Mercadona crearà mil llocs de treballs en Parc Sagunt

El centre logístic que Mercadona construirà en Parc Sagunt generarà més de 1.000 llocs de treball una vegada estiga finalitzat, tal com avança 'Levante'. Així, este nou centre logístic té previst començar la seua primera fase en maig de 2018, que consistirà en la construcció d'una nau de 70.000 metros quadrats per a diversos productes; unes superfícies que quasi duplicarà a la seua homònima a Barcelona.

Per a este primer bloc, s'ha barallat una contractació directa de 400 treballadors i una inversió propera als 40 milions d'euros. Respecte als terminis d'execució d'esta primera nau, fonts de l'expedició han assegurat que seran 24 mesos; 12 per a la construcció de l'edifici i altres 12 per a la instal·lació de sistemes automatitzats, el que situa el final de les obres en la primavera de 2020.

Al mateix temps que es construïx esta primera nau, començarà la construcció de la resta fins a un total de quatre, que són les naus de les quals disposarà el centre logístic de Mercadona a Sagunt; dos per a alimentació i altres dos per a la resta de mercaderia. A estes instal·lacions es sumarà un bloc per a oficines i un altre per a estacionament amb tres plantes.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.