Mor l’actriu Anne Heche

L’actriu Anne Heche ha mort aquest divendres 12 d’agost als 53 anys al no poder superar les greus lesions de l’accident de trànsit que va patir fa una setmana a Los Angeles. La seua família havia confirmat al migdia hora espanyola que la seua situació era irreversible i fatal, segons li havia comunicat l’equip mèdic del centre de cremats Grossmanm a l’hospital angelino West Hills, per la qual cosa havien pres la decisió de retirar el suport vital.

Heche tornava al seu domicili de Mar Vista, en Los Angeles, divendres passat 5 d’agost quan es va estavellar contra un habitatge. Pel que sembla, circulava a gran velocitat en un Mini Cooper blau i hauria consumit narcòtics segons fonts policials, qüestió que s’està investigant.

El vehicle es va incendiar i una dotació de 59 bombers va acudir al lloc. L’extinció del foc va portar una hora i cinc minuts, després de la qual cosa van poder taure-la del vehicle. A conseqüència de l’accident el seu cervell presentava un quadre d’anòxia, o absència pràcticament total d’oxigen, que li ha portat a estar en coma. La família ja ha manifestat el seu desig donar els òrgans.

Dedicada des dels 12 any a la interpretacíó, va saltar a la fama en els anys 90, amb pel·lícules com “Sis dies i set nits” coprotagonitzada amb Harrison Ford.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.