18.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Mor l’actriu Anne Heche

L’actriu Anne Heche ha mort aquest divendres 12 d’agost als 53 anys al no poder superar les greus lesions de l’accident de trànsit que va patir fa una setmana a Los Angeles. La seua família havia confirmat al migdia hora espanyola que la seua situació era irreversible i fatal, segons li havia comunicat l’equip mèdic del centre de cremats Grossmanm a l’hospital angelino West Hills, per la qual cosa havien pres la decisió de retirar el suport vital.

Heche tornava al seu domicili de Mar Vista, en Los Angeles, divendres passat 5 d’agost quan es va estavellar contra un habitatge. Pel que sembla, circulava a gran velocitat en un Mini Cooper blau i hauria consumit narcòtics segons fonts policials, qüestió que s’està investigant.

El vehicle es va incendiar i una dotació de 59 bombers va acudir al lloc. L’extinció del foc va portar una hora i cinc minuts, després de la qual cosa van poder taure-la del vehicle. A conseqüència de l’accident el seu cervell presentava un quadre d’anòxia, o absència pràcticament total d’oxigen, que li ha portat a estar en coma. La família ja ha manifestat el seu desig donar els òrgans.

Dedicada des dels 12 any a la interpretacíó, va saltar a la fama en els anys 90, amb pel·lícules com “Sis dies i set nits” coprotagonitzada amb Harrison Ford.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cepeda va assegurar que l’Elx està capacitat i apunta a l’Espanyol per a frenar la mala ratxa

El xilé va defendre que l'equip està preparat per a revertir la mala dinàmica i va demanar passar pàgina després de la derrota a Bilbao. Va assenyalar el dol a casa davant l'Espanyol com a opció immediata per a sumar i allunyar el descens.

Harbert Kibet firma la millor marca mundial de 2026 en el 10K de Castelló; Schrub i Keith, rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any. Yann Schrub (26:43) i Megan Keith (30:07) van batre els rècords d'Europa. Caroline Makandi va guanyar en dones amb 29:34.

Tres detinguts a Almoradí per robatoris amb violència i furts en vehicles

Guàrdia Civil i Policia Local han arrestat a tres hòmens d'entre 19 i 29 anys per una sèrie de robatoris amb violència, robatoris amb força i furts a la Vega Baixa. Els fets, vinculats mitjançant cambres i testimonis, van derivar en detencions el 7 i 8 de febrer; els sospitosos van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

La UMH desenrotlla un prototip que automatitza l’unflat en angioplàsties

Intara, creat amb suport del Parc Científic de la UMH per la start-up Valux Medical, regula de manera automàtica la pressió de la pilota en angioplàsties i entra en validació. El dispositiu, basat en IA, apunta a reduir la variabilitat del procediment i a millorar la seguretat del pacient.

Kibet firma la millor marca mundial de l’any en el 10K de Castelló; Schrub i Megan Keith baten rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any 2026. Yann Schrub i Megan Keith van firmar rècords d'Europa; Caroline Makandi va guanyar en dones

Les víctimes de la dana compareixeran en Les Corts 482 dies després de la tragèdia

Les principals associacions d'afectats per la dana del 29 d'octubre de 2024 declararan la setmana vinent en la comissió d'investigació de Les Corts. Serà en la quinta sessió, després de mesos de retards i crítiques per la seua exclusió inicial.

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.