14.9 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Mor un xiquet d’11 anys per un tir d’escopeta a Màlaga

 

Mor un nen d’11 anys a Màlaga, després de rebre un tir d’una escopeta. El menor ha perdut la vida la nit d’aquest passat dimecres al municipi andalús de Coín. El telèfon d’emergències 112 va rebre diverses telefonades en les quals se sol·licitava ajuda per a un menor ferit, poc abans de les 22.50 hores. El nen havia rebut un tret d’una escopeta de perdigons, segons les persones que van alertar el servei d’emergències.

 

 

Immediatament es van activar dispositius de la Guàrdia Civil, la Policia Local i les Emergències Sanitàries, que confirmaven la defunció del menor i apuntaven que es tracta d’un fet accidental.

 

Moren una mare, el seu bebè i el seu fill de 3 anys en un incendi

Tres persones han perdut la vida aquesta matinada en un incendi a l’Hospitalet de Llobregat Segons han informat els Bombers de la Generalitat de Catalunya , es tracta de dos menors d’edat i una dona, que en un primer moment han estat rescatats amb vida. Els menors eren fills de la dona, un bebè de mesos i un xiquet de 3 anys.

 

Segons avançava Betevé, el nadó de mesos que en un primer moment havia resultat ferit crític, se li han estat practicant maniobres de reanimació, però ha mort després de ser traslladat a Sant Joan de Déu. Durant l’incendi, dues persones més han estat ateses per inhalació de fum. 

 

Set dotacions dels Bombers de la Generalitat treballen des de primera hora del matí en l’extinció de l’incendi de l’habitatge, que s’ha produït al carrer de la Riera Blanca, al número 140. El foc, ubicat a la quarta planta de l’edifici, de deu plantes, ja està estabilitzat, segons han informat els Bombers, que han rebut l’avís a les 7.09 hores.

 

  •  

Últimes notícies

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.

La UPV impulsa el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb IA gràcies a volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a la ressonància magnètica per a mesurar amb precisió estructures cerebrals vinculades a l'epilèpsia i donar suport a decisions clíniques.

Vent fort i pluges febles a l’interior de la Comunitat Valenciana este diumenge

La Comunitat Valenciana registrarà intervals nuvolosos, ruixats febles i vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l'interior; la cota de neu estarà en 1.200-1.400 m. El dilluns augmentaran els núvols i pujaran les màximes.