L’ocupació de llits hospitalaris i d’UCI arriba al nivell de risc 4 en el territori valencià

 

Este dilluns, l’ocupació de llits i de crítics ha arribat al nivell 4 de risc en el territori valencià, és a dir, s’ha superat ja el llindar del 15% de pacients ingressats per coronavirus i del 25% dels llits d’UCI.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, concretament els percentatges arriben a un 15,07% en llits hospitalaris (1.727 pacients hospitalitzats en total) i al 25,50% en els llits de persones en estat crític (268 malalts).

 

L’informe ‘Actuacions de resposta coordinada per al control de la transmissió de COVID-19’ del Ministeri de Sanitat considera un risc molt alt a partir del 15% d’ocupació de llits hospitalaris i superior al 25% d’UCI.

 

Per altra banda, la incidència acumulada en els últims 14 dies és de 248,07 casos per cada 100.000 habitants, el que ubica al territori valencià molt prop del nivell 4, fixat a partir de 250 casos.

Últimes notícies

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.

Compromís acusa Catalá de mentir sobre la gestió de l’incendi d’El Saler

Compromís assegura que María José Catalá ha construït un relat interessat sobre l’incendi d’El Saler i li retreu manca d’inversions i contradiccions en poda, canons d’aigua i retardant antiincendis.

Compromís acusa Catalá d’un relat interessat sobre l’incendi de la Devesa de El Saler

Compromís ha acusat l’alcaldessa de València, María José Catalá, de mentir sobre la gestió prèvia a l’incendi de la Devesa de El Saler i d’usar els bombers en la batalla política. La coalició sosté que els projectes i contractes que exhibix l’equip de govern ja estaven en marxa amb l’anterior executiu.

Gandia es concentra per Ceuta i l’alcalde reclama unitat per damunt de les sigles

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha encapçalat una concentració institucional de suport a Ceuta i ha demanat unitat política per damunt de les sigles i els partidismes, amb serenitat i en defensa de la convivència.

El PP acusa el PSPV d’intentar espantar els valencians perquè no isquen a concentrar-se per Ceuta

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE d’intentar desmotivar i espantar els valencians perquè no acudisquen a les concentracions convocades per la FEMP en suport a Ceuta, i ha qualificat aquestes actuacions de pràctiques mafioses. Pastor també ha criticat la doble condició de Diana Morant com a ministra i candidata a la Generalitat.

El PP rebutja valorar l’escrit de Mazón sobre la DANA perquè són “escrits de part”

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha rebutjat pronunciar-se sobre l’escrit que Carlos Mazón ha enviat al jutjat pel cas de la gestió de la DANA, amb l’argument que el partit no comenta “escrits de part” ni tan sols decisions judicials.