Mercadona crearà mil llocs de treballs en Parc Sagunt

El centre logístic que Mercadona construirà en Parc Sagunt generarà més de 1.000 llocs de treball una vegada estiga finalitzat, tal com avança 'Levante'. Així, este nou centre logístic té previst començar la seua primera fase en maig de 2018, que consistirà en la construcció d'una nau de 70.000 metros quadrats per a diversos productes; unes superfícies que quasi duplicarà a la seua homònima a Barcelona.

Per a este primer bloc, s'ha barallat una contractació directa de 400 treballadors i una inversió propera als 40 milions d'euros. Respecte als terminis d'execució d'esta primera nau, fonts de l'expedició han assegurat que seran 24 mesos; 12 per a la construcció de l'edifici i altres 12 per a la instal·lació de sistemes automatitzats, el que situa el final de les obres en la primavera de 2020.

Al mateix temps que es construïx esta primera nau, començarà la construcció de la resta fins a un total de quatre, que són les naus de les quals disposarà el centre logístic de Mercadona a Sagunt; dos per a alimentació i altres dos per a la resta de mercaderia. A estes instal·lacions es sumarà un bloc per a oficines i un altre per a estacionament amb tres plantes.

Últimes notícies

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.

El Levante fitxa el davanter belga Yanis Musuayi fins a 2030

El Levante ha incorporat el davanter belga de 19 anys Yanis Musuayi, procedent del Club Brujas, amb contracte fins a juny de 2030. El jove atacant s’unirà als entrenaments granotes després d’una temporada destacada al filial Club NXT.
FILMOTECA D'ESTIU