Un nou positiu per coronavirus en el València CF, en plena temporada

 

El València CF ha anunciat a través d’un comunicat que un dels seus jugadors del primer equip ha donat positiu per coronavirus. Tal com ha explicat el club blanquinegre, el jugador ja es troba aïllat en el seu domicili, igual que tots els seus contactes estrets.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, l’equip valencià ja ha activat el protocol Covid-19 «seguint els estrictes criteris dels protocols de LaLiga i del mateix club». 

 

El contagi per coronavirus d’un dels components de la plantilla del València CF arriba tres dies després de disputar-se el partit contra l’Alavés, en l’estadi de Mestalla. Després d’esta trobada, es va conèixer el positiu de Manu García, capità de l’equip rival. 

 

Una nova baixa per al pròxim partit de futbol

Ràpidament, tots els jugadors del club valencianista es van sotmetre a les proves pertinents i ningú estava contagiat per coronavirus. Ara, no obstant això, apareix un positiu en el vestuari del València que obliga a l’equip a encendre les alarmes i al seu entrenador, Javi Gracia, a patir una nova baixa per al xoc davant l’Atlètic.

 

L’equip de futbol de la capital valenciana haurà d’extremar les precaucions amb les proves als seus futbolistes i els protocols d’aïllament per a detectar si es tracta d’un cas aïllat o si pot haver-se produït algun contagi més en la plantilla. De fet, este dijous, la plantilla se sotmetrà a noves proves de detecció de coronavirus.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.