Les noves normes per a comprar en El Corte Inglés en el territori valencià

 

El Corte Inglés adapta la seua activitat després de les noves mesures adoptades pel Consell, que estaran vigents a partir de l’1 de març, per a evitar l’augment de contagis per coronavirus en el territori valencià. Entre els canvis presos per la companyia en els seus centres comercials es troben els seus horaris d’obertura, que seran de 9 a 20 hores i amb un aforament màxim del 50 per cent, tant en l’àrea comercial com en l’aparcament.

A demés, s’han pres mesures addicionals de seguretat en les devolucions. Així, els productes retornats són sotmesos a higienització mitjançant centres de planxat de vapor DS-38, exposició a llum ultraviolada-C, o altres fórmules vàlides «degudament acreditades». Per part seua, les bosses en les que el client retorna les peces són destruïdes i els penjadors desinfectats.

 

Distància de seguretat en els emprovadors

Quant als emprovadors, es mantenen les distàncies de dos metres. Per este motiu, no hi ha emprovadors contigus oberts, i s’organitza l’espai per a formar una cua ordenada amb distància de dos metres, ha assegurat la companyia. A demés, un empleat permanent controla entrades i eixides netejant cada cabina després del seu ús.

 

De la mateixa manera, les peces usades en l’emprovador i no venudes són sotmeses a una higienització mitjançant vapor, exposició a llum ultraviolada-C, o altres fórmules vàlides i degudament acreditades.

 

Així mateix, és obligatori l’ús de protectors per a calçat i barrets quan es desitgen provar, així com fundes d’un sol ús en matalassos i sofàs.

 

Les noves mesures en perfumeria i supermercats

En perfumeria, els productes, no es proven directament sobre el client i els expositors de mostres estaran protegits. En joieria i ulleres de sol, es neteja el producte cada volta que un client li ho prova.

 

En el supermercat, es mantenen les mesures preventives ja implantades. Les cistelles d’enviament a domicili estan incloses en els programes de desinfecció, així com els carros i cistelles de la botiga. Es permeten les promocions i demostracions sense degustació de productes d’alimentació, complint els protocols de seguretat.

El servici de neteja dura a terme una desinfecció diària de sòls i superfícies de contacte de taulells, línies de caixa, TPVs, carros, aixetes, seients i emprovadors, tant amb el centre obert com tancat. Els llapis de signatura es netegen després de cada ús, així com els productes d’exposició (TV, informàtica, esports, etc.).

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.