València Activa 65 ofertes d’ocupació per a treballar en la nova botiga de MediaMarkt

L’Agència d’Ocupació de València Activa, dependent de l’Àrea de Desenvolupament Innovador dels Sectors Econòmics i Ocupació, està gestionant 65 ofertes per a la contractació dels perfils demandats per MediaMarkt. Esta companyia líder en distribució d’electrònica de consum i tecnologia, busca personal per a treballar en la seua nova botiga de València, l’obertura de la qual està prevista per a finals del tercer trimestre de l’any en el Centre Comercial Aqua.

“Col·laborar amb empreses líders com MediaMarkt valguda el model de gestió de la nostra Agència d’Ocupació i ens anima a continuar treballant en la mateixa línia”, ha defensat la regidora d’Emprenedoria i Innovació Econòmica, Pilar Bernabé, qui a més ha agraït que «hi haja empreses que s’impliquen i facen el pas per a crear sinergies amb les administracions en benefici dels valencians i valencianes». “La col·laboració entre l’administració local i les empreses és necessària per a oferir més i millors oportunitats a la ciutadania, sobretot en el cas dels col·lectius més vulnerables”, ha afegit la regidora.

D’esta manera, València Activa col·laborarà amb MediaMarkt en els processos de selecció de personal. Fruit d’esta col·laboració el personal tècnic de l’Agència d’Ocupació de València Activa preseleccionarà, d’entre les persones inscrites com a demandants d’ocupació en l’agència, a potencials treballadors i treballadores per a cobrir els llocs demandats per esta distribuïdora.

De moment València Activa està gestionant 65 ofertes d’ocupació de MediaMarkt de diferents perfils: 38 llocs de venedor/a; 12 llocs de caixer/a; 7 llocs de mosso/a de magatzem; 3 llocs de tècnics/a de taller; 2 llocs de gestor/a d’operadors telefonia i un lloc de B2B specialist.

Per part seua, Alfonso Cuenca, gerent de MediaMarkt València Aqua, ha indicat que “un dels pilars fonamentals de MediaMarkt són les persones, és en qui resideix l’èxit de la companyia. Per això, des de MediaMarkt València Aqua volem comptar amb professionals amb una vertadera vocació de servei cap als nostres clients, que gaudisquen del seu dia a dia acostant l’últim en tecnologia a tots els valencians, i, d’esta manera, convertir-nos en el seu aliat de confiança”.

Col·laboració per a millorar l’ocupabilitat

L’Agència d’Ocupació València Activa, que compta actualment amb més de 32.400 persones inscrites, col·labora en la gestió d’ofertes d’ús de més de 775 empreses locals i multinacionals com Power Electronics España, Obremo, Decathlon, FCC Equal o Leroy Merlin.

Bernabé ha ressaltat la “importància de treballar de manera conjunta amb empreses privades a l’hora de generar noves oportunitats laborals, així com d’oferir la formació necessària que demanda el mercat de treball”. 

Últimes notícies

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.