Els 34 municipis valencians amb menys risc per coronavirus

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha destacat hui que el 94% dels municipis de la Comunitat Valenciana, és a dir 508 dels 542 existents, han acabat la setmana amb un nivell de risc mínim per coronavirus, registrant una incidència per davall de 25 casos per 100.000 habitants durant els últims 14 dies.

A més, ha indicat que la incidència acumulada de les dos últimes setmanes ha sigut de 33 casos per 100.000 habitants, xifra que situa a la Comunitat Valenciana com l’autonomia amb la incidència acumulada més baixa de tota Espanya, i una de les regions europees amb la taxa per contagis més baixa.

Ximo Puig ha fet estes declaracions després d’analitzar este matí amb la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, l’evolució dels últims indicadors sanitaris i abordar la situació epidemiològica de la Comunitat Valenciana.

A més, el president de la Generalitat ha subratllat que en situació de risc alt (entre 150 i 250 casos) o extrem (per damunt de 250) no es troba cap municipi.

“Este és el camí, el de la prudència màxima que gràcies a l’esforç de tots els valencians i les valencianes ens ha portat a situar-nos entre les regions amb una incidència més baixa a Europa”, ha indicat Ximo Puig.

 

Municipis en risc baix o mitjà

En el nivell de risc baix (de 25 a 50 casos) hi ha 26 municipis: Alcalà de Xivert, Santa Magdalena de Pulpis, Benlloch, Cabanes, Oropesa, Torreblanca, La Llosa, Gilet, Puçol, Rafelbunyol, Utiel, Xirivella, Picanya, Torrent, Alberic, Benirredrà, Gandia, Calp, Barxeta, Genovés, Llocnou d’en Fenollet, Finestrat, La Vila Joiosa, Pinós, Catral i San Miguel de Salinas.

En risc mitjà (entre 50 i 150 casos) es troben 8 municipis: Almassora, Xilxes, El Puig, Massamagrell, Pobla de Farnals, Benetússer, Sedaví i L’Alcúdia de Crespins.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.