Mor l’actriu Anne Heche

L’actriu Anne Heche ha mort aquest divendres 12 d’agost als 53 anys al no poder superar les greus lesions de l’accident de trànsit que va patir fa una setmana a Los Angeles. La seua família havia confirmat al migdia hora espanyola que la seua situació era irreversible i fatal, segons li havia comunicat l’equip mèdic del centre de cremats Grossmanm a l’hospital angelino West Hills, per la qual cosa havien pres la decisió de retirar el suport vital.

Heche tornava al seu domicili de Mar Vista, en Los Angeles, divendres passat 5 d’agost quan es va estavellar contra un habitatge. Pel que sembla, circulava a gran velocitat en un Mini Cooper blau i hauria consumit narcòtics segons fonts policials, qüestió que s’està investigant.

El vehicle es va incendiar i una dotació de 59 bombers va acudir al lloc. L’extinció del foc va portar una hora i cinc minuts, després de la qual cosa van poder taure-la del vehicle. A conseqüència de l’accident el seu cervell presentava un quadre d’anòxia, o absència pràcticament total d’oxigen, que li ha portat a estar en coma. La família ja ha manifestat el seu desig donar els òrgans.

Dedicada des dels 12 any a la interpretacíó, va saltar a la fama en els anys 90, amb pel·lícules com “Sis dies i set nits” coprotagonitzada amb Harrison Ford.

Últimes notícies

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.

Els ciberacosadors de menors demanen imatges íntimes als primers minuts de xat

Un estudi de la UPV ha analitzat converses reals i conclou que més de la mitat dels ciberacosadors de xiquets, xiquetes i adolescents demanen imatges o vídeos sexuals durant els primers torns de xat, sovint disfressats de confiança i afecte per normalitzar l’explotació.

Ford Almussafes posarà damunt la taula un nou acord laboral i salarial fins a 2030

La direcció de Ford Almussafes presentarà la pròxima setmana als sindicats una proposta laboral i salarial per al període 2027-2030, que donarà continuïtat a l'actual Acord per l'Electrificació i acabarà convertint-se en conveni col·lectiu. UGT i STM-Intersindical Valenciana reclamen pujades vinculades a l'IPC i recuperar poder adquisitiu després dels anys de contenció.

Desmantellada una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda amb tres detinguts

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens i ha desmantellat una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda, on ha confiscat 200 plantes, més de 8.500 grams de droga i uns 10.000 euros en metàl·lic. Un dels arrestats ha ingressat a la presó per ordre judicial.