19.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Identifiquen a Miguel Ricart, assassí de les xiquetes d’Alcàsser, en un edifici okupa de Madrid

 

Este divendres, Miguel Ricart, conegut pel triple crim de les xiquetes d’Alcàsser, ha sigut identificat en un edifici okupat en el barri de Carabanchel, en Madrid, concretament en un edifici del carrer José Garrido.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, quan els agents han demanat la identificació, Ricart ha mostrat el seu DNI sense problemes, ja que es troba lliure de deutes amb la justícia després d’eixir de la presó.

I és que l’anul·lació de la doctrina Parot va accelerar la llibertat de l’únic condemnat per l’assassinat de les xiquetes d’Alcàsser, Miguel Ricart, que va acabar complint només 21 del 170 anys als que estava condemnat, fins al 2013.

 

Dos setmanes després de la seua eixida de presó, la pista de Miguel Ricart es va perdre a França, fins a on va viatjar fugint del rebuig que provocava a on anava. Mai més s’ha tornat a saber del seu parador, conseguint el seu objectiu: desaparéixer del mapa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.

25 famílies afectades per l’incendi en el barri Miguel Hernández d’Alacant seran reallotjades

El foc en el barri Miguel Hernández ha afectat 25 famílies. Generalitat i Ajuntament han activat reallotjaments i avaluacions tècniques, sense víctimes mortals.

Els Arts reivindica la sarsuela amb un homenatge a José Serrano

Els Arts estrenarà este dijous 'Un misteri de sainet o sarsuela a la cassola', ideada per Enrique Viana, que combina tradició i llenguatge actual. El muntatge rendix tribut a José Serrano i comptarà amb intèrprets del Centre de Perfeccionament.