Identifiquen a Miguel Ricart, assassí de les xiquetes d’Alcàsser, en un edifici okupa de Madrid

 

Este divendres, Miguel Ricart, conegut pel triple crim de les xiquetes d’Alcàsser, ha sigut identificat en un edifici okupat en el barri de Carabanchel, en Madrid, concretament en un edifici del carrer José Garrido.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, quan els agents han demanat la identificació, Ricart ha mostrat el seu DNI sense problemes, ja que es troba lliure de deutes amb la justícia després d’eixir de la presó.

I és que l’anul·lació de la doctrina Parot va accelerar la llibertat de l’únic condemnat per l’assassinat de les xiquetes d’Alcàsser, Miguel Ricart, que va acabar complint només 21 del 170 anys als que estava condemnat, fins al 2013.

 

Dos setmanes després de la seua eixida de presó, la pista de Miguel Ricart es va perdre a França, fins a on va viatjar fugint del rebuig que provocava a on anava. Mai més s’ha tornat a saber del seu parador, conseguint el seu objectiu: desaparéixer del mapa.

Últimes notícies

Tres detinguts a Alacant per robar diners amb el mètode del cogoter gràcies a un agent fora de servici

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, relacionats amb diversos furts de diners a clients de banc a la província d'Alacant, gràcies a la intervenció d'un agent que es trobava fora de servici.

Dotze persones detingudes per vendre roba falsificada en el mercat ambulant de Dénia

La Policia Nacional ha detingut dotze persones que regentaven parades al mercat ambulant de Dénia per vendre roba i complements falsificats, entre ells equipacions esportives de seleccions i clubs de futbol.

Camarero nega qualsevol contacte amb Mazón el dia de la DANA

Susana Camarero, vicepresidenta primera i consellera d’Habitatge i Igualtat, ha assegurat davant la jutgessa que no va tindre cap contacte amb Carlos Mazón ni amb el seu entorn el dia de la DANA i que va entendre que l’emergència la gestionava Salomé Pradas.

La història de Mawj, la xiqueta de Bagdad que ha convertit la guerra en poesia gràcies a la seua mà salvada

El llibre Huella, amb portada de Nacho Duato i impulsat per la Fundació Fernando Fonseca, arreplega 20 poemes amb què l’iraquiana Mawj Majid Al-Obaidi convertix el trauma d’un bombardeig a Bagdad en un relat d’amor, dolor i superació.

El professorat valencià decideix hui si manté la vaga indefinida amb la nova oferta d’Educació

El professorat de l’escola pública valenciana vota hui la proposta d’Educació per posar fi a la vaga indefinida, mentres la concertada viu el seu segon dia de paros.

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.

Maig de 2026 va ser el segon més càlid registrat al món, segons Copernicus

El mes de maig de 2026 ha sigut el segon més càlid al planeta des que hi ha registres, amb temperatures rècord a l’atmosfera i als oceans, segons el servei europeu Copernicus.