Les multes per botar-se el toc de queda i les noves restriccions de l’estat d’alarma en el territori valencià

 

Sanitat ha informat que l’incompliment de les mesures incloses en el toc de queda poden derivar en greus sancions de fins a 600.000 euros, que és l’import màxim estipulat per a infraccions molt greus.

 

El diari ‘Las Provincias’ explica que les sancions lleus van de 60 a 600 euros, les greus de 601 a 30.000 i les més greus des de 30.001 a 60.000, i acumulativament fins als 600.000. La resolució de Sanitat publicada este dissabte, també ha informat del tancament de locals.

 

Multes per infraccions

  • Infraccions lleus: seran sancionades amb multes aquelles persones que incomplisquen les mesures generals d’higiene i prevenció en locals públics o privats quan no supose risc de contagi o els danys afecten menys de 15 persones. A demés, s’afegix en esta infracció el quebrantament de l’ordre general de confinament comprés de 00.00 a 06.00 hores.

 

  • Infraccions greus: Es consideren infraccions greus, la participació en reunions, festes o qualsevol acte privat o públic que implique una aglomeració. Així mateix, en esta categoria es troba també l’aïllament domiciliari que deuen guardar els contagiats per Covid-19.

 

  • Infraccions molt greus: Seran sancionades totes les persones que es boten l’aïllament domiciliari a conseqüència de donar positiu en coronavirus. D’altra banda, també seran multades aquelles persones que organitzen reunions o festes, a on es troben menors d’edat i persones majors de 65 anys.

Últimes notícies

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.