Metrovalencia compta ja amb 161 km de xarxa després de la posada en servei de la nova Línia 10

L’obertura aquesta setmana de la nova Línia 10 de Metrovalencia (Alacant-Natzaret) ha suposat l’ampliació de la xarxa de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) a la província de València en 5 quilòmetres, la distància del nou traçat des del carrer Alacant, en el centre de la ciutat, fins a Natzaret, en el Districte Marítim.

Amb aquestes xifres, la xarxa de Metrovalencia aconsegueix els 161,418 quilòmetres en les seues sis línies de metro habituals i les des d’ara quatre de tramvia.

El nombre d’estacions i parades de la xarxa també s’ha vist, lògicament, augmentat amb la posada en servei de la Línia 10. D’aquesta manera, cal sumar huit noves instal·lacions en el tramvia de Metrovalencia, les d’Alacant, Russafa, Estimat Granell/Montolivet, Quatre Carreres, Ciutat Arts i Ciències/Justícia, Oceanogràfic, Moreres i Natzaret.

En l’actualitat, les estacions de metro i les parades de tramvia s’eleven a 146, de les quals 95 són de metre i 51 de tramvia. D’aqueixes 146, un total de 38 són subterrànies i 108 en superfície.

Quant al material mòbil, Metrovalencia compte en l’actualitat amb 108 unitats, 62 metres de Stadler de la sèrie 4.300 i 46 tramvies (24 Siemens de la sèrie 3.800 i 22 Bombardier-Alstom de la sèrie 4.200).

El nombre de municipis als quals Metrovalencia dona servei continuen sent 36, atés que totes les parades de la Línia 10 són de València capital. Aquests són València, Picanya, Paiporta, Godella, Rocafort, Almàssera, Meliana, Foios, Albalat dels Sorells, Museros, Massamagrell, La Pobla de Farnals, Rafelbunyol, Alboraia, Mislata, Quart de Poblet, Montcada, Torrent, Manises, Picassent, Burjassot, Paterna, Castelló, Alberic, Massalavés, L’Alcúdia, Benimodo, Carlet, Alginet, Benifaió, Llíria, Benaguasil, La Pobla de Vallbona, L’Eliana, Bétera i Riba-roja de Túria.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.