Màxim Huerta presentarà ‘Mascletaes per a la història’ en À Punt

 

Març és sinònim de ‘mascletà‘ i À Punt vol recuperar les millors mascletaes de les Falles i la Magdalena per a compartir amb els espectadors l’ambient festiu que no es pot gaudir per la pandèmia.

 

Mascletaes per a la història‘ és l’espai que, de dilluns a diumenge des de l’1 de març, a les 13.40 hores recuperarà l‘emoció i la màgia de la pirotècnia, anuncia la radiotelevisió valenciana en un comunicat.

 

Presentat per Màxim Huerta, Maria Fuster i Ferran Cano, el programa inclourà la ‘mascletà‘ destacada del dia i entrevistes als protagonistes de les festes valencianes.

 

Segon projecte per a Màxim Huerta en ‘À Punt’

Cada dia, fins al 19 de març, À Punt convida els espectadors a pujar el volum dels seus televisors i gaudir a casa de l’art pirotècnic de la pólvora durant 20 minuts. Este programa acostarà així el record de les millors ‘mascletaes’ retransmeses dels últims trenta anys gràcies als arxius documentals de la televisió pública valenciana.

 

El presentador i exministre de Cultura, Màxim Huerta, suma un altre programa en la cadena autonòmica, ‘Mascletaes per a la història‘, espai que repassarà els millors actes de les Falles i la Magdalena. Així ho ha confirmat À Punt, després del fals rumor sobre l’eixida de Huerta a causa de la baixa audiència del seu programa ‘Bona vesprada’.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.