Multat un ciclista per saltar-se el tancament perimetral de Benidorm i burlar-se en les xarxes socials

 

Agents de la Policia Nacional de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), que formaven part del dispositiu establit per al control del tancament perimetral, han destacat durant tot el cap de setmana tres intervencions per incompliment d’estes mesures.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, entre les intervencions fetes durant tot el cap de setmana, destaca la sanció interposada a un ciclista, veí de Benidorm, per saltar-se el tancament perimetral i publicar-lo en les xarxes socials. En esta publicació es vanava d’haver-se saltat el tancament perimetral de la ciutat, penjant una fotografia en una localitat veïna.

 

La Brigada Local de Policia Judicial, que manté un rastreig de les xarxes socials durant el desenvolupament del dispositiu, va conseguir identificar i localitzar a l’usuari que va publicar este comentari.

 

El Comissari Cap de la Comissaria Local de Benidorm, es va personar en la casa de l’infractor per a notificar-li la proposta de sanció corresponent per saltar-se el perímetre i recordar-li que este tipus de comportaments afecta negativament a la situació tan greu que estem passant. Per la seua part, el ciutadà va mostrar les seues disculpes per la seua irresponsable actuació.

Últimes notícies

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.