Multat un ciclista per saltar-se el tancament perimetral de Benidorm i burlar-se en les xarxes socials

 

Agents de la Policia Nacional de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), que formaven part del dispositiu establit per al control del tancament perimetral, han destacat durant tot el cap de setmana tres intervencions per incompliment d’estes mesures.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, entre les intervencions fetes durant tot el cap de setmana, destaca la sanció interposada a un ciclista, veí de Benidorm, per saltar-se el tancament perimetral i publicar-lo en les xarxes socials. En esta publicació es vanava d’haver-se saltat el tancament perimetral de la ciutat, penjant una fotografia en una localitat veïna.

 

La Brigada Local de Policia Judicial, que manté un rastreig de les xarxes socials durant el desenvolupament del dispositiu, va conseguir identificar i localitzar a l’usuari que va publicar este comentari.

 

El Comissari Cap de la Comissaria Local de Benidorm, es va personar en la casa de l’infractor per a notificar-li la proposta de sanció corresponent per saltar-se el perímetre i recordar-li que este tipus de comportaments afecta negativament a la situació tan greu que estem passant. Per la seua part, el ciutadà va mostrar les seues disculpes per la seua irresponsable actuació.

Últimes notícies

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina duplica participants en la cinquena edició

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina, que se celebra a l'Arniches d'Alacant de l'1 al 4 de juliol, ha rebut 768 projectes, el doble que l'any passat, amb 35 produccions de creadors de la província.

La jutgessa de la dana crida a declarar el responsable autonòmic d’atenció a les víctimes

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha citat com a testimoni l’aleshores director general d’Atenció a les Víctimes i Accés a la Justícia, Francisco Javier Soler Flores, i ha fixat noves declaracions per a setembre.

Docents denuncien a STEPV retallades errònies en la nòmina després de la vaga

El sindicat STEPV ha rebut queixes de professorat de la pública per descomptes excessius en la nòmina de juny després de la vaga indefinida entre l’11 de maig i l’11 de juny.

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.

Dos rescatistes de la Marina Baixa viatgen a Veneçuela amb gossos per buscar supervivents

Dos membres del grup GEIR-K9 de la Marina Baixa viatgen este divendres a Caracas amb dos gossos especialitzats per buscar supervivents del doble terratrémol de Veneçuela.