Mónica Oltra considera l’oci nocturn «incompatible» amb les mesures de seguretat

 

La vicepresidenta del Consell i consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, ha opinat que hi ha «una classe d’oci» que per la seua «naturalesa» és «incompatible» amb les mesures de seguretat contra la pandèmia i per això ha apostat per buscar «suport econòmic» per al sector i els seus llocs de treball. «És una quimera», ha dit sobre intentar mantindre oberts pubs i discoteques.

 

Per això, ha considerat que hauria de replantejar-se una «classe d’activitat» que és «un impossible» perquè «en un lloc a on la gent va a trobar-se i a ajuntar-se, voler separar-los un metre i mig resultarà impossible». En este sentit, ha diferenciat l’oci nocturn de cinemes, teatres o museus, que són «activitats segures», del que es produïx en altres locals.

 

La consellera ha estimat la necessitat de «replantejar-se» l’oci nocturn en pubs i discoteques oferint «tot el suport econòmic» al sector perquè deixa «sense treball a moltes persones». «El control de la pandèmia i la salut de les persones està per damunt d’estes qüestions i caldrà pensar com sostenim a un sector econòmic important», ha continuat.

 

Preguntada de nou pels mitjans sobre si apostaria pel tancament de pubs i discoteques, ha sentenciat: «El que dic és que cal reflexionar-ho, com a mínim». «Els impossibles són impossibles, la gent va a eixos llocs a ajuntar-se: voler que funcione alguna cosa amb una distància de seguretat de metre i mig, quan això acaba amb la naturalesa mateixa de l’activitat porta a la frustració», ha resolt.

 

«La consideració major ha de ser la salut de les persones»

Respecte a la quarantena imposada per Regne Unit, Mónica Oltra ha recordat que es continua «en una situació de pandèmia» i que Fernando Simón va detallar «molt bé l’altre dia» les consideracions epidemiològiques i científiques. «Cal buscar sostindre els sectors econòmics en una situació en la que , per damunt de tot, la consideració major ha de ser la salut de les persones», ha insistit.

Últimes notícies

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.