15.5 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Màxim Huerta presentarà ‘Mascletaes per a la història’ en À Punt

 

Març és sinònim de ‘mascletà‘ i À Punt vol recuperar les millors mascletaes de les Falles i la Magdalena per a compartir amb els espectadors l’ambient festiu que no es pot gaudir per la pandèmia.

 

Mascletaes per a la història‘ és l’espai que, de dilluns a diumenge des de l’1 de març, a les 13.40 hores recuperarà l‘emoció i la màgia de la pirotècnia, anuncia la radiotelevisió valenciana en un comunicat.

 

Presentat per Màxim Huerta, Maria Fuster i Ferran Cano, el programa inclourà la ‘mascletà‘ destacada del dia i entrevistes als protagonistes de les festes valencianes.

 

Segon projecte per a Màxim Huerta en ‘À Punt’

Cada dia, fins al 19 de març, À Punt convida els espectadors a pujar el volum dels seus televisors i gaudir a casa de l’art pirotècnic de la pólvora durant 20 minuts. Este programa acostarà així el record de les millors ‘mascletaes’ retransmeses dels últims trenta anys gràcies als arxius documentals de la televisió pública valenciana.

 

El presentador i exministre de Cultura, Màxim Huerta, suma un altre programa en la cadena autonòmica, ‘Mascletaes per a la història‘, espai que repassarà els millors actes de les Falles i la Magdalena. Així ho ha confirmat À Punt, després del fals rumor sobre l’eixida de Huerta a causa de la baixa audiència del seu programa ‘Bona vesprada’.

 

Últimes notícies

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.

Oliva cancel·la la cavalcada de Reis per la pluja i Xàtiva l’ajorna al 6

La previsió de pluges per la borrasca Francis ha obligat a Oliva a cancel·lar la cavalcada del 5 de gener. Xàtiva la trasllada al dia 6 al migdia i manté les visites del dia 5.

Una setmana sense rastre de tres valencians a Indonèsia després del naufragi

Una setmana després del naufragi del KM Putri Sakinah en Padar, la busca de tres valencians seguix sense resultats per la mala mar. La Policia investiga possibles negligències i les autoritats amplien la prohibició de navegació.

L’alcalde d’Almussafes presentarà proves davant el PSOE i sosté que les denúncies d’assetjament són falses

Toni González ha assegurat que aportarà testimonis i actes notarials per a rebatre les acusacions d'assetjament sexual i laboral. Diu que el CADE no té proves en contra seua més enllà del testimoniatge de la denunciant.