Mor l’actriu Anne Heche

L’actriu Anne Heche ha mort aquest divendres 12 d’agost als 53 anys al no poder superar les greus lesions de l’accident de trànsit que va patir fa una setmana a Los Angeles. La seua família havia confirmat al migdia hora espanyola que la seua situació era irreversible i fatal, segons li havia comunicat l’equip mèdic del centre de cremats Grossmanm a l’hospital angelino West Hills, per la qual cosa havien pres la decisió de retirar el suport vital.

Heche tornava al seu domicili de Mar Vista, en Los Angeles, divendres passat 5 d’agost quan es va estavellar contra un habitatge. Pel que sembla, circulava a gran velocitat en un Mini Cooper blau i hauria consumit narcòtics segons fonts policials, qüestió que s’està investigant.

El vehicle es va incendiar i una dotació de 59 bombers va acudir al lloc. L’extinció del foc va portar una hora i cinc minuts, després de la qual cosa van poder taure-la del vehicle. A conseqüència de l’accident el seu cervell presentava un quadre d’anòxia, o absència pràcticament total d’oxigen, que li ha portat a estar en coma. La família ja ha manifestat el seu desig donar els òrgans.

Dedicada des dels 12 any a la interpretacíó, va saltar a la fama en els anys 90, amb pel·lícules com “Sis dies i set nits” coprotagonitzada amb Harrison Ford.

Últimes notícies

València entra en el rànquing mundial de ciutats i se situa en el lloc 180

València sha situat en el lloc 180 del Índex Global de Ciutats 2026 de Oxford Economics, com a tercera ciutat espanyola darrere de Madrid i Barcelona.

Mirotic tindrà quatre entrenaments amb el València Basket abans de la Supercopa

Nikola Mirotic passarà este dimarts la revisió mèdica amb el València Basket i podrà entrenar-se quatre vegades abans de debutar en la Supercopa de Badalona contra el Barcelona.

Les Corts fixen el debat de Política General per als dies 28 i 30 de setembre

El debat de Política General o sobre l'estat de la Comunitat de l'actual legislatura se celebrarà en Les Corts el 28 i el 30 de setembre, i serà el primer de Juanfran Pérez Llorca com a president de la Generalitat.

Lidl, DIA i Consum guanyen quota mentre Mercadona i Carrefour es frenen

Lidl, DIA i Consum s’han situat com les cadenes de supermercats que més quota han guanyat fins agost, mentre Mercadona i Carrefour mantenen posicions estables en un context de consumidors més sensibles al preu.

El PP reclama millores urgents al tren entre Sagunt i Saragossa

El portaveu d’Infraestructures del GPP en Les Corts, Joserra González de Zárate, acusa el Ministeri de Transportes d’abandonar la Comunitat Valenciana i exigix millores immediates a la connexió ferroviària entre Sagunt i Saragossa.

Detingut a Vall d’Alba per amenaçar dos clients d’un bar amb un ganivet

La Guàrdia Civil ha detingut a Vall d’Alba un home de 44 anys per presumptes amenaces greus amb arma blanca a dos persones en un bar i per resistència greu als agents. El detingut acumulava cinc reclamacions judicials prèvies a la província de Castelló.

Investigat per circular a 219 km/h a l’A7 a Castalla amb límit de 120

La Guàrdia Civil ha enxampat un conductor de 34 anys quan circulava a 219 km/h per l’A7 a Castalla, on el límit era de 120. Ara està investigat per un delicte contra la seguretat viària.

Mirotic reforça el Valencia Basket per a la pròxima temporada

Nikola Mirotic s’incorpora al Valencia Basket per a esta temporada com a ala-pivot de formació local, aportant talent i un nou cup per a l’equip taronja. El montenegrí nacionalitzat espanyol, amb una llarga trajectòria en l’NBA i Eurolliga, arriba després del seu pas pel Mónaco.