32.2 C
València
Divendres, 18 juliol, 2025

Nova estafa: el missatge d’Hisenda que no has d’obrir

Els Mercats de Reus tanquen un acord per vendre online de la mà d’Ulabox

Una nova estafa relacionada amb Hisenda | Pixabay

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Cada volta són més nombroses les estafes que proliferen relacionades amb Hisenda, que actuen fent-se passar per este organisme oficial per a demanar les dades personals als usuaris i robar-los posteriorment els diners. Este és el cas de l’última estafa cibernètica de la que la Policia s’ha fet ressò, que consistix en enviar un fals SMS que, presumptament, és de l’Agència Tributària, i demana les dades personals amb la intenció de reemborsar al client 1.340 euros, cosa que és completament falsa.

 

S’ha de desconfiar dels missatges que ens demanen dades personals

La víctima es troba amb un missatge en el seu mòbil en el que se li indica que té disponible el seu reemborsament, i que només falta que entre en l’enllaç del SMS. Si la víctima clica i cau en la trampa, automàticament se la redirigix a una pàgina falsa de l’Agència tributària que simula ser la seua web oficial, però que només és un intent de simular autenticitat, ja que Hisenda mai ens demanaria les nostres dades personals a través de correu electrònic o SMS.

La Policia Nacional ja ha alertat d’este tipus d’estafa i ha indicat que el més segur i sensat quan rebem un missatge com este, és assegurar-nos que és vertader contactant directament per telèfon amb l’organisme oficial, que en este cas seria l’Agència Tributària, i verificar si de veritat tenim un reemborsament pendent o qualsevol altre tràmit que necessite les nostres dades.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Incendi forestal a Ibi elevat per temperatures de 37 graus i humitat de l’11 per cent

L'incendi forestal a Ibi, Alacant, s'intensifica a causa de temperatures extremes de 37 graus i molt baixa humitat, amb suport aeri i ajuda militar per al seu control.

Incendi a Ibi: Temperatures de 37 graus i 11% d’humitat aviven les flames

Un incendi forestal a Ibi (Alacant) s'intensifica a causa de temperatures de 37 graus i humitat de solo l'11%, amb la participació de mitjans aeris i l'UME.

El PSPV reforça el seu compromís feminista i contra els discursos d’odi en el seu Comité Nacional

El PSPV-PSOE celebra el seu Comité Nacional amb més de 350 participants per a enfortir la seua aposta feminista i combatre els discursos d'odi, reafirmant el seu defensa de l'Estat de Benestar valencià.

Per a que comuniquem millor

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana parla sobre la forma correcta d'utilitzar 'per a que'

Pròrroga fins a cap d’any de reforços judicials en jutjats afectats per la DANA en la Comunitat Valenciana

Els reforços en els jutjats de Torrent, Requena i Catarroja afectats per la DANA s'estenen fins a finals de 2025 per a afrontar la gestió judicial de la catàstrofe.

L’UME s’unix per a combatre l’incendi forestal a Ibi, Alacant

Nou mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, incloent-hi la Unitat Militar d'Emergències, estan treballant per a controlar l'incendi forestal en la zona rural d'Ibi, Alacant.

La Fundació Xirivella Soriano destaca el paper com a art essencial en la seua mostra ‘Una vida de paper’

La Fundació Xirivella Soriano de València presenta 'Una vida de paper', una exposició amb més de 60 obres que reivindica el paper com mig artístic rellevant des dels anys 50 fins hui.

Prorroguen fins a cap d’any els reforços judicials en jutjats afectats per la dana a València

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana estén fins a desembre els reforços en jutjats de Torrent, Requena i Catarroja afectats per la dana del 29 d'octubre, per a garantir la correcta gestió judicial de la catàstrofe.