Multat un ciclista per saltar-se el tancament perimetral de Benidorm i burlar-se en les xarxes socials

 

Agents de la Policia Nacional de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), que formaven part del dispositiu establit per al control del tancament perimetral, han destacat durant tot el cap de setmana tres intervencions per incompliment d’estes mesures.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, entre les intervencions fetes durant tot el cap de setmana, destaca la sanció interposada a un ciclista, veí de Benidorm, per saltar-se el tancament perimetral i publicar-lo en les xarxes socials. En esta publicació es vanava d’haver-se saltat el tancament perimetral de la ciutat, penjant una fotografia en una localitat veïna.

 

La Brigada Local de Policia Judicial, que manté un rastreig de les xarxes socials durant el desenvolupament del dispositiu, va conseguir identificar i localitzar a l’usuari que va publicar este comentari.

 

El Comissari Cap de la Comissaria Local de Benidorm, es va personar en la casa de l’infractor per a notificar-li la proposta de sanció corresponent per saltar-se el perímetre i recordar-li que este tipus de comportaments afecta negativament a la situació tan greu que estem passant. Per la seua part, el ciutadà va mostrar les seues disculpes per la seua irresponsable actuació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Milers es mobilitzen a Espanya per a exigir la fi de la guerra a Orient Mitjà

Milers de persones protesten en més de 150 ciutats espanyoles per a reclamar que es detinga la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà. Madrid reunix 5.000 segons l'organització.

Una potent mascletà ha obert els dies grans de les Falles 2026

La mascletà de Pirotècnia Aitana, titulada 'La bellesa del sota', ha inaugurat els dies grans de les Falles 2026 amb 274 quilos de pólvora en sis minuts. La jornada ha estat marcada pel comiat de Juan Bautista Mollá i un balanç de 88 atencions sanitàries.

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.