Un nou positiu per coronavirus en el València CF, en plena temporada

 

El València CF ha anunciat a través d’un comunicat que un dels seus jugadors del primer equip ha donat positiu per coronavirus. Tal com ha explicat el club blanquinegre, el jugador ja es troba aïllat en el seu domicili, igual que tots els seus contactes estrets.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, l’equip valencià ja ha activat el protocol Covid-19 «seguint els estrictes criteris dels protocols de LaLiga i del mateix club». 

 

El contagi per coronavirus d’un dels components de la plantilla del València CF arriba tres dies després de disputar-se el partit contra l’Alavés, en l’estadi de Mestalla. Després d’esta trobada, es va conèixer el positiu de Manu García, capità de l’equip rival. 

 

Una nova baixa per al pròxim partit de futbol

Ràpidament, tots els jugadors del club valencianista es van sotmetre a les proves pertinents i ningú estava contagiat per coronavirus. Ara, no obstant això, apareix un positiu en el vestuari del València que obliga a l’equip a encendre les alarmes i al seu entrenador, Javi Gracia, a patir una nova baixa per al xoc davant l’Atlètic.

 

L’equip de futbol de la capital valenciana haurà d’extremar les precaucions amb les proves als seus futbolistes i els protocols d’aïllament per a detectar si es tracta d’un cas aïllat o si pot haver-se produït algun contagi més en la plantilla. De fet, este dijous, la plantilla se sotmetrà a noves proves de detecció de coronavirus.

Últimes notícies

Els EUA carreguen contra l’aliança de Ford amb Geely per la planta d’Almussafes

El secretari de Transport dels Estats Units, Sean P. Duffy, ha advertit a Ford per la seua aliança amb Geely per explotar conjuntament la fàbrica d’Almussafes i per l’ús de tecnologia xinesa, que vincula amb riscos per a la seguretat nacional.

València assumirà tot el cost de l’educació infantil de 0 a 6 anys per a facilitar la conciliació

L’Ajuntament de València finançarà per primera vegada tot el cicle d’educació infantil de 0 a 6 anys amb beques per a escolarització, menjador, escoles matinera i de juliol, amb un pressupost total de 7 milions d’euros.

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.