València Activa 65 ofertes d’ocupació per a treballar en la nova botiga de MediaMarkt

L’Agència d’Ocupació de València Activa, dependent de l’Àrea de Desenvolupament Innovador dels Sectors Econòmics i Ocupació, està gestionant 65 ofertes per a la contractació dels perfils demandats per MediaMarkt. Esta companyia líder en distribució d’electrònica de consum i tecnologia, busca personal per a treballar en la seua nova botiga de València, l’obertura de la qual està prevista per a finals del tercer trimestre de l’any en el Centre Comercial Aqua.

“Col·laborar amb empreses líders com MediaMarkt valguda el model de gestió de la nostra Agència d’Ocupació i ens anima a continuar treballant en la mateixa línia”, ha defensat la regidora d’Emprenedoria i Innovació Econòmica, Pilar Bernabé, qui a més ha agraït que «hi haja empreses que s’impliquen i facen el pas per a crear sinergies amb les administracions en benefici dels valencians i valencianes». “La col·laboració entre l’administració local i les empreses és necessària per a oferir més i millors oportunitats a la ciutadania, sobretot en el cas dels col·lectius més vulnerables”, ha afegit la regidora.

D’esta manera, València Activa col·laborarà amb MediaMarkt en els processos de selecció de personal. Fruit d’esta col·laboració el personal tècnic de l’Agència d’Ocupació de València Activa preseleccionarà, d’entre les persones inscrites com a demandants d’ocupació en l’agència, a potencials treballadors i treballadores per a cobrir els llocs demandats per esta distribuïdora.

De moment València Activa està gestionant 65 ofertes d’ocupació de MediaMarkt de diferents perfils: 38 llocs de venedor/a; 12 llocs de caixer/a; 7 llocs de mosso/a de magatzem; 3 llocs de tècnics/a de taller; 2 llocs de gestor/a d’operadors telefonia i un lloc de B2B specialist.

Per part seua, Alfonso Cuenca, gerent de MediaMarkt València Aqua, ha indicat que “un dels pilars fonamentals de MediaMarkt són les persones, és en qui resideix l’èxit de la companyia. Per això, des de MediaMarkt València Aqua volem comptar amb professionals amb una vertadera vocació de servei cap als nostres clients, que gaudisquen del seu dia a dia acostant l’últim en tecnologia a tots els valencians, i, d’esta manera, convertir-nos en el seu aliat de confiança”.

Col·laboració per a millorar l’ocupabilitat

L’Agència d’Ocupació València Activa, que compta actualment amb més de 32.400 persones inscrites, col·labora en la gestió d’ofertes d’ús de més de 775 empreses locals i multinacionals com Power Electronics España, Obremo, Decathlon, FCC Equal o Leroy Merlin.

Bernabé ha ressaltat la “importància de treballar de manera conjunta amb empreses privades a l’hora de generar noves oportunitats laborals, així com d’oferir la formació necessària que demanda el mercat de treball”. 

Últimes notícies

Arcadi España dona per bones les explicacions que Zapatero oferirà pel cas Plus Ultra

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha reivindicat la professionalitat de l’Agència Tributària.

El sector azuleter reclama un marc estable per a mantindre la cogeneració i els llocs de faena a Castelló

La patronal Ascer i representants institucionals han reclamat a Castelló un marc regulador estable per a la cogeneració industrial, que consideren essencial per a la competitivitat, l’ocupació i el futur de la indústria ceràmica.

Un patinet manipulat fuig pel centre de Benidorm a 104 km/h abans de ser interceptat

La Policia Local de Benidorm ha interceptat un patinet elèctric manipulat que ha arribat als 104 km/h després d’una fuga de més de dos quilòmetres pel centre de la ciutat. El conductor ha sigut sancionat per conducció temerària i per circular sense assegurança ni certificat de registre.

Més de 200 platges i cales valencianes lluïxen la Bandera Qualitur 2026 per la seua excel·lència

Turisme Comunitat Valenciana ha concedit la Bandera Qualitur 2026 a 206 platges i cales de 40 municipis, amb especial pes per als destins de la província de València.

Alerten que immigrants en vies de regularitzar-se acaben en CIE i deportats

La xarxa CIES No ha denunciat que persones migrants en procés de regularitzacio extraordinaria han sigut internades en CIE i, en alguns casos, deportades, cosa que consideren una amenaça al seu dret a regularitzar-se.

José María Ángel reclama que la Comissió Mixta avance sense pensar en la foto

L’excomissionat del Govern per a la dana defensa en el Senat que la Comissió Mixta només serà útil si hi ha voluntat real d’avançar i proposa més formació i canvis legals en emergències.

Rafa Mir, condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions, i ha imposat també dos anys de presó a un segon acusat, també futbolista i amic seu. La sentència no és ferma i fixa indemnitzacions econòmiques per a les víctimes.

Sara Sorribes confia a tornar al seu màxim nivell: encara em queda corda

La tenista castellonenca Sara Sorribes assegura que encara li queda corda per a competir al màxim nivell després de la seua retirada temporal i manté com a objectiu tornar a representar Espanya i ser als Jocs de Los Angeles 2028.