Mor un xiquet d’11 anys per un tir d’escopeta a Màlaga

 

Mor un nen d’11 anys a Màlaga, després de rebre un tir d’una escopeta. El menor ha perdut la vida la nit d’aquest passat dimecres al municipi andalús de Coín. El telèfon d’emergències 112 va rebre diverses telefonades en les quals se sol·licitava ajuda per a un menor ferit, poc abans de les 22.50 hores. El nen havia rebut un tret d’una escopeta de perdigons, segons les persones que van alertar el servei d’emergències.

 

 

Immediatament es van activar dispositius de la Guàrdia Civil, la Policia Local i les Emergències Sanitàries, que confirmaven la defunció del menor i apuntaven que es tracta d’un fet accidental.

 

Moren una mare, el seu bebè i el seu fill de 3 anys en un incendi

Tres persones han perdut la vida aquesta matinada en un incendi a l’Hospitalet de Llobregat Segons han informat els Bombers de la Generalitat de Catalunya , es tracta de dos menors d’edat i una dona, que en un primer moment han estat rescatats amb vida. Els menors eren fills de la dona, un bebè de mesos i un xiquet de 3 anys.

 

Segons avançava Betevé, el nadó de mesos que en un primer moment havia resultat ferit crític, se li han estat practicant maniobres de reanimació, però ha mort després de ser traslladat a Sant Joan de Déu. Durant l’incendi, dues persones més han estat ateses per inhalació de fum. 

 

Set dotacions dels Bombers de la Generalitat treballen des de primera hora del matí en l’extinció de l’incendi de l’habitatge, que s’ha produït al carrer de la Riera Blanca, al número 140. El foc, ubicat a la quarta planta de l’edifici, de deu plantes, ja està estabilitzat, segons han informat els Bombers, que han rebut l’avís a les 7.09 hores.

 

  •  

Últimes notícies

Aemet activa alerta groga per tempestes amb granís a l’interior de Castelló i del nord de València

Aemet ha activat per a este dijous i divendres l’alerta groga per tempestes amb granís i ratxes de vent fortes a l’interior de Castelló i al nord de la província de València, i per calor al litoral sud valencià.

El nou portacontenidors ecològic de JSV reduïx a la mitat el consum entre Alacant i Canàries

JSV ha posat en servici al port d’Alacant el MilaGreen, el seu primer vaixell portacontenidors propi, que reduïx a la mitat el consum de combustible en la ruta de provisió de la península a les illes Canàries. El buc, de 38 milions d’euros, està preparat per a usar metanol verd i connectar-se a la xarxa elèctrica durant les operacions en port.

Consell per a vore l’eclipsi solar: ulleres homologades i sempre posades

El Ministeri de Consum recorda que l’eclipsi solar del 12 d’agost només s’ha de mirar amb ulleres certificades ISO 12312-2:2015, comprades en canals oficials i sense llevar-se-les en cap moment.

La Policia registra el bar on un home ha matat un jove a València

La Policia Nacional ha registrat este dijous el bar de València on un home de 62 anys va matar dimecres un jove de 20 anys amb un objecte metàl·lic. L’home, propietari del local i de nacionalitat colombiana com la víctima, ha sigut traslladat al registre però encara no ha passat a disposició judicial.

Confiscats quasi 700 productes falsificats en parades il·legals d’Oropesa i Peníscola

La Guàrdia Civil ha confiscat prop de 700 articles falsificats venuts en parades ambulants il·legals a Oropesa del Mar i Peníscola, valorats en més de 10.700 euros, i ha denunciat administrativament dues persones.

Tempestes de vesprada a l’interior nord i oratge estable a la costa

L’interior de Castelló pot registrar ruixats i tempestes localment fortes esta vesprada, mentres les temperatures es mantenen estables en tota la Comunitat Valenciana.

Avís groc per tempestes amb granís a l’interior de Castelló i del nord de València este dijous

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dijous l’avís groc per fortes tempestes amb granís i ratxes de vent molt fortes a l’interior de Castelló i a l’interior nord de València, amb probabilitat moderada-alta.

Affengruber es mostra il·lusionat amb l’estil de joc del nou tècnic de l’Elx

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura que li agrada l’estil de joc que vol implantar Martín Anselmi i confia en començar LaLiga amb bones sensacions davant el Deportivo.
FILMOTECA D'ESTIU