El Consell aprova una Oferta pública d’ocupació extraordinària amb 3.833

El Ple del Consell ha aprovat una Oferta d’Ocupació Pública (OPE) extraordinària que inclou 3.827 places per a l’Administració General de la Generalitat i que permetrà reduir la temporalitat en les plantilles públiques al 8 per cent.

Del total de llocs oferits, 3.088 seran per a processos d’estabilització. D’ells, 2.514 es cobriran per concurs (sense examen) i la resta, per concurs oposició. D’altra banda, s’inclouen 739 places per a promoció interna. De totes elles hi ha una reserva de 131 places per a persones amb diversitat funcional.

Aquesta OPE extraordinària es convoca en compliment del que marca la llei 20/2021 de mesures urgents per a reduir la temporalitat en el sector públic i s’uneix a tots els processos selectius que estan en marxa amb els quals es cobriran un total de 5.490 places.

D’aquesta manera, la suma de tots dos procediments suposa la cobertura de 8.578 llocs, la qual cosa suposa el major procés de reclutament de capital humà de la Generalitat des dels anys 80 del segle passat.

La Funció Pública valenciana compta amb 9.667 persones interines, de les quals, 8.310 estan en llocs estructurals. Té, ara mateix, una plantilla composta per 19.072 persones entre funcionaris i funcionàries de carrera, interins i interines i personal laboral.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.