Mor Javier, el pacient que més temps ha estat en l’UCI per Covid-19 en Espanya

 

El pacient amb coronavirus que més temps ha estat ingressat en la Unitat de Cures Intensives (UCI) en Espanya ha mort este dijous passat 23 de juliol. Javier Izuzquiza ha perdut la vida a conseqüència del Covid-19, després de 120 dies d’hospitalització en l’Hospital la Princesa de Madrid.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Va ser Francisco, el seu fill, qui ha anunciat la seua mort en Twitter, dedicant-li unes paraules que ens han emocionat a tots. «A mon pare, Javier, li feia il·lusió eixir en els telenotícies entre aplaudiments en el dia de la seua alta en l’UCI per coronavirus. Dijous ens va deixar després de 120 dies de lluita fins al final. Fins sempre, pare», escrivia el seu fill.

 

«Ens faltarà vida per trobar-te a faltar. Ací tens el meu aplaudiment», concloïa. Juntament amb eixe emotiu text, podem vore una fotografia de Javier Izuzquiza somrient, amb el seu fill i la seua dona.

 

 

El fill de Javier, Francisco, s’ha dedicat a elaborar alguns podcasts, explicant com va ser l’ingrés de son pare des que se li va detectar coronavirus en el mes de març. En eixos podcasts, que han arribat als milers de visites, també podem escoltar l’experiència de Francisco i els seus familiars durant estos mesos. Els ingressos de les gravacions s’han destinat a la Creu Roja.

 

 

El missatge s’ha tornat viral

El ‘tuit’ de Francisco Izuzquiza ha commocionat Twitter i s’ha tornat viral. Té més de 18.800 ‘likes’ i 2.000 ‘retweets’ i comentaris. Entre els comentaris, podem llegir multitud de mostres d’afecte i suport davant de la situació tan difícil que està vivint la família.

 

«Estimat Francisco, acabe de llegir-te, acabe de sentir els 5 capítols del teu podcast i has conseguit que vos note molt propet. Com si fóreu la meua família. Sent de tot cor la pèrdua de ton pare. Gràcies per haver-lo fet etern amb la teua veu», comentava un usuari. Entre els comentaris, podem llegir algunes paraules de suport de personatges coneguts, com Dani Rovira.

 

 

Es tracta d’una història que moltes persones seguien, i no han dubtat a enviar un etern aplaudiment virtual en honor a Javier. Des d’ací, també li enviem el nostre.

Últimes notícies

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.