Les multes per botar-se el toc de queda i les noves restriccions de l’estat d’alarma en el territori valencià

 

Sanitat ha informat que l’incompliment de les mesures incloses en el toc de queda poden derivar en greus sancions de fins a 600.000 euros, que és l’import màxim estipulat per a infraccions molt greus.

 

El diari ‘Las Provincias’ explica que les sancions lleus van de 60 a 600 euros, les greus de 601 a 30.000 i les més greus des de 30.001 a 60.000, i acumulativament fins als 600.000. La resolució de Sanitat publicada este dissabte, també ha informat del tancament de locals.

 

Multes per infraccions

  • Infraccions lleus: seran sancionades amb multes aquelles persones que incomplisquen les mesures generals d’higiene i prevenció en locals públics o privats quan no supose risc de contagi o els danys afecten menys de 15 persones. A demés, s’afegix en esta infracció el quebrantament de l’ordre general de confinament comprés de 00.00 a 06.00 hores.

 

  • Infraccions greus: Es consideren infraccions greus, la participació en reunions, festes o qualsevol acte privat o públic que implique una aglomeració. Així mateix, en esta categoria es troba també l’aïllament domiciliari que deuen guardar els contagiats per Covid-19.

 

  • Infraccions molt greus: Seran sancionades totes les persones que es boten l’aïllament domiciliari a conseqüència de donar positiu en coronavirus. D’altra banda, també seran multades aquelles persones que organitzen reunions o festes, a on es troben menors d’edat i persones majors de 65 anys.

Últimes notícies

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.