Multat un ciclista per saltar-se el tancament perimetral de Benidorm i burlar-se en les xarxes socials

 

Agents de la Policia Nacional de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), que formaven part del dispositiu establit per al control del tancament perimetral, han destacat durant tot el cap de setmana tres intervencions per incompliment d’estes mesures.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, entre les intervencions fetes durant tot el cap de setmana, destaca la sanció interposada a un ciclista, veí de Benidorm, per saltar-se el tancament perimetral i publicar-lo en les xarxes socials. En esta publicació es vanava d’haver-se saltat el tancament perimetral de la ciutat, penjant una fotografia en una localitat veïna.

 

La Brigada Local de Policia Judicial, que manté un rastreig de les xarxes socials durant el desenvolupament del dispositiu, va conseguir identificar i localitzar a l’usuari que va publicar este comentari.

 

El Comissari Cap de la Comissaria Local de Benidorm, es va personar en la casa de l’infractor per a notificar-li la proposta de sanció corresponent per saltar-se el perímetre i recordar-li que este tipus de comportaments afecta negativament a la situació tan greu que estem passant. Per la seua part, el ciutadà va mostrar les seues disculpes per la seua irresponsable actuació.

Últimes notícies

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.