Màxim Huerta presentarà ‘Mascletaes per a la història’ en À Punt

Ejemplo de shortcode con estilo
  Març és sinònim de ‘mascletà‘ i À Punt vol recuperar les millors mascletaes de les Falles i la Magdalena per a compartir amb els espectadors l’ambient festiu que no es pot gaudir per la pandèmia.   ‘Mascletaes per a la història‘ és l’espai que, de dilluns a diumenge des de l’1 de març, a […]

 

Març és sinònim de ‘mascletà‘ i À Punt vol recuperar les millors mascletaes de les Falles i la Magdalena per a compartir amb els espectadors l’ambient festiu que no es pot gaudir per la pandèmia.

 

‘Mascletaes per a la història‘ és l’espai que, de dilluns a diumenge des de l’1 de març, a les 13.40 hores recuperarà l‘emoció i la màgia de la pirotècnia, anuncia la radiotelevisió valenciana en un comunicat.

 

Presentat per Màxim Huerta, Maria Fuster i Ferran Cano, el programa inclourà la ‘mascletà‘ destacada del dia i entrevistes als protagonistes de les festes valencianes.

 

Segon projecte per a Màxim Huerta en ‘À Punt’

Cada dia, fins al 19 de març, À Punt convida els espectadors a pujar el volum dels seus televisors i gaudir a casa de l’art pirotècnic de la pólvora durant 20 minuts. Este programa acostarà així el record de les millors ‘mascletaes’ retransmeses dels últims trenta anys gràcies als arxius documentals de la televisió pública valenciana.

 

El presentador i exministre de Cultura, Màxim Huerta, suma un altre programa en la cadena autonòmica, ‘Mascletaes per a la història‘, espai que repassarà els millors actes de les Falles i la Magdalena. Així ho ha confirmat À Punt, després del fals rumor sobre l’eixida de Huerta a causa de la baixa audiència del seu programa ‘Bona vesprada’.

 

Últimes notícies

L’alcaldessa de Catarroja critica que l’Es-Alert no va servir durant la dana de 2024

Lorena Silvent ha explicat davant la jutgessa que els avisos Es-Alert van arribar amb el municipi ja inundat i sense informació oficial prèvia, mentres els veïns improvisaven rescats.

Sanitat munta un dispositiu al pavelló d’Oliva per a la gent rescatada per la pluja

La Conselleria de Sanitat ha habilitat el pavelló polivalent d’Oliva com a punt d’atenció sanitària per a les persones rescatades per les fortes pluges a la Safor, amb personal mèdic i recursos d’emergències especialitzats.

El Suprem obliga Escal a tornar 209,7 milions pel magatzem Castor

El Tribunal Suprem ha confirmat que Escal Underground ha de reintegrar 209,7 milions d’euros vinculats al magatzem submarí de gas Castor, davant les costes de Castelló, després que el Constitucional anul·là el decret llei que reconeixia una inversió d’1.350,7 milions.

Mor d’un infart un home en un càmping d’Oliva després de les inundacions de la DANA Adam

Un home de 64 anys ha mort d’un infart en un càmping d’Oliva greument inundat per la DANA Adam, que ha deixat ja tres víctimes mortals a la província de València.

Alçen el confinament per la DANA a quasi tots els municipis excepte huit

Emergències ha alçat el confinament per la DANA en tots els municipis afectats de València i Alacant excepte huit, on continuen les tasques de rescat i achique d’aigua.

Un veí dEls Poblets assumix les danes per canvi climàtic

Un veí dEls Poblets, amb danys en els baixos de la vivenda pel desbordament del riu Girona, assumix que estes danes es repetiran pel canvi climàtic i critica la falta de neteja i la construcció massa pròxima al llit del riu.

Les altres grans danas que han arrasat el litoral mediterrani

La dana Adam se suma a una llarga llista de pluges torrencials que han colpejat el litoral mediterrani, amb especial incidència a la Comunitat Valenciana. La major tragèdia recent va ser la dana de València de 2024, amb 233 morts i greus inundacions.

Recomanen fotografiar tots els danys de la DANA per a tramitar assegurances i ajudes

El subdelegat del Govern a Alacant insta els afectats per la DANA a documentar amb fotos tots els danys materials per a agilitzar assegurances i futures ajudes públiques. La situació continua sent de preocupació en municipis com Pego, El Verger i Els Poblets.