8.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Les noves mesures restrictives que acompanyaran al toc de queda

 

La implantació d’un possible toc de queda en el territori valencià, anirà acompanyat de noves mesures restrictives que encara no han volgut anunciar ni el president de la Generalitat, Ximo Puig, ni la Consellera de Sanitat, Ana Barceló.

 

Segons explica ‘Levante-EMV’, si la Conselleria de Sanitat es guia pel document consensuat entre totes les comunitats autònomes i el Govern d’Espanya, estes noves mesures podrien anar encaminades a reduir els aforaments al 50% en la restauració, els comerços o altres activitats relacionades amb l’oci.

 

Açò suposa, per als bars i restaurants, aforament del 50% en l’interior i grups màxims per taula de sis persones. A demés, es prohibix el consum en barra, que fins ara, estava permés amb una separació de 1,5 metres. 

 

La normativa també marca algunes recomanacions com quedar-se en casa i relacionar-se només en bambolles socials estructurades en grups de convivència estable, i limitar viatges no essencials, a demés d’impulsar el teletreball.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.