Màxim Huerta presentarà ‘Mascletaes per a la història’ en À Punt

 

Març és sinònim de ‘mascletà‘ i À Punt vol recuperar les millors mascletaes de les Falles i la Magdalena per a compartir amb els espectadors l’ambient festiu que no es pot gaudir per la pandèmia.

 

Mascletaes per a la història‘ és l’espai que, de dilluns a diumenge des de l’1 de març, a les 13.40 hores recuperarà l‘emoció i la màgia de la pirotècnia, anuncia la radiotelevisió valenciana en un comunicat.

 

Presentat per Màxim Huerta, Maria Fuster i Ferran Cano, el programa inclourà la ‘mascletà‘ destacada del dia i entrevistes als protagonistes de les festes valencianes.

 

Segon projecte per a Màxim Huerta en ‘À Punt’

Cada dia, fins al 19 de març, À Punt convida els espectadors a pujar el volum dels seus televisors i gaudir a casa de l’art pirotècnic de la pólvora durant 20 minuts. Este programa acostarà així el record de les millors ‘mascletaes’ retransmeses dels últims trenta anys gràcies als arxius documentals de la televisió pública valenciana.

 

El presentador i exministre de Cultura, Màxim Huerta, suma un altre programa en la cadena autonòmica, ‘Mascletaes per a la història‘, espai que repassarà els millors actes de les Falles i la Magdalena. Així ho ha confirmat À Punt, després del fals rumor sobre l’eixida de Huerta a causa de la baixa audiència del seu programa ‘Bona vesprada’.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mercadona obri el seu supermercat número 72 a Portugal amb una nova botiga en Covilhã

Mercadona reforça la seua expansió a Portugal amb l'obertura del seu supermercat número 72 en Covilhã, primera botiga en el districte de Castelo Branco i generadora de 65 ocupacions indefinides.

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.

Metges valencians convoquen una asseguda i manifestació a València el 29 d’abril

Els metges de la Comunitat Valenciana convoquen una setmana de vaga del 27 al 30 d'abril que inclou una asseguda i manifestació a València el dia 29 per a reclamar millores laborals i assistencials.

Pedro Martínez prioritza quedar el més amunt possible i evita fer travesses en l’Eurolliga

Pedro Martínez insistix que el València Basket ha de barallar per acabar el més amunt possible en la fase regular de l'Eurolliga i rebutja triar rival per als quarts de final.

El València Basket tanca la fase regular de l’Eurolliga a Bòsnia amb el treball fet

El València Basket afronta a Bòsnia davant el Dubai un tancament de fase regular de l'Eurolliga sense urgències classificatòries, ja amb el bitllet directe a quarts i avantatge de pista assegurats.

Catalá defén que l’agenda de Marí Olano és pública i es compromet a entregar tota la documentació

María José Catalá assegura que l'agenda del regidor José Marí Olano és pública i reitera que l'Ajuntament entregarà a la Fiscalia Anticorrupció tota la documentació sobre la recol·locació de personal investigada.