Mor l’actriu Anne Heche

L’actriu Anne Heche ha mort aquest divendres 12 d’agost als 53 anys al no poder superar les greus lesions de l’accident de trànsit que va patir fa una setmana a Los Angeles. La seua família havia confirmat al migdia hora espanyola que la seua situació era irreversible i fatal, segons li havia comunicat l’equip mèdic del centre de cremats Grossmanm a l’hospital angelino West Hills, per la qual cosa havien pres la decisió de retirar el suport vital.

Heche tornava al seu domicili de Mar Vista, en Los Angeles, divendres passat 5 d’agost quan es va estavellar contra un habitatge. Pel que sembla, circulava a gran velocitat en un Mini Cooper blau i hauria consumit narcòtics segons fonts policials, qüestió que s’està investigant.

El vehicle es va incendiar i una dotació de 59 bombers va acudir al lloc. L’extinció del foc va portar una hora i cinc minuts, després de la qual cosa van poder taure-la del vehicle. A conseqüència de l’accident el seu cervell presentava un quadre d’anòxia, o absència pràcticament total d’oxigen, que li ha portat a estar en coma. La família ja ha manifestat el seu desig donar els òrgans.

Dedicada des dels 12 any a la interpretacíó, va saltar a la fama en els anys 90, amb pel·lícules com “Sis dies i set nits” coprotagonitzada amb Harrison Ford.

Últimes notícies

Consumidors en alerta: el Govern central demana al Consell que frene l’engany amb l’arròs valencià

El Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 ha instat la Generalitat a reforçar els controls sobre l’etiquetatge de l’arròs i a sancionar possibles fraus que confonguen el consumidor sobre l’origen valencià del producte.

Quatre detinguts a València i Algemesí per explotar treballadors estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a València i Algemesí per contractar treballadors estrangers, molts en situació irregular, sense contracte ni alta en la Seguretat Social, tant en una barberia com en camps de tarongers.

Tres joves detinguts per robar joies a gent major en Alfarrasí i Guadasséquies

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que assaltava veïnes d’edat avançada en Alfarrasí i Guadasséquies per furtar-los joies. Han detingut un home i dues dones a Múrcia, i dos d’ells ja han ingressat en presó provisional.

Fins a 28 anys de presó per a huit acusats d’explotar dones en pisos d’Elx

Seis dones i dos hòmens s’enfronten a penes d’entre 18 i 28 anys i mig de presó per integrar, segons la fiscalia, una xarxa criminal que explotava sexualment víctimes en tres pisos d’Elx i blanquejava els beneficis.

La militància de Bellver en l’aire: el PP ajorna la suspensió fins al juí oral

Juanfran Pérez Llorca recorda que els estatuts del PP només permeten suspendre de militància quan s’obri juí oral i admet que, de moment, no hi ha novetats sobre el futur de Jorge Bellver com a alt càrrec de la Generalitat.

Camarero es reserva a entregar a la jutgessa els missatges de WhatsApp sobre la DANA

Susana Camarero ha declarat com a testimoni pel cas de la DANA i ha afirmat que encara decidirà si entrega voluntàriament a la jutgessa els missatges de WhatsApp que va intercanviar amb altres consellers el 29 d’octubre de 2024.

Tres detinguts a Alacant per robar diners amb el mètode del cogoter gràcies a un agent fora de servici

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, relacionats amb diversos furts de diners a clients de banc a la província d'Alacant, gràcies a la intervenció d'un agent que es trobava fora de servici.

Dotze persones detingudes per vendre roba falsificada en el mercat ambulant de Dénia

La Policia Nacional ha detingut dotze persones que regentaven parades al mercat ambulant de Dénia per vendre roba i complements falsificats, entre ells equipacions esportives de seleccions i clubs de futbol.