Les multes per botar-se el toc de queda i les noves restriccions de l’estat d’alarma en el territori valencià

 

Sanitat ha informat que l’incompliment de les mesures incloses en el toc de queda poden derivar en greus sancions de fins a 600.000 euros, que és l’import màxim estipulat per a infraccions molt greus.

 

El diari ‘Las Provincias’ explica que les sancions lleus van de 60 a 600 euros, les greus de 601 a 30.000 i les més greus des de 30.001 a 60.000, i acumulativament fins als 600.000. La resolució de Sanitat publicada este dissabte, també ha informat del tancament de locals.

 

Multes per infraccions

  • Infraccions lleus: seran sancionades amb multes aquelles persones que incomplisquen les mesures generals d’higiene i prevenció en locals públics o privats quan no supose risc de contagi o els danys afecten menys de 15 persones. A demés, s’afegix en esta infracció el quebrantament de l’ordre general de confinament comprés de 00.00 a 06.00 hores.

 

  • Infraccions greus: Es consideren infraccions greus, la participació en reunions, festes o qualsevol acte privat o públic que implique una aglomeració. Així mateix, en esta categoria es troba també l’aïllament domiciliari que deuen guardar els contagiats per Covid-19.

 

  • Infraccions molt greus: Seran sancionades totes les persones que es boten l’aïllament domiciliari a conseqüència de donar positiu en coronavirus. D’altra banda, també seran multades aquelles persones que organitzen reunions o festes, a on es troben menors d’edat i persones majors de 65 anys.

Últimes notícies

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.