Mor un xiquet d’11 anys per un tir d’escopeta a Màlaga

 

Mor un nen d’11 anys a Màlaga, després de rebre un tir d’una escopeta. El menor ha perdut la vida la nit d’aquest passat dimecres al municipi andalús de Coín. El telèfon d’emergències 112 va rebre diverses telefonades en les quals se sol·licitava ajuda per a un menor ferit, poc abans de les 22.50 hores. El nen havia rebut un tret d’una escopeta de perdigons, segons les persones que van alertar el servei d’emergències.

 

 

Immediatament es van activar dispositius de la Guàrdia Civil, la Policia Local i les Emergències Sanitàries, que confirmaven la defunció del menor i apuntaven que es tracta d’un fet accidental.

 

Moren una mare, el seu bebè i el seu fill de 3 anys en un incendi

Tres persones han perdut la vida aquesta matinada en un incendi a l’Hospitalet de Llobregat Segons han informat els Bombers de la Generalitat de Catalunya , es tracta de dos menors d’edat i una dona, que en un primer moment han estat rescatats amb vida. Els menors eren fills de la dona, un bebè de mesos i un xiquet de 3 anys.

 

Segons avançava Betevé, el nadó de mesos que en un primer moment havia resultat ferit crític, se li han estat practicant maniobres de reanimació, però ha mort després de ser traslladat a Sant Joan de Déu. Durant l’incendi, dues persones més han estat ateses per inhalació de fum. 

 

Set dotacions dels Bombers de la Generalitat treballen des de primera hora del matí en l’extinció de l’incendi de l’habitatge, que s’ha produït al carrer de la Riera Blanca, al número 140. El foc, ubicat a la quarta planta de l’edifici, de deu plantes, ja està estabilitzat, segons han informat els Bombers, que han rebut l’avís a les 7.09 hores.

 

  •  

Últimes notícies

Comprar o llogar vivenda s’encarix més a la Comunitat Valenciana que a la resta d’Espanya des de 2014

El preu de compra de la vivenda ha augmentat un 2,6 % anual i el del lloguer un 2,7 % a la Comunitat Valenciana des de 2014, per damunt de la mitjana espanyola, amb la província de València al capdavant de les pujades.

Les màximes es disparen per damunt dels 37 graus en municipis de la Comunitat a migdia

Les temperatures han superat a migdia els 37 graus en municipis de les tres províncies, amb especial incidència en zones de Castelló i Alacant, i Aemet ha activat l’avís groc per al nord de la província de València.

La Audiencia reobre la causa a Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de Valencia ha reobert la causa per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco per una presumpta comissió il·lícita de 600.000 euros vinculada al cas Azud, en estimar un recurs de la Fiscalia i descartar que el delicte haja prescrit.

24 anys de presó per a Ábalos per les comissions il·legals en contractes de mascaretes

El Tribunal Suprem ha condemnat l’exministre de Transports i exdiputat per València José Luis Ábalos a 24 anys i 3 mesos de presó, amb un màxim de compliment de 16 anys i mig, per mordides en la compra de mascaretes el 2020 i per contractacions irregulars en empreses públiques.

La Justícia reobre la causa contra Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de València ha ordenat reobrir la investigació per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco pels 600.000 euros que presumptament hauria cobrat en 2008 en el marc del cas Azud, en considerar que el delicte encara no ha prescrit.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus en zones de València i Alacant

Aemet ha activat l avís groc este dilluns i dimarts per temperatures màximes de fins a 36 graus en el nord de la província de València i en el litoral sud de València i Alacant.

La Comunitat Valenciana lidera els desnonaments per habitants malgrat la caiguda dels llançaments per lloguer

La Comunitat Valenciana encapçala el rànquing estatal de llançaments per cada 100.000 habitants amb una taxa de 13,7 fins a març de 2026, amb més augment a la província de València i un repunt de les execucions hipotecàries.

Desmantellada una xarxa que robava cotxes d’alta gamma a Alacant i traficava amb droga a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut 19 persones en una operació a la província d’Alacant contra una organització que robava vehicles mitjançant el clonado de claus intel·ligents i traficava amb diverses drogues cap a països europeus.