10.3 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

El Mercat Central valora positivament l’evolució de les obres de reurbanització

mercat

L’Associació de Venedors del Mercat Central valora molt positivament l’evolució de les obres de reurbanització de l’entorn, que estan permetent tant la normalitat del funcionament de l’activitat de venda i les habituals activitats de càrrega i descàrrega, com l’accés dels clients que diàriament acudeixen a comprar a aquest recinte.

 

En aquest sentit, l’Associació ha ressaltat la bona coordinació tant amb l’Ajuntament, com amb Pavasal, l’empresa encarregada de la seua execució, que està permetent realitzar els ajustos de coordinació necessaris, en funció dels avanços de l’actuació, perquè l’activitat del Mercat Central de València no es veja afectada.

 

Els clients han tingut garantida l’accessibilitat des del primer dia, podent accedir amb plena normalitat mitjançant els diferents mitjans de transport i entrant per qualsevol de les portes del Mercat, que romandran obertes durant el període en què es desenvolupen les obres i on s’han incrementat, a més, els enganxaments dels carros que permeten traslladar la compra fins a l’aparcament públic de la plaça Ciutat de Bruges.

 

mercat

L’entrada als aparcaments de l’Avinguda de l’Oest (Pàrquing Avinguda de l’Oest i Pàrquing Mercat Central) està garantida, ja que es pot circular sense problemes per l’Avinguda de l’Oest i per l’accés pel Carrer Guillem Sorolla.

 

Les línies de l’EMT que han hagut de modificar part del seu recorregut són la 7, la 27 i la 73 amb desviaments i parades alternatives.  Així mateix, els clients que desitgen accedir amb bicicleta, la poden aparcar en la planta -1 de l’aparcament de Centre Històric- Mercat Central.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.