8.1 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Màxim Huerta presentarà ‘Mascletaes per a la història’ en À Punt

 

Març és sinònim de ‘mascletà‘ i À Punt vol recuperar les millors mascletaes de les Falles i la Magdalena per a compartir amb els espectadors l’ambient festiu que no es pot gaudir per la pandèmia.

 

Mascletaes per a la història‘ és l’espai que, de dilluns a diumenge des de l’1 de març, a les 13.40 hores recuperarà l‘emoció i la màgia de la pirotècnia, anuncia la radiotelevisió valenciana en un comunicat.

 

Presentat per Màxim Huerta, Maria Fuster i Ferran Cano, el programa inclourà la ‘mascletà‘ destacada del dia i entrevistes als protagonistes de les festes valencianes.

 

Segon projecte per a Màxim Huerta en ‘À Punt’

Cada dia, fins al 19 de març, À Punt convida els espectadors a pujar el volum dels seus televisors i gaudir a casa de l’art pirotècnic de la pólvora durant 20 minuts. Este programa acostarà així el record de les millors ‘mascletaes’ retransmeses dels últims trenta anys gràcies als arxius documentals de la televisió pública valenciana.

 

El presentador i exministre de Cultura, Màxim Huerta, suma un altre programa en la cadena autonòmica, ‘Mascletaes per a la història‘, espai que repassarà els millors actes de les Falles i la Magdalena. Així ho ha confirmat À Punt, després del fals rumor sobre l’eixida de Huerta a causa de la baixa audiència del seu programa ‘Bona vesprada’.

 

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.