Les noves normes per a comprar en El Corte Inglés en el territori valencià

 

El Corte Inglés adapta la seua activitat després de les noves mesures adoptades pel Consell, que estaran vigents a partir de l’1 de març, per a evitar l’augment de contagis per coronavirus en el territori valencià. Entre els canvis presos per la companyia en els seus centres comercials es troben els seus horaris d’obertura, que seran de 9 a 20 hores i amb un aforament màxim del 50 per cent, tant en l’àrea comercial com en l’aparcament.

A demés, s’han pres mesures addicionals de seguretat en les devolucions. Així, els productes retornats són sotmesos a higienització mitjançant centres de planxat de vapor DS-38, exposició a llum ultraviolada-C, o altres fórmules vàlides «degudament acreditades». Per part seua, les bosses en les que el client retorna les peces són destruïdes i els penjadors desinfectats.

 

Distància de seguretat en els emprovadors

Quant als emprovadors, es mantenen les distàncies de dos metres. Per este motiu, no hi ha emprovadors contigus oberts, i s’organitza l’espai per a formar una cua ordenada amb distància de dos metres, ha assegurat la companyia. A demés, un empleat permanent controla entrades i eixides netejant cada cabina després del seu ús.

 

De la mateixa manera, les peces usades en l’emprovador i no venudes són sotmeses a una higienització mitjançant vapor, exposició a llum ultraviolada-C, o altres fórmules vàlides i degudament acreditades.

 

Així mateix, és obligatori l’ús de protectors per a calçat i barrets quan es desitgen provar, així com fundes d’un sol ús en matalassos i sofàs.

 

Les noves mesures en perfumeria i supermercats

En perfumeria, els productes, no es proven directament sobre el client i els expositors de mostres estaran protegits. En joieria i ulleres de sol, es neteja el producte cada volta que un client li ho prova.

 

En el supermercat, es mantenen les mesures preventives ja implantades. Les cistelles d’enviament a domicili estan incloses en els programes de desinfecció, així com els carros i cistelles de la botiga. Es permeten les promocions i demostracions sense degustació de productes d’alimentació, complint els protocols de seguretat.

El servici de neteja dura a terme una desinfecció diària de sòls i superfícies de contacte de taulells, línies de caixa, TPVs, carros, aixetes, seients i emprovadors, tant amb el centre obert com tancat. Els llapis de signatura es netegen després de cada ús, així com els productes d’exposició (TV, informàtica, esports, etc.).

Últimes notícies

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.

Propietaris de Les Naus defenen davant la jutgessa que complien els requisits per a comprar els pisos

Huit propietaris investigats del residencial Les Naus, a la platja de Sant Joan dAlacant, asseguren davant la jutgessa que reunien les condicions per a accedir als habitatges. Les declaracions posen el focus en la interpretació de la unitat de convivència i en labast real dels ingressos que shi havien de declarar.