València Activa 65 ofertes d’ocupació per a treballar en la nova botiga de MediaMarkt

L’Agència d’Ocupació de València Activa, dependent de l’Àrea de Desenvolupament Innovador dels Sectors Econòmics i Ocupació, està gestionant 65 ofertes per a la contractació dels perfils demandats per MediaMarkt. Esta companyia líder en distribució d’electrònica de consum i tecnologia, busca personal per a treballar en la seua nova botiga de València, l’obertura de la qual està prevista per a finals del tercer trimestre de l’any en el Centre Comercial Aqua.

“Col·laborar amb empreses líders com MediaMarkt valguda el model de gestió de la nostra Agència d’Ocupació i ens anima a continuar treballant en la mateixa línia”, ha defensat la regidora d’Emprenedoria i Innovació Econòmica, Pilar Bernabé, qui a més ha agraït que «hi haja empreses que s’impliquen i facen el pas per a crear sinergies amb les administracions en benefici dels valencians i valencianes». “La col·laboració entre l’administració local i les empreses és necessària per a oferir més i millors oportunitats a la ciutadania, sobretot en el cas dels col·lectius més vulnerables”, ha afegit la regidora.

D’esta manera, València Activa col·laborarà amb MediaMarkt en els processos de selecció de personal. Fruit d’esta col·laboració el personal tècnic de l’Agència d’Ocupació de València Activa preseleccionarà, d’entre les persones inscrites com a demandants d’ocupació en l’agència, a potencials treballadors i treballadores per a cobrir els llocs demandats per esta distribuïdora.

De moment València Activa està gestionant 65 ofertes d’ocupació de MediaMarkt de diferents perfils: 38 llocs de venedor/a; 12 llocs de caixer/a; 7 llocs de mosso/a de magatzem; 3 llocs de tècnics/a de taller; 2 llocs de gestor/a d’operadors telefonia i un lloc de B2B specialist.

Per part seua, Alfonso Cuenca, gerent de MediaMarkt València Aqua, ha indicat que “un dels pilars fonamentals de MediaMarkt són les persones, és en qui resideix l’èxit de la companyia. Per això, des de MediaMarkt València Aqua volem comptar amb professionals amb una vertadera vocació de servei cap als nostres clients, que gaudisquen del seu dia a dia acostant l’últim en tecnologia a tots els valencians, i, d’esta manera, convertir-nos en el seu aliat de confiança”.

Col·laboració per a millorar l’ocupabilitat

L’Agència d’Ocupació València Activa, que compta actualment amb més de 32.400 persones inscrites, col·labora en la gestió d’ofertes d’ús de més de 775 empreses locals i multinacionals com Power Electronics España, Obremo, Decathlon, FCC Equal o Leroy Merlin.

Bernabé ha ressaltat la “importància de treballar de manera conjunta amb empreses privades a l’hora de generar noves oportunitats laborals, així com d’oferir la formació necessària que demanda el mercat de treball”. 

Últimes notícies

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.