Les noves normes per a comprar en El Corte Inglés en el territori valencià

 

El Corte Inglés adapta la seua activitat després de les noves mesures adoptades pel Consell, que estaran vigents a partir de l’1 de març, per a evitar l’augment de contagis per coronavirus en el territori valencià. Entre els canvis presos per la companyia en els seus centres comercials es troben els seus horaris d’obertura, que seran de 9 a 20 hores i amb un aforament màxim del 50 per cent, tant en l’àrea comercial com en l’aparcament.

A demés, s’han pres mesures addicionals de seguretat en les devolucions. Així, els productes retornats són sotmesos a higienització mitjançant centres de planxat de vapor DS-38, exposició a llum ultraviolada-C, o altres fórmules vàlides «degudament acreditades». Per part seua, les bosses en les que el client retorna les peces són destruïdes i els penjadors desinfectats.

 

Distància de seguretat en els emprovadors

Quant als emprovadors, es mantenen les distàncies de dos metres. Per este motiu, no hi ha emprovadors contigus oberts, i s’organitza l’espai per a formar una cua ordenada amb distància de dos metres, ha assegurat la companyia. A demés, un empleat permanent controla entrades i eixides netejant cada cabina després del seu ús.

 

De la mateixa manera, les peces usades en l’emprovador i no venudes són sotmeses a una higienització mitjançant vapor, exposició a llum ultraviolada-C, o altres fórmules vàlides i degudament acreditades.

 

Així mateix, és obligatori l’ús de protectors per a calçat i barrets quan es desitgen provar, així com fundes d’un sol ús en matalassos i sofàs.

 

Les noves mesures en perfumeria i supermercats

En perfumeria, els productes, no es proven directament sobre el client i els expositors de mostres estaran protegits. En joieria i ulleres de sol, es neteja el producte cada volta que un client li ho prova.

 

En el supermercat, es mantenen les mesures preventives ja implantades. Les cistelles d’enviament a domicili estan incloses en els programes de desinfecció, així com els carros i cistelles de la botiga. Es permeten les promocions i demostracions sense degustació de productes d’alimentació, complint els protocols de seguretat.

El servici de neteja dura a terme una desinfecció diària de sòls i superfícies de contacte de taulells, línies de caixa, TPVs, carros, aixetes, seients i emprovadors, tant amb el centre obert com tancat. Els llapis de signatura es netegen després de cada ús, així com els productes d’exposició (TV, informàtica, esports, etc.).

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.