Mor un xiquet d’11 anys per un tir d’escopeta a Màlaga

 

Mor un nen d’11 anys a Màlaga, després de rebre un tir d’una escopeta. El menor ha perdut la vida la nit d’aquest passat dimecres al municipi andalús de Coín. El telèfon d’emergències 112 va rebre diverses telefonades en les quals se sol·licitava ajuda per a un menor ferit, poc abans de les 22.50 hores. El nen havia rebut un tret d’una escopeta de perdigons, segons les persones que van alertar el servei d’emergències.

 

 

Immediatament es van activar dispositius de la Guàrdia Civil, la Policia Local i les Emergències Sanitàries, que confirmaven la defunció del menor i apuntaven que es tracta d’un fet accidental.

 

Moren una mare, el seu bebè i el seu fill de 3 anys en un incendi

Tres persones han perdut la vida aquesta matinada en un incendi a l’Hospitalet de Llobregat Segons han informat els Bombers de la Generalitat de Catalunya , es tracta de dos menors d’edat i una dona, que en un primer moment han estat rescatats amb vida. Els menors eren fills de la dona, un bebè de mesos i un xiquet de 3 anys.

 

Segons avançava Betevé, el nadó de mesos que en un primer moment havia resultat ferit crític, se li han estat practicant maniobres de reanimació, però ha mort després de ser traslladat a Sant Joan de Déu. Durant l’incendi, dues persones més han estat ateses per inhalació de fum. 

 

Set dotacions dels Bombers de la Generalitat treballen des de primera hora del matí en l’extinció de l’incendi de l’habitatge, que s’ha produït al carrer de la Riera Blanca, al número 140. El foc, ubicat a la quarta planta de l’edifici, de deu plantes, ja està estabilitzat, segons han informat els Bombers, que han rebut l’avís a les 7.09 hores.

 

  •  

Últimes notícies

Més de 300 professionals treballen en el primer rodatge de Good Films a la Ciutat de la Llum

El primer rodatge de Good Films Studios Spain a la Ciutat de la Llum d’Alacant compta amb més de 300 professionals, el 60 % dels quals són de la Comunitat Valenciana, i preveu un fort impacte econòmic i laboral.

Morant acusa a Pérez Llorca de fer “apartheid en llei” amb els pressupostos de 2026

Diana Morant ha acusat Juanfran Pérez Llorca de convertir l’apartheid en llei amb els pressupostos de la Generalitat de 2026, que el PP ha aprovat amb el suport de Vox, i que qualifica de retallades i racistes.

Morant reivindica Zapatero com a president dels drets davant les acusacions pel cas Plus Ultra

Diana Morant defensa a València que José Luis Rodríguez Zapatero serà recordat com el president dels drets i qualifica de sospitoses les acusacions que l’afecten pel préstec a Plus Ultra.

Quasi 29.000 persones migrants ja cotitzen en la Seguretat Social a la Comunitat Valenciana

Un total de 28.700 persones de les 167.000 sol·licituds de regularització presentades a la Comunitat Valenciana ja han començat a treballar i cotitzar, segons ha informat la ministra Elma Saiz després d’una reunió amb agents socials a València.

El 16 de setembre serà el Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat Valenciana

El Consell ha anunciat que fixarà el 16 de setembre com a Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat Valenciana, data vinculada a l’atemptat d’ETA a Mutxamel en 1991.

Óscar López acusa Feijóo d’“agorer” i de “banyar Espanya de fang”

Óscar López ha acusat Alberto Núñez Feijóo de ser “un agorer” que ha “inundat Espanya de fang” i de liderar una oposició “fallida”, durant una visita als estudis Ciudad de la Luz d’Alacant.

Ayala es penja i oferix disculpes a Dani Olmo pel seu empentó en la final del Mundial

Roberto Fabián Ayala, ajudant de Scaloni en l’Argentina, s’ha mostrat penedit pel seu empentó a Dani Olmo en la final del Mundial 2026 i ha assegurat que li demanarà disculpes en persona. També ha reconegut la superioritat d’Espanya i ha negat qualsevol gest de despege cap a la selecció campiona.

Cauen nou detinguts i 40 armes requisades en una xarxa d’armes liderada des de presó

Els Mossos d'Esquadra han desarticulat una banda de tràfic d’armes dirigida des d’una presó de Barcelona, amb nou detinguts i més de quaranta armes decomissades.