El Mercat Central valora positivament l’evolució de les obres de reurbanització

mercat

L’Associació de Venedors del Mercat Central valora molt positivament l’evolució de les obres de reurbanització de l’entorn, que estan permetent tant la normalitat del funcionament de l’activitat de venda i les habituals activitats de càrrega i descàrrega, com l’accés dels clients que diàriament acudeixen a comprar a aquest recinte.

 

En aquest sentit, l’Associació ha ressaltat la bona coordinació tant amb l’Ajuntament, com amb Pavasal, l’empresa encarregada de la seua execució, que està permetent realitzar els ajustos de coordinació necessaris, en funció dels avanços de l’actuació, perquè l’activitat del Mercat Central de València no es veja afectada.

 

Els clients han tingut garantida l’accessibilitat des del primer dia, podent accedir amb plena normalitat mitjançant els diferents mitjans de transport i entrant per qualsevol de les portes del Mercat, que romandran obertes durant el període en què es desenvolupen les obres i on s’han incrementat, a més, els enganxaments dels carros que permeten traslladar la compra fins a l’aparcament públic de la plaça Ciutat de Bruges.

 

mercat

L’entrada als aparcaments de l’Avinguda de l’Oest (Pàrquing Avinguda de l’Oest i Pàrquing Mercat Central) està garantida, ja que es pot circular sense problemes per l’Avinguda de l’Oest i per l’accés pel Carrer Guillem Sorolla.

 

Les línies de l’EMT que han hagut de modificar part del seu recorregut són la 7, la 27 i la 73 amb desviaments i parades alternatives.  Així mateix, els clients que desitgen accedir amb bicicleta, la poden aparcar en la planta -1 de l’aparcament de Centre Històric- Mercat Central.

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.