorpora més i més alternatives per a tots aquells celíacs que es neguen a renunciar a comprar tot el que els agrada.

 

1.250 productes sense gluten

Per este motiu, en les seues tendes es poden trobar aliments sense gluten com bolleria, cereals o pans, salses, embotits o plats precuinats. Tota classe de productes que fan la vida d’estes persones més fàcil i que els garantixen que poden consumir-los sense cap risc.

 

Més allà del seu compromís personal amb la celiaquia, Mercadona ho ha volgut demostrar amb l’estreta col·laboració amb entitats com la Federació d’Associacions de Celíacs d’Espanya (FACE), l’Associació de Celíacs i Sensibles al Gluten (ACSG), l’Associació Espanyola de Persones amb Al·lèrgia a Aliments i Làtex (AEPNAA) o Celíacs de Catalunya (SMPAP).

 

 

L’objectiu de Mercadona i de totes estes associacions és poder col·laborar de forma conjunta per a oferir la seguretat i els productes que els celíacs necessiten en el seu dia a dia. D’esta manera, s’assegura un compromís i unes pràctiques que demostren l’aposta de la marca per cuidar la salut dels seus compradors.

 

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.