Mor un xiquet d’11 anys per un tir d’escopeta a Màlaga

 

Mor un nen d’11 anys a Màlaga, després de rebre un tir d’una escopeta. El menor ha perdut la vida la nit d’aquest passat dimecres al municipi andalús de Coín. El telèfon d’emergències 112 va rebre diverses telefonades en les quals se sol·licitava ajuda per a un menor ferit, poc abans de les 22.50 hores. El nen havia rebut un tret d’una escopeta de perdigons, segons les persones que van alertar el servei d’emergències.

 

 

Immediatament es van activar dispositius de la Guàrdia Civil, la Policia Local i les Emergències Sanitàries, que confirmaven la defunció del menor i apuntaven que es tracta d’un fet accidental.

 

Moren una mare, el seu bebè i el seu fill de 3 anys en un incendi

Tres persones han perdut la vida aquesta matinada en un incendi a l’Hospitalet de Llobregat Segons han informat els Bombers de la Generalitat de Catalunya , es tracta de dos menors d’edat i una dona, que en un primer moment han estat rescatats amb vida. Els menors eren fills de la dona, un bebè de mesos i un xiquet de 3 anys.

 

Segons avançava Betevé, el nadó de mesos que en un primer moment havia resultat ferit crític, se li han estat practicant maniobres de reanimació, però ha mort després de ser traslladat a Sant Joan de Déu. Durant l’incendi, dues persones més han estat ateses per inhalació de fum. 

 

Set dotacions dels Bombers de la Generalitat treballen des de primera hora del matí en l’extinció de l’incendi de l’habitatge, que s’ha produït al carrer de la Riera Blanca, al número 140. El foc, ubicat a la quarta planta de l’edifici, de deu plantes, ja està estabilitzat, segons han informat els Bombers, que han rebut l’avís a les 7.09 hores.

 

  •  

Últimes notícies

Avantatge de pista per al Valencia Basket davant un Joventut sense pressió en les semifinals de la Liga Endesa

Valencia Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el paper decisiu de Ricky Rubio. Pedro Martínez avisa del gran moment de forma de la Penya i afirma que l’eliminatòria està al 50%.

El Valencia Basket busca colpejar primer en la semifinal davant un Joventut sense pressió

El Valencia Basket arriba a la semifinal de la Lliga Endesa amb avantatge de pista i el paper de favorit davant un Asisa Joventut sense pressió, impulsat pel gran moment de Ricky Rubio i amb un Pedro Martínez que alerta del potencial verd-i-negre.

La falta de personal i de suport psicològic en residències de majors colpeja més les nits i els festius

Un estudi de l OCU assenyala que moltes residències de majors funcionen amb poc personal, especialment de nit i en festius, i que més d un terç dels residents no rep atenció psicològica setmanal.

L’economia d’Alacant esquiva l’impacte dels aranzels de Trump gràcies a la venda a la UE

Un informe de la Cambra de Comerç d’Alacant conclou que l’impacte dels aranzels dels Estats Units ha sigut limitat perquè les empreses han impulsat les exportacions a la Unió Europea i el sector servicis.

Set pingüins saltarroques del nord arriben a l’Oceanogràfic de València

L’Oceanogràfic de València ha incorporat set pingüins saltarroques del nord, una de les espècies de pingüí més amenaçades del món i catalogada en perill per la UICN.

Sergio de Larrea encara les semifinals amb el València Basket sense decidir encara el seu futur a la NBA

El base del València Basket Sergio de Larrea assegura que encara no ha decidit si mantindrà la seua candidatura al draft de la NBA i recalca que està centrat en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Sergio de Larrea aparca el somni NBA per a centrar-se en les semifinals amb el València Basket

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea ha admés que encara no sap si mantindrà la seua inscripció en el draft de la NBA i assegura que ara només pensa en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Bautista s’acomiada a la primera ronda de Stuttgart davant Marcos Giron

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha quedat eliminat en la primera ronda del torne sobre herba de Stuttgart en perdre en dos sets contra l’estatunidenc Marcos Giron, que s’enfrontarà ara al primer cap de sèrie, Ben Shelton.