Les multes per botar-se el toc de queda i les noves restriccions de l’estat d’alarma en el territori valencià

 

Sanitat ha informat que l’incompliment de les mesures incloses en el toc de queda poden derivar en greus sancions de fins a 600.000 euros, que és l’import màxim estipulat per a infraccions molt greus.

 

El diari ‘Las Provincias’ explica que les sancions lleus van de 60 a 600 euros, les greus de 601 a 30.000 i les més greus des de 30.001 a 60.000, i acumulativament fins als 600.000. La resolució de Sanitat publicada este dissabte, també ha informat del tancament de locals.

 

Multes per infraccions

  • Infraccions lleus: seran sancionades amb multes aquelles persones que incomplisquen les mesures generals d’higiene i prevenció en locals públics o privats quan no supose risc de contagi o els danys afecten menys de 15 persones. A demés, s’afegix en esta infracció el quebrantament de l’ordre general de confinament comprés de 00.00 a 06.00 hores.

 

  • Infraccions greus: Es consideren infraccions greus, la participació en reunions, festes o qualsevol acte privat o públic que implique una aglomeració. Així mateix, en esta categoria es troba també l’aïllament domiciliari que deuen guardar els contagiats per Covid-19.

 

  • Infraccions molt greus: Seran sancionades totes les persones que es boten l’aïllament domiciliari a conseqüència de donar positiu en coronavirus. D’altra banda, també seran multades aquelles persones que organitzen reunions o festes, a on es troben menors d’edat i persones majors de 65 anys.

Últimes notícies

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.