Les multes per botar-se el toc de queda i les noves restriccions de l’estat d’alarma en el territori valencià

 

Sanitat ha informat que l’incompliment de les mesures incloses en el toc de queda poden derivar en greus sancions de fins a 600.000 euros, que és l’import màxim estipulat per a infraccions molt greus.

 

El diari ‘Las Provincias’ explica que les sancions lleus van de 60 a 600 euros, les greus de 601 a 30.000 i les més greus des de 30.001 a 60.000, i acumulativament fins als 600.000. La resolució de Sanitat publicada este dissabte, també ha informat del tancament de locals.

 

Multes per infraccions

  • Infraccions lleus: seran sancionades amb multes aquelles persones que incomplisquen les mesures generals d’higiene i prevenció en locals públics o privats quan no supose risc de contagi o els danys afecten menys de 15 persones. A demés, s’afegix en esta infracció el quebrantament de l’ordre general de confinament comprés de 00.00 a 06.00 hores.

 

  • Infraccions greus: Es consideren infraccions greus, la participació en reunions, festes o qualsevol acte privat o públic que implique una aglomeració. Així mateix, en esta categoria es troba també l’aïllament domiciliari que deuen guardar els contagiats per Covid-19.

 

  • Infraccions molt greus: Seran sancionades totes les persones que es boten l’aïllament domiciliari a conseqüència de donar positiu en coronavirus. D’altra banda, també seran multades aquelles persones que organitzen reunions o festes, a on es troben menors d’edat i persones majors de 65 anys.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Arranca en el Suprem el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares

El Tribunal Suprem celebra la primera sessió del juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares en 2020.

València i París reforcen la seua cooperació per a previndre inundacions després de la dana de 2024

València i París han obert una nova etapa de col·laboració per a millorar la prevenció i gestió d'inundacions després de la dana d'octubre de 2024, amb intercanvis tècnics i projectes conjunts.

El Suprem obri el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per la suposada trama de màscares

El Tribunal Suprem ha iniciat el juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes públics de màscares firmats en 2020.

Detinguts un pare i el seu fill per una plantació interior de marihuana a Sax

La Guàrdia Civil ha detingut a Sax a un pare i el seu fill per gestionar una plantació interior de marihuana en dos vivendes connectades il·legalment a la xarxa electrica.

Detingut a Elx per robar 450 metres de canonades de gas i provocar greus fugides

Un home de 41 anys ha sigut detingut a Elx acusat de robar 450 metres de canonades de gas en edificis i via pública, causant fugides amb greu risc d'explosió i danys valorats en desenes de milers d'euros.

Fele Martínez rebrà el premi Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival

L'actor alacantí Fele Martínez serà distingit amb el Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival per una carrera que unix cinema, televisió i teatre i la seua estreta relació amb el certamen.

Investiguen a una comerciant per vendre més de 400 articles falsificats a Xirivella

La Guàrdia Civil investiga a una dona a Xirivella per un presumpte delicte contra la propietat industrial després de confiscar 419 productes falsificats valorats en més de 80.000 euros.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil deté a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i extraure amb ella 1.000 euros en un caixer.