El Mercat Central valora positivament l’evolució de les obres de reurbanització

mercat

L’Associació de Venedors del Mercat Central valora molt positivament l’evolució de les obres de reurbanització de l’entorn, que estan permetent tant la normalitat del funcionament de l’activitat de venda i les habituals activitats de càrrega i descàrrega, com l’accés dels clients que diàriament acudeixen a comprar a aquest recinte.

 

En aquest sentit, l’Associació ha ressaltat la bona coordinació tant amb l’Ajuntament, com amb Pavasal, l’empresa encarregada de la seua execució, que està permetent realitzar els ajustos de coordinació necessaris, en funció dels avanços de l’actuació, perquè l’activitat del Mercat Central de València no es veja afectada.

 

Els clients han tingut garantida l’accessibilitat des del primer dia, podent accedir amb plena normalitat mitjançant els diferents mitjans de transport i entrant per qualsevol de les portes del Mercat, que romandran obertes durant el període en què es desenvolupen les obres i on s’han incrementat, a més, els enganxaments dels carros que permeten traslladar la compra fins a l’aparcament públic de la plaça Ciutat de Bruges.

 

mercat

L’entrada als aparcaments de l’Avinguda de l’Oest (Pàrquing Avinguda de l’Oest i Pàrquing Mercat Central) està garantida, ja que es pot circular sense problemes per l’Avinguda de l’Oest i per l’accés pel Carrer Guillem Sorolla.

 

Les línies de l’EMT que han hagut de modificar part del seu recorregut són la 7, la 27 i la 73 amb desviaments i parades alternatives.  Així mateix, els clients que desitgen accedir amb bicicleta, la poden aparcar en la planta -1 de l’aparcament de Centre Històric- Mercat Central.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.