18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Mor Javier, el pacient que més temps ha estat en l’UCI per Covid-19 en Espanya

 

El pacient amb coronavirus que més temps ha estat ingressat en la Unitat de Cures Intensives (UCI) en Espanya ha mort este dijous passat 23 de juliol. Javier Izuzquiza ha perdut la vida a conseqüència del Covid-19, després de 120 dies d’hospitalització en l’Hospital la Princesa de Madrid.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Va ser Francisco, el seu fill, qui ha anunciat la seua mort en Twitter, dedicant-li unes paraules que ens han emocionat a tots. «A mon pare, Javier, li feia il·lusió eixir en els telenotícies entre aplaudiments en el dia de la seua alta en l’UCI per coronavirus. Dijous ens va deixar després de 120 dies de lluita fins al final. Fins sempre, pare», escrivia el seu fill.

 

«Ens faltarà vida per trobar-te a faltar. Ací tens el meu aplaudiment», concloïa. Juntament amb eixe emotiu text, podem vore una fotografia de Javier Izuzquiza somrient, amb el seu fill i la seua dona.

 

 

El fill de Javier, Francisco, s’ha dedicat a elaborar alguns podcasts, explicant com va ser l’ingrés de son pare des que se li va detectar coronavirus en el mes de març. En eixos podcasts, que han arribat als milers de visites, també podem escoltar l’experiència de Francisco i els seus familiars durant estos mesos. Els ingressos de les gravacions s’han destinat a la Creu Roja.

 

 

El missatge s’ha tornat viral

El ‘tuit’ de Francisco Izuzquiza ha commocionat Twitter i s’ha tornat viral. Té més de 18.800 ‘likes’ i 2.000 ‘retweets’ i comentaris. Entre els comentaris, podem llegir multitud de mostres d’afecte i suport davant de la situació tan difícil que està vivint la família.

 

«Estimat Francisco, acabe de llegir-te, acabe de sentir els 5 capítols del teu podcast i has conseguit que vos note molt propet. Com si fóreu la meua família. Sent de tot cor la pèrdua de ton pare. Gràcies per haver-lo fet etern amb la teua veu», comentava un usuari. Entre els comentaris, podem llegir algunes paraules de suport de personatges coneguts, com Dani Rovira.

 

 

Es tracta d’una història que moltes persones seguien, i no han dubtat a enviar un etern aplaudiment virtual en honor a Javier. Des d’ací, també li enviem el nostre.

Últimes notícies

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.

Benidorm afronta una indemnització de 350 milions per Serra Gelada després del revés del TC

El Constitucional ha inadmés l'empara del consistori i acosta l'execució d'una indemnització superior a 350 milions pel APR-7 de Serra Gelada. La xifra duplica el pressupost municipal i deriva de convenis subscrits des de 2003 i d'una cadena de decisions judicials.

Montero nega que el nou model de gestió pretenga trossejar l’Agència Tributària

Montero ha negat que el nou model de gestió tributària busque 'trossejar l'Agència Tributària' i ha defés un treball en xarxa per a millorar el servici i el control del frau.

Rovira acusa a Montero de no aportar dades noves sobre el finançament autonòmic

Rovira ha criticat que la reunió del CPFF no haja servit per a concretar la reforma del finançament autonòmic. Reivindica un fons transitori per a la Comunitat Valenciana.

El Burgos somia i el València s’aferra a la Copa en un dol inèdit

El València arriba al Plantio en plena crisi i busca en la Copa del Rei el passe a quarts i un reforç anímic. El Burgos apunta a una nit històrica davant la seua aficion.