Mercadona crearà mil llocs de treballs en Parc Sagunt

El centre logístic que Mercadona construirà en Parc Sagunt generarà més de 1.000 llocs de treball una vegada estiga finalitzat, tal com avança 'Levante'. Així, este nou centre logístic té previst començar la seua primera fase en maig de 2018, que consistirà en la construcció d'una nau de 70.000 metros quadrats per a diversos productes; unes superfícies que quasi duplicarà a la seua homònima a Barcelona.

Per a este primer bloc, s'ha barallat una contractació directa de 400 treballadors i una inversió propera als 40 milions d'euros. Respecte als terminis d'execució d'esta primera nau, fonts de l'expedició han assegurat que seran 24 mesos; 12 per a la construcció de l'edifici i altres 12 per a la instal·lació de sistemes automatitzats, el que situa el final de les obres en la primavera de 2020.

Al mateix temps que es construïx esta primera nau, començarà la construcció de la resta fins a un total de quatre, que són les naus de les quals disposarà el centre logístic de Mercadona a Sagunt; dos per a alimentació i altres dos per a la resta de mercaderia. A estes instal·lacions es sumarà un bloc per a oficines i un altre per a estacionament amb tres plantes.

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU