Anuncios

El Consell aprova una Oferta pública d’ocupació extraordinària amb 3.833

El Ple del Consell ha aprovat una Oferta d’Ocupació Pública (OPE) extraordinària que inclou 3.827 places per a l’Administració General de la Generalitat i que permetrà reduir la temporalitat en les plantilles públiques al 8 per cent.

Del total de llocs oferits, 3.088 seran per a processos d’estabilització. D’ells, 2.514 es cobriran per concurs (sense examen) i la resta, per concurs oposició. D’altra banda, s’inclouen 739 places per a promoció interna. De totes elles hi ha una reserva de 131 places per a persones amb diversitat funcional.

Anuncios

Aquesta OPE extraordinària es convoca en compliment del que marca la llei 20/2021 de mesures urgents per a reduir la temporalitat en el sector públic i s’uneix a tots els processos selectius que estan en marxa amb els quals es cobriran un total de 5.490 places.

D’aquesta manera, la suma de tots dos procediments suposa la cobertura de 8.578 llocs, la qual cosa suposa el major procés de reclutament de capital humà de la Generalitat des dels anys 80 del segle passat.

La Funció Pública valenciana compta amb 9.667 persones interines, de les quals, 8.310 estan en llocs estructurals. Té, ara mateix, una plantilla composta per 19.072 persones entre funcionaris i funcionàries de carrera, interins i interines i personal laboral.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Diana Morant crida a obrir el PSPV perquè la societat decidisca projecte i candidatures

Diana Morant proposa obrir el PSPV a 100.000 activistes del canvi perquè la ciutadania participe en el projecte polític i en l'elecció de lideratges i candidatures.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Baskonia a l’aguait

El València Basket rep al Kosner Baskonia en un dol directe per la segona plaça de la Lliga Endesa, clau per a assegurar el factor pista i evitar al Reial Madrid en semifinals.

La primera pacient ingressada per sospita de hantavirus a Espanya continua estable a Alacant

La primera persona ingressada a Espanya per sospita de hantavirus, una dona de 32 anys, continua a l'hospital de Sant Joan d'Alacant amb un quadre lleu i tos sota estricte aïllament.

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.
Anuncios