Un nou positiu per coronavirus en el València CF, en plena temporada

 

El València CF ha anunciat a través d’un comunicat que un dels seus jugadors del primer equip ha donat positiu per coronavirus. Tal com ha explicat el club blanquinegre, el jugador ja es troba aïllat en el seu domicili, igual que tots els seus contactes estrets.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, l’equip valencià ja ha activat el protocol Covid-19 «seguint els estrictes criteris dels protocols de LaLiga i del mateix club». 

 

El contagi per coronavirus d’un dels components de la plantilla del València CF arriba tres dies després de disputar-se el partit contra l’Alavés, en l’estadi de Mestalla. Després d’esta trobada, es va conèixer el positiu de Manu García, capità de l’equip rival. 

 

Una nova baixa per al pròxim partit de futbol

Ràpidament, tots els jugadors del club valencianista es van sotmetre a les proves pertinents i ningú estava contagiat per coronavirus. Ara, no obstant això, apareix un positiu en el vestuari del València que obliga a l’equip a encendre les alarmes i al seu entrenador, Javi Gracia, a patir una nova baixa per al xoc davant l’Atlètic.

 

L’equip de futbol de la capital valenciana haurà d’extremar les precaucions amb les proves als seus futbolistes i els protocols d’aïllament per a detectar si es tracta d’un cas aïllat o si pot haver-se produït algun contagi més en la plantilla. De fet, este dijous, la plantilla se sotmetrà a noves proves de detecció de coronavirus.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PP exigix mesures per a desbloquejar l’embós de 45.000 valencians en el permís de conduir

El PP en Les Corts ha registrat una iniciativa per a instar el Govern a augmentar examinadors, reforçar Trànsit i llançar un pla de xoc. Denúncia un repartiment desequilibrat i advertix que la llista creix en mil jóvens al mes.

França s’aferma com a destí líder per a inversió industrial i assenyala a Vicky Foods com a exemple

França reivindica el seu atractiu per a projectes industrials i posa d'exemple l'expansió de Vicky Foods. El ministre d'Indústria constata calma empresarial davant la pujada de l'energia.

Empleats de CaixaBank han parat una hora contra la pressió comercial

Empleats de CaixaBank han secundat un atur d'una hora en oficines de tota Espanya per a denunciar la pressió comercial i un mal clima laboral. Els sindicats xifren un 75% de seguiment i reclamen canvis en el model d'objectius.

El ministre d’Indústria francés ressalta la calma empresarial davant la pujada del preu de l’energia

Sébastien Martin ha assenyalat a Gandia que les empreses europees reaccionen amb calma davant la guerra a l'Iran i l'encariment energètic, que preveu que continue. La UE manté reunions diàries per a seguir la situació i reforçar la coordinació.

Catalá celebra la presència de Jordi Sabaté en les Falles i la seua primera mascletà

Jordi Sabaté ha viscut la seua primera mascletà a València després de demanar en X un espai accessible. Catalá ho ha convidat i ha destacat el valor inclusiu del gest.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV el sobreseïment lliure de la causa penal per la gestió de la DANA a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la investigació si s'obri causa contra Carlos Mazón.

Argüeso demana al TSJCV assumir tota la causa si investiga a Mazón per la DANA

La defensa d'Emilio Argüeso ha sol·licitat que, si el TSJCV admet investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024, atraga tot el procediment. També demana el sobreseïment si l'alt tribunal es declara competent.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la dana

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV l'arxiu lliure de la causa penal per la gestió de la dana instruïda a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la causa si s'investiga a Carlos Mazón.