Mercadona crearà mil llocs de treballs en Parc Sagunt

El centre logístic que Mercadona construirà en Parc Sagunt generarà més de 1.000 llocs de treball una vegada estiga finalitzat, tal com avança 'Levante'. Així, este nou centre logístic té previst començar la seua primera fase en maig de 2018, que consistirà en la construcció d'una nau de 70.000 metros quadrats per a diversos productes; unes superfícies que quasi duplicarà a la seua homònima a Barcelona.

Per a este primer bloc, s'ha barallat una contractació directa de 400 treballadors i una inversió propera als 40 milions d'euros. Respecte als terminis d'execució d'esta primera nau, fonts de l'expedició han assegurat que seran 24 mesos; 12 per a la construcció de l'edifici i altres 12 per a la instal·lació de sistemes automatitzats, el que situa el final de les obres en la primavera de 2020.

Al mateix temps que es construïx esta primera nau, començarà la construcció de la resta fins a un total de quatre, que són les naus de les quals disposarà el centre logístic de Mercadona a Sagunt; dos per a alimentació i altres dos per a la resta de mercaderia. A estes instal·lacions es sumarà un bloc per a oficines i un altre per a estacionament amb tres plantes.

Últimes notícies

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.