Oliva desinfecta les escoles infantils per a l’inici del curs

 

Des de l’Àrea d’Educació de l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), s’informa que este dimecres s’ha iniciat el curs escolar en les escoletes municipals, pel que, abans de l’entrada dels alumnes, s’ha fet la correcta desinfecció dels espais.

 

La desinfecció, duta a terme per una empresa especialitzada i homologada, s’ha fet fora de les hores de treball del personal docent, ja que han de transcórrer unes 3 hores abans de l’accés al centre. El dimarts es va fer la faena en l’escoleta municipal El Caragol, i en La Taronja.

 

La vicealcaldessa Ana Morell i el regidor de Salut Pública, Miguel Monzonís van poder assistir personalment a les faenes de desinfecció, juntament amb operaris encarregats de portar a terme esta faena, que els van explicar el procés que es fa.

 

Garantir la seguretat

«No defallirem a aportar tots els recursos necessaris, i també econòmics, per tal de garantir-ne la seguretat. L’educació és un eix fonamental del creixement de la nostra societat i hem d’invertir el temps i els diners que facen falta per a millorar la qualitat de l’educació pública, i en este moment difícil saber estar a l’altura de les circumstàncies, i això implica invertir també en seguretat» comenta la regidora Ana Morell.

 

La regidora d’educació, Maria Josep Llorens, vol agrair la faena tant al personal educatiu com a l’equip de salut pública de la ciutat: «Som conscients de la importància que té este curs escolar per a les futures generacions, però sempre s’ha de fer la tornada primant les mesures sanitàries, és una situació nova i hem de treballar tots conjuntament per a superar-la de la millor manera possible».

Últimes notícies

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.