Identifiquen a Miguel Ricart, assassí de les xiquetes d’Alcàsser, en un edifici okupa de Madrid

 

Este divendres, Miguel Ricart, conegut pel triple crim de les xiquetes d’Alcàsser, ha sigut identificat en un edifici okupat en el barri de Carabanchel, en Madrid, concretament en un edifici del carrer José Garrido.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, quan els agents han demanat la identificació, Ricart ha mostrat el seu DNI sense problemes, ja que es troba lliure de deutes amb la justícia després d’eixir de la presó.

I és que l’anul·lació de la doctrina Parot va accelerar la llibertat de l’únic condemnat per l’assassinat de les xiquetes d’Alcàsser, Miguel Ricart, que va acabar complint només 21 del 170 anys als que estava condemnat, fins al 2013.

 

Dos setmanes després de la seua eixida de presó, la pista de Miguel Ricart es va perdre a França, fins a on va viatjar fugint del rebuig que provocava a on anava. Mai més s’ha tornat a saber del seu parador, conseguint el seu objectiu: desaparéixer del mapa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.