Oliva desinfecta les escoles infantils per a l’inici del curs

 

Des de l’Àrea d’Educació de l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), s’informa que este dimecres s’ha iniciat el curs escolar en les escoletes municipals, pel que, abans de l’entrada dels alumnes, s’ha fet la correcta desinfecció dels espais.

 

La desinfecció, duta a terme per una empresa especialitzada i homologada, s’ha fet fora de les hores de treball del personal docent, ja que han de transcórrer unes 3 hores abans de l’accés al centre. El dimarts es va fer la faena en l’escoleta municipal El Caragol, i en La Taronja.

 

La vicealcaldessa Ana Morell i el regidor de Salut Pública, Miguel Monzonís van poder assistir personalment a les faenes de desinfecció, juntament amb operaris encarregats de portar a terme esta faena, que els van explicar el procés que es fa.

 

Garantir la seguretat

«No defallirem a aportar tots els recursos necessaris, i també econòmics, per tal de garantir-ne la seguretat. L’educació és un eix fonamental del creixement de la nostra societat i hem d’invertir el temps i els diners que facen falta per a millorar la qualitat de l’educació pública, i en este moment difícil saber estar a l’altura de les circumstàncies, i això implica invertir també en seguretat» comenta la regidora Ana Morell.

 

La regidora d’educació, Maria Josep Llorens, vol agrair la faena tant al personal educatiu com a l’equip de salut pública de la ciutat: «Som conscients de la importància que té este curs escolar per a les futures generacions, però sempre s’ha de fer la tornada primant les mesures sanitàries, és una situació nova i hem de treballar tots conjuntament per a superar-la de la millor manera possible».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.