València Activa 65 ofertes d’ocupació per a treballar en la nova botiga de MediaMarkt

L’Agència d’Ocupació de València Activa, dependent de l’Àrea de Desenvolupament Innovador dels Sectors Econòmics i Ocupació, està gestionant 65 ofertes per a la contractació dels perfils demandats per MediaMarkt. Esta companyia líder en distribució d’electrònica de consum i tecnologia, busca personal per a treballar en la seua nova botiga de València, l’obertura de la qual està prevista per a finals del tercer trimestre de l’any en el Centre Comercial Aqua.

“Col·laborar amb empreses líders com MediaMarkt valguda el model de gestió de la nostra Agència d’Ocupació i ens anima a continuar treballant en la mateixa línia”, ha defensat la regidora d’Emprenedoria i Innovació Econòmica, Pilar Bernabé, qui a més ha agraït que “hi haja empreses que s’impliquen i facen el pas per a crear sinergies amb les administracions en benefici dels valencians i valencianes”. “La col·laboració entre l’administració local i les empreses és necessària per a oferir més i millors oportunitats a la ciutadania, sobretot en el cas dels col·lectius més vulnerables”, ha afegit la regidora.

D’esta manera, València Activa col·laborarà amb MediaMarkt en els processos de selecció de personal. Fruit d’esta col·laboració el personal tècnic de l’Agència d’Ocupació de València Activa preseleccionarà, d’entre les persones inscrites com a demandants d’ocupació en l’agència, a potencials treballadors i treballadores per a cobrir els llocs demandats per esta distribuïdora.

De moment València Activa està gestionant 65 ofertes d’ocupació de MediaMarkt de diferents perfils: 38 llocs de venedor/a; 12 llocs de caixer/a; 7 llocs de mosso/a de magatzem; 3 llocs de tècnics/a de taller; 2 llocs de gestor/a d’operadors telefonia i un lloc de B2B specialist.

Per part seua, Alfonso Cuenca, gerent de MediaMarkt València Aqua, ha indicat que “un dels pilars fonamentals de MediaMarkt són les persones, és en qui resideix l’èxit de la companyia. Per això, des de MediaMarkt València Aqua volem comptar amb professionals amb una vertadera vocació de servei cap als nostres clients, que gaudisquen del seu dia a dia acostant l’últim en tecnologia a tots els valencians, i, d’esta manera, convertir-nos en el seu aliat de confiança”.

Col·laboració per a millorar l’ocupabilitat

L’Agència d’Ocupació València Activa, que compta actualment amb més de 32.400 persones inscrites, col·labora en la gestió d’ofertes d’ús de més de 775 empreses locals i multinacionals com Power Electronics España, Obremo, Decathlon, FCC Equal o Leroy Merlin.

Bernabé ha ressaltat la “importància de treballar de manera conjunta amb empreses privades a l’hora de generar noves oportunitats laborals, així com d’oferir la formació necessària que demanda el mercat de treball”. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.