Identifiquen a Miguel Ricart, assassí de les xiquetes d’Alcàsser, en un edifici okupa de Madrid

 

Este divendres, Miguel Ricart, conegut pel triple crim de les xiquetes d’Alcàsser, ha sigut identificat en un edifici okupat en el barri de Carabanchel, en Madrid, concretament en un edifici del carrer José Garrido.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, quan els agents han demanat la identificació, Ricart ha mostrat el seu DNI sense problemes, ja que es troba lliure de deutes amb la justícia després d’eixir de la presó.

I és que l’anul·lació de la doctrina Parot va accelerar la llibertat de l’únic condemnat per l’assassinat de les xiquetes d’Alcàsser, Miguel Ricart, que va acabar complint només 21 del 170 anys als que estava condemnat, fins al 2013.

 

Dos setmanes després de la seua eixida de presó, la pista de Miguel Ricart es va perdre a França, fins a on va viatjar fugint del rebuig que provocava a on anava. Mai més s’ha tornat a saber del seu parador, conseguint el seu objectiu: desaparéixer del mapa.

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.