10.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

El Mercat Central valora positivament l’evolució de les obres de reurbanització

mercat

L’Associació de Venedors del Mercat Central valora molt positivament l’evolució de les obres de reurbanització de l’entorn, que estan permetent tant la normalitat del funcionament de l’activitat de venda i les habituals activitats de càrrega i descàrrega, com l’accés dels clients que diàriament acudeixen a comprar a aquest recinte.

 

En aquest sentit, l’Associació ha ressaltat la bona coordinació tant amb l’Ajuntament, com amb Pavasal, l’empresa encarregada de la seua execució, que està permetent realitzar els ajustos de coordinació necessaris, en funció dels avanços de l’actuació, perquè l’activitat del Mercat Central de València no es veja afectada.

 

Els clients han tingut garantida l’accessibilitat des del primer dia, podent accedir amb plena normalitat mitjançant els diferents mitjans de transport i entrant per qualsevol de les portes del Mercat, que romandran obertes durant el període en què es desenvolupen les obres i on s’han incrementat, a més, els enganxaments dels carros que permeten traslladar la compra fins a l’aparcament públic de la plaça Ciutat de Bruges.

 

mercat

L’entrada als aparcaments de l’Avinguda de l’Oest (Pàrquing Avinguda de l’Oest i Pàrquing Mercat Central) està garantida, ja que es pot circular sense problemes per l’Avinguda de l’Oest i per l’accés pel Carrer Guillem Sorolla.

 

Les línies de l’EMT que han hagut de modificar part del seu recorregut són la 7, la 27 i la 73 amb desviaments i parades alternatives.  Així mateix, els clients que desitgen accedir amb bicicleta, la poden aparcar en la planta -1 de l’aparcament de Centre Històric- Mercat Central.

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.