Mor Javier, el pacient que més temps ha estat en l’UCI per Covid-19 en Espanya

 

El pacient amb coronavirus que més temps ha estat ingressat en la Unitat de Cures Intensives (UCI) en Espanya ha mort este dijous passat 23 de juliol. Javier Izuzquiza ha perdut la vida a conseqüència del Covid-19, després de 120 dies d’hospitalització en l’Hospital la Princesa de Madrid.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Va ser Francisco, el seu fill, qui ha anunciat la seua mort en Twitter, dedicant-li unes paraules que ens han emocionat a tots. «A mon pare, Javier, li feia il·lusió eixir en els telenotícies entre aplaudiments en el dia de la seua alta en l’UCI per coronavirus. Dijous ens va deixar després de 120 dies de lluita fins al final. Fins sempre, pare», escrivia el seu fill.

 

«Ens faltarà vida per trobar-te a faltar. Ací tens el meu aplaudiment», concloïa. Juntament amb eixe emotiu text, podem vore una fotografia de Javier Izuzquiza somrient, amb el seu fill i la seua dona.

 

 

El fill de Javier, Francisco, s’ha dedicat a elaborar alguns podcasts, explicant com va ser l’ingrés de son pare des que se li va detectar coronavirus en el mes de març. En eixos podcasts, que han arribat als milers de visites, també podem escoltar l’experiència de Francisco i els seus familiars durant estos mesos. Els ingressos de les gravacions s’han destinat a la Creu Roja.

 

 

El missatge s’ha tornat viral

El ‘tuit’ de Francisco Izuzquiza ha commocionat Twitter i s’ha tornat viral. Té més de 18.800 ‘likes’ i 2.000 ‘retweets’ i comentaris. Entre els comentaris, podem llegir multitud de mostres d’afecte i suport davant de la situació tan difícil que està vivint la família.

 

«Estimat Francisco, acabe de llegir-te, acabe de sentir els 5 capítols del teu podcast i has conseguit que vos note molt propet. Com si fóreu la meua família. Sent de tot cor la pèrdua de ton pare. Gràcies per haver-lo fet etern amb la teua veu», comentava un usuari. Entre els comentaris, podem llegir algunes paraules de suport de personatges coneguts, com Dani Rovira.

 

 

Es tracta d’una història que moltes persones seguien, i no han dubtat a enviar un etern aplaudiment virtual en honor a Javier. Des d’ací, també li enviem el nostre.

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.