Oliva desinfecta les escoles infantils per a l’inici del curs

 

Des de l’Àrea d’Educació de l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), s’informa que este dimecres s’ha iniciat el curs escolar en les escoletes municipals, pel que, abans de l’entrada dels alumnes, s’ha fet la correcta desinfecció dels espais.

 

La desinfecció, duta a terme per una empresa especialitzada i homologada, s’ha fet fora de les hores de treball del personal docent, ja que han de transcórrer unes 3 hores abans de l’accés al centre. El dimarts es va fer la faena en l’escoleta municipal El Caragol, i en La Taronja.

 

La vicealcaldessa Ana Morell i el regidor de Salut Pública, Miguel Monzonís van poder assistir personalment a les faenes de desinfecció, juntament amb operaris encarregats de portar a terme esta faena, que els van explicar el procés que es fa.

 

Garantir la seguretat

«No defallirem a aportar tots els recursos necessaris, i també econòmics, per tal de garantir-ne la seguretat. L’educació és un eix fonamental del creixement de la nostra societat i hem d’invertir el temps i els diners que facen falta per a millorar la qualitat de l’educació pública, i en este moment difícil saber estar a l’altura de les circumstàncies, i això implica invertir també en seguretat» comenta la regidora Ana Morell.

 

La regidora d’educació, Maria Josep Llorens, vol agrair la faena tant al personal educatiu com a l’equip de salut pública de la ciutat: «Som conscients de la importància que té este curs escolar per a les futures generacions, però sempre s’ha de fer la tornada primant les mesures sanitàries, és una situació nova i hem de treballar tots conjuntament per a superar-la de la millor manera possible».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.