Mor Javier, el pacient que més temps ha estat en l’UCI per Covid-19 en Espanya

 

El pacient amb coronavirus que més temps ha estat ingressat en la Unitat de Cures Intensives (UCI) en Espanya ha mort este dijous passat 23 de juliol. Javier Izuzquiza ha perdut la vida a conseqüència del Covid-19, després de 120 dies d’hospitalització en l’Hospital la Princesa de Madrid.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Va ser Francisco, el seu fill, qui ha anunciat la seua mort en Twitter, dedicant-li unes paraules que ens han emocionat a tots. «A mon pare, Javier, li feia il·lusió eixir en els telenotícies entre aplaudiments en el dia de la seua alta en l’UCI per coronavirus. Dijous ens va deixar després de 120 dies de lluita fins al final. Fins sempre, pare», escrivia el seu fill.

 

«Ens faltarà vida per trobar-te a faltar. Ací tens el meu aplaudiment», concloïa. Juntament amb eixe emotiu text, podem vore una fotografia de Javier Izuzquiza somrient, amb el seu fill i la seua dona.

 

 

El fill de Javier, Francisco, s’ha dedicat a elaborar alguns podcasts, explicant com va ser l’ingrés de son pare des que se li va detectar coronavirus en el mes de març. En eixos podcasts, que han arribat als milers de visites, també podem escoltar l’experiència de Francisco i els seus familiars durant estos mesos. Els ingressos de les gravacions s’han destinat a la Creu Roja.

 

 

El missatge s’ha tornat viral

El ‘tuit’ de Francisco Izuzquiza ha commocionat Twitter i s’ha tornat viral. Té més de 18.800 ‘likes’ i 2.000 ‘retweets’ i comentaris. Entre els comentaris, podem llegir multitud de mostres d’afecte i suport davant de la situació tan difícil que està vivint la família.

 

«Estimat Francisco, acabe de llegir-te, acabe de sentir els 5 capítols del teu podcast i has conseguit que vos note molt propet. Com si fóreu la meua família. Sent de tot cor la pèrdua de ton pare. Gràcies per haver-lo fet etern amb la teua veu», comentava un usuari. Entre els comentaris, podem llegir algunes paraules de suport de personatges coneguts, com Dani Rovira.

 

 

Es tracta d’una història que moltes persones seguien, i no han dubtat a enviar un etern aplaudiment virtual en honor a Javier. Des d’ací, també li enviem el nostre.

Últimes notícies

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.