11.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Mercadona llança un nou producte: l’hummus d’alvocat

L'hummus es pot combinar amb pals de pastanaga i pebrot

L’hummus es pot combinar amb pals de pastanaga i pebrot | CEDIDA

 

Una nova varietat d`hummus ha arribat a les estanteries dels supermercats Mercadona: l’hummus d’alvocat. Tot i que de moment, només es podrà adquirir a supermercats de les Illes Canàries perquè està en fase de prova, es preveu que dins de poc temps es puga començar a vendre per tot el territori peninsular, i tots puguem disfrutar d’aquest nou hummus que de ben segur, farà les delícies dels amants de l’hummus i del guacamole.

 

Amb un preu d’1,75 euros, aquest nou hummus promet convertir-se en tot un èxit de vendes com a nou producte saludable de la companyia, que últimament està apostant molt per aquesta línia de productes que cuiden la salut.

Hummus d'alvocat, la novetat de Mercadona

Hummus d’alvocat, la novetat de Mercadona | Xarxes Socials

 

Si ets fan de l’hummus i encara no pots provar el d’alvocat, et mostrem les 5 diferents classes d’hummus de les que pots gaudir en els supermercats Mercadona:

L’autèntic hummus

L’hummus clàssic, que té un percentatge de cigrons elevat, és el que més èxit ha aconseguit per tot Espanya. Els seus ingredients? Simples però bons: cigrons, all, vinagre, sèsam, llimona i oli d’oliva.

Hummus de Mercadona, recepta clàssica

Hummus de Mercadona, recepta clàssica | MERCADONA

Hummus de pebrot del piquillo

Aquest és un hummus molt popular per la seva peculiaritat que li dóna un aire diferent: entre els seus ingredients trobem un 5% de pimentons del piquillo que li aporten un toc dolç molt característic.

Hummus del Mercadona amb pebrot del piquillo a la brasa

Hummus del Mercadona amb pebrot del piquillo a la brasa | Mercadona

 

Hummus de llenties

Aquesta vegada amb un altre llegum, la llentia, el resultat és un hummus exquisit i diferent, i a més a més molt nutritiu, gràcies al seu contingut elevat en llenties que el converteix en un entrant molt saludable. Una manera diferent i fresca de menjar llenties.

Hummus de llenties

Hummus Mercadona de llenties | CEDIDA

 

Hummus d’olives de Kalamata

Si el que vols és un hummus de sabor intens i salat, tens l’opció de comprar l’hummus amb olives de Kalamata. Aquest és un hummus amb sabor a oliva, així que si ets un amant de l’hummus i de les olives, aquest hummus serà el teu preferit.

Hummus de Mercadona amb olives de Kalamata

Hummus de Mercadona amb olives de Kalamata | MERCADONA

 

Hummus amb torradetes

Aquest hummus és el clàssic hummus de cigrons però amb un valor afegit que el fa perfecte per endur-te’l com a snack: ve acompanyat d’unes torrades en el mateix envàs. Aquestes originals torradetes estan fetes amb blat, soja, sèsam, fruits secs, api i llavors de mostassa, i són ideals per untar amb l’hummus, així no necessites coberts i te’l pots menjar allí on vages, tot un encert!

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.