Les noves normes per a comprar en El Corte Inglés en el territori valencià

 

El Corte Inglés adapta la seua activitat després de les noves mesures adoptades pel Consell, que estaran vigents a partir de l’1 de març, per a evitar l’augment de contagis per coronavirus en el territori valencià. Entre els canvis presos per la companyia en els seus centres comercials es troben els seus horaris d’obertura, que seran de 9 a 20 hores i amb un aforament màxim del 50 per cent, tant en l’àrea comercial com en l’aparcament.

A demés, s’han pres mesures addicionals de seguretat en les devolucions. Així, els productes retornats són sotmesos a higienització mitjançant centres de planxat de vapor DS-38, exposició a llum ultraviolada-C, o altres fórmules vàlides «degudament acreditades». Per part seua, les bosses en les que el client retorna les peces són destruïdes i els penjadors desinfectats.

 

Distància de seguretat en els emprovadors

Quant als emprovadors, es mantenen les distàncies de dos metres. Per este motiu, no hi ha emprovadors contigus oberts, i s’organitza l’espai per a formar una cua ordenada amb distància de dos metres, ha assegurat la companyia. A demés, un empleat permanent controla entrades i eixides netejant cada cabina després del seu ús.

 

De la mateixa manera, les peces usades en l’emprovador i no venudes són sotmeses a una higienització mitjançant vapor, exposició a llum ultraviolada-C, o altres fórmules vàlides i degudament acreditades.

 

Així mateix, és obligatori l’ús de protectors per a calçat i barrets quan es desitgen provar, així com fundes d’un sol ús en matalassos i sofàs.

 

Les noves mesures en perfumeria i supermercats

En perfumeria, els productes, no es proven directament sobre el client i els expositors de mostres estaran protegits. En joieria i ulleres de sol, es neteja el producte cada volta que un client li ho prova.

 

En el supermercat, es mantenen les mesures preventives ja implantades. Les cistelles d’enviament a domicili estan incloses en els programes de desinfecció, així com els carros i cistelles de la botiga. Es permeten les promocions i demostracions sense degustació de productes d’alimentació, complint els protocols de seguretat.

El servici de neteja dura a terme una desinfecció diària de sòls i superfícies de contacte de taulells, línies de caixa, TPVs, carros, aixetes, seients i emprovadors, tant amb el centre obert com tancat. Els llapis de signatura es netegen després de cada ús, així com els productes d’exposició (TV, informàtica, esports, etc.).

Últimes notícies

La pujada tèrmica ompli la platja del Postiguet abans del retorn de les pluges

La lleugera pujada de temperatures, amb valors pròxims als 30 graus, ha omplit este dimarts de banyistes la platja del Postiguet a Alacant abans de l’arribada de noves pluges prevista per a dijous, segons Aemet.

Luís Castro admet que no està satisfet amb el partit del Levante contra el Barça

L’entrenador del Levante, Luís Castro, ha admés que no està content amb el resultat contra el Barça tot i el bon joc del seu equip i ja mira al duel davant l’Athletic Club, al qual considera un dels millors equips de LaLiga.

Gonzalo Corbalán afronta el repte del València Basket amb nervis positius

L’escolta argentí Gonzalo Corbalán s’ha presentat com a nou jugador del València Basket i ha assegurat que se sent preparat per al salt de nivell que suposa la Euroliga, malgrat reconéixer nervis en clau positiva. El jugador també ha valorat la Supercopa Endesa i l’arribada de Nikola Mirotic com a reforç de pes.

1.270 milions per a modernitzar els aeroports valencians en cinc anys

El DORA 2027-2031 preveu 1.270 milions per als aeroports d’Alacant-Elx Miguel Hernández i València, dins d’un pla estatal de 13.000 milions que Aena finançarà amb ingressos propis.

Iberdrola destina 2.100 milions fins a 2031 per blindar la xarxa elèctrica després de la DANA

Iberdrola ha redissenyat la xarxa elèctrica danyada per la DANA del 29 d’octubre de 2024 amb 100 milions i anuncia 2.000 milions més fins a 2031 a la Comunitat Valenciana. El pla ha rehabilitat estacions, comptadors, centres de transformació i torres elèctriques a la província de València.

El Consell només ha pagat el 60 % de les ajudes per la DANA, segons la Sindicatura

La Sindicatura de Comptes ha constatat que fins al febrer només s'ha abonat el 60 % de les ajudes per la DANA a la Comunitat Valenciana i alerta de possibles reintegraments per riscos d'incompliments en milers d'expedients.

Detenen a Alcoi una dona per explotar sexualment altres dones en un pis

Una dona de 34 anys ha sigut detinguda a Alcoi per gestionar un pis on explotava sexualment dones estrangeres, aprofitant la seua vulnerabilitat i situació irregular.

El CGPJ ajorna la decisió sobre les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha decidit ajornar la resolució sobre les tres queixes disciplinàries contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València per a estudiar amb més detall la voluminosa documentació del cas. Les queixes provenen de la exconsellera Salomé Pradas, de l’ex secretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso i de l’advocat Rubén Gisbert.