Les noves normes per a comprar en El Corte Inglés en el territori valencià

 

El Corte Inglés adapta la seua activitat després de les noves mesures adoptades pel Consell, que estaran vigents a partir de l’1 de març, per a evitar l’augment de contagis per coronavirus en el territori valencià. Entre els canvis presos per la companyia en els seus centres comercials es troben els seus horaris d’obertura, que seran de 9 a 20 hores i amb un aforament màxim del 50 per cent, tant en l’àrea comercial com en l’aparcament.

A demés, s’han pres mesures addicionals de seguretat en les devolucions. Així, els productes retornats són sotmesos a higienització mitjançant centres de planxat de vapor DS-38, exposició a llum ultraviolada-C, o altres fórmules vàlides «degudament acreditades». Per part seua, les bosses en les que el client retorna les peces són destruïdes i els penjadors desinfectats.

 

Distància de seguretat en els emprovadors

Quant als emprovadors, es mantenen les distàncies de dos metres. Per este motiu, no hi ha emprovadors contigus oberts, i s’organitza l’espai per a formar una cua ordenada amb distància de dos metres, ha assegurat la companyia. A demés, un empleat permanent controla entrades i eixides netejant cada cabina després del seu ús.

 

De la mateixa manera, les peces usades en l’emprovador i no venudes són sotmeses a una higienització mitjançant vapor, exposició a llum ultraviolada-C, o altres fórmules vàlides i degudament acreditades.

 

Així mateix, és obligatori l’ús de protectors per a calçat i barrets quan es desitgen provar, així com fundes d’un sol ús en matalassos i sofàs.

 

Les noves mesures en perfumeria i supermercats

En perfumeria, els productes, no es proven directament sobre el client i els expositors de mostres estaran protegits. En joieria i ulleres de sol, es neteja el producte cada volta que un client li ho prova.

 

En el supermercat, es mantenen les mesures preventives ja implantades. Les cistelles d’enviament a domicili estan incloses en els programes de desinfecció, així com els carros i cistelles de la botiga. Es permeten les promocions i demostracions sense degustació de productes d’alimentació, complint els protocols de seguretat.

El servici de neteja dura a terme una desinfecció diària de sòls i superfícies de contacte de taulells, línies de caixa, TPVs, carros, aixetes, seients i emprovadors, tant amb el centre obert com tancat. Els llapis de signatura es netegen després de cada ús, així com els productes d’exposició (TV, informàtica, esports, etc.).

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.