Un nou positiu per coronavirus en el València CF, en plena temporada

 

El València CF ha anunciat a través d’un comunicat que un dels seus jugadors del primer equip ha donat positiu per coronavirus. Tal com ha explicat el club blanquinegre, el jugador ja es troba aïllat en el seu domicili, igual que tots els seus contactes estrets.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, l’equip valencià ja ha activat el protocol Covid-19 «seguint els estrictes criteris dels protocols de LaLiga i del mateix club». 

 

El contagi per coronavirus d’un dels components de la plantilla del València CF arriba tres dies després de disputar-se el partit contra l’Alavés, en l’estadi de Mestalla. Després d’esta trobada, es va conèixer el positiu de Manu García, capità de l’equip rival. 

 

Una nova baixa per al pròxim partit de futbol

Ràpidament, tots els jugadors del club valencianista es van sotmetre a les proves pertinents i ningú estava contagiat per coronavirus. Ara, no obstant això, apareix un positiu en el vestuari del València que obliga a l’equip a encendre les alarmes i al seu entrenador, Javi Gracia, a patir una nova baixa per al xoc davant l’Atlètic.

 

L’equip de futbol de la capital valenciana haurà d’extremar les precaucions amb les proves als seus futbolistes i els protocols d’aïllament per a detectar si es tracta d’un cas aïllat o si pot haver-se produït algun contagi més en la plantilla. De fet, este dijous, la plantilla se sotmetrà a noves proves de detecció de coronavirus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.