València Activa 65 ofertes d’ocupació per a treballar en la nova botiga de MediaMarkt

L’Agència d’Ocupació de València Activa, dependent de l’Àrea de Desenvolupament Innovador dels Sectors Econòmics i Ocupació, està gestionant 65 ofertes per a la contractació dels perfils demandats per MediaMarkt. Esta companyia líder en distribució d’electrònica de consum i tecnologia, busca personal per a treballar en la seua nova botiga de València, l’obertura de la qual està prevista per a finals del tercer trimestre de l’any en el Centre Comercial Aqua.

“Col·laborar amb empreses líders com MediaMarkt valguda el model de gestió de la nostra Agència d’Ocupació i ens anima a continuar treballant en la mateixa línia”, ha defensat la regidora d’Emprenedoria i Innovació Econòmica, Pilar Bernabé, qui a més ha agraït que “hi haja empreses que s’impliquen i facen el pas per a crear sinergies amb les administracions en benefici dels valencians i valencianes”. “La col·laboració entre l’administració local i les empreses és necessària per a oferir més i millors oportunitats a la ciutadania, sobretot en el cas dels col·lectius més vulnerables”, ha afegit la regidora.

D’esta manera, València Activa col·laborarà amb MediaMarkt en els processos de selecció de personal. Fruit d’esta col·laboració el personal tècnic de l’Agència d’Ocupació de València Activa preseleccionarà, d’entre les persones inscrites com a demandants d’ocupació en l’agència, a potencials treballadors i treballadores per a cobrir els llocs demandats per esta distribuïdora.

De moment València Activa està gestionant 65 ofertes d’ocupació de MediaMarkt de diferents perfils: 38 llocs de venedor/a; 12 llocs de caixer/a; 7 llocs de mosso/a de magatzem; 3 llocs de tècnics/a de taller; 2 llocs de gestor/a d’operadors telefonia i un lloc de B2B specialist.

Per part seua, Alfonso Cuenca, gerent de MediaMarkt València Aqua, ha indicat que “un dels pilars fonamentals de MediaMarkt són les persones, és en qui resideix l’èxit de la companyia. Per això, des de MediaMarkt València Aqua volem comptar amb professionals amb una vertadera vocació de servei cap als nostres clients, que gaudisquen del seu dia a dia acostant l’últim en tecnologia a tots els valencians, i, d’esta manera, convertir-nos en el seu aliat de confiança”.

Col·laboració per a millorar l’ocupabilitat

L’Agència d’Ocupació València Activa, que compta actualment amb més de 32.400 persones inscrites, col·labora en la gestió d’ofertes d’ús de més de 775 empreses locals i multinacionals com Power Electronics España, Obremo, Decathlon, FCC Equal o Leroy Merlin.

Bernabé ha ressaltat la “importància de treballar de manera conjunta amb empreses privades a l’hora de generar noves oportunitats laborals, així com d’oferir la formació necessària que demanda el mercat de treball”. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.