Un nou positiu per coronavirus en el València CF, en plena temporada

 

El València CF ha anunciat a través d’un comunicat que un dels seus jugadors del primer equip ha donat positiu per coronavirus. Tal com ha explicat el club blanquinegre, el jugador ja es troba aïllat en el seu domicili, igual que tots els seus contactes estrets.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, l’equip valencià ja ha activat el protocol Covid-19 «seguint els estrictes criteris dels protocols de LaLiga i del mateix club». 

 

El contagi per coronavirus d’un dels components de la plantilla del València CF arriba tres dies després de disputar-se el partit contra l’Alavés, en l’estadi de Mestalla. Després d’esta trobada, es va conèixer el positiu de Manu García, capità de l’equip rival. 

 

Una nova baixa per al pròxim partit de futbol

Ràpidament, tots els jugadors del club valencianista es van sotmetre a les proves pertinents i ningú estava contagiat per coronavirus. Ara, no obstant això, apareix un positiu en el vestuari del València que obliga a l’equip a encendre les alarmes i al seu entrenador, Javi Gracia, a patir una nova baixa per al xoc davant l’Atlètic.

 

L’equip de futbol de la capital valenciana haurà d’extremar les precaucions amb les proves als seus futbolistes i els protocols d’aïllament per a detectar si es tracta d’un cas aïllat o si pot haver-se produït algun contagi més en la plantilla. De fet, este dijous, la plantilla se sotmetrà a noves proves de detecció de coronavirus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.

Matías Moreno exigix màxima intensitat del Llevant davant el Getafe

Matías Moreno reclama que el Llevant isca amb màxima determinació i unit per a aconseguir la victòria davant el Getafe i acostar-se a la permanència.

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.