Multat un ciclista per saltar-se el tancament perimetral de Benidorm i burlar-se en les xarxes socials

 

Agents de la Policia Nacional de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), que formaven part del dispositiu establit per al control del tancament perimetral, han destacat durant tot el cap de setmana tres intervencions per incompliment d’estes mesures.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, entre les intervencions fetes durant tot el cap de setmana, destaca la sanció interposada a un ciclista, veí de Benidorm, per saltar-se el tancament perimetral i publicar-lo en les xarxes socials. En esta publicació es vanava d’haver-se saltat el tancament perimetral de la ciutat, penjant una fotografia en una localitat veïna.

 

La Brigada Local de Policia Judicial, que manté un rastreig de les xarxes socials durant el desenvolupament del dispositiu, va conseguir identificar i localitzar a l’usuari que va publicar este comentari.

 

El Comissari Cap de la Comissaria Local de Benidorm, es va personar en la casa de l’infractor per a notificar-li la proposta de sanció corresponent per saltar-se el perímetre i recordar-li que este tipus de comportaments afecta negativament a la situació tan greu que estem passant. Per la seua part, el ciutadà va mostrar les seues disculpes per la seua irresponsable actuació.

Últimes notícies

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.