Oliva desinfecta les escoles infantils per a l’inici del curs

 

Des de l’Àrea d’Educació de l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), s’informa que este dimecres s’ha iniciat el curs escolar en les escoletes municipals, pel que, abans de l’entrada dels alumnes, s’ha fet la correcta desinfecció dels espais.

 

La desinfecció, duta a terme per una empresa especialitzada i homologada, s’ha fet fora de les hores de treball del personal docent, ja que han de transcórrer unes 3 hores abans de l’accés al centre. El dimarts es va fer la faena en l’escoleta municipal El Caragol, i en La Taronja.

 

La vicealcaldessa Ana Morell i el regidor de Salut Pública, Miguel Monzonís van poder assistir personalment a les faenes de desinfecció, juntament amb operaris encarregats de portar a terme esta faena, que els van explicar el procés que es fa.

 

Garantir la seguretat

«No defallirem a aportar tots els recursos necessaris, i també econòmics, per tal de garantir-ne la seguretat. L’educació és un eix fonamental del creixement de la nostra societat i hem d’invertir el temps i els diners que facen falta per a millorar la qualitat de l’educació pública, i en este moment difícil saber estar a l’altura de les circumstàncies, i això implica invertir també en seguretat» comenta la regidora Ana Morell.

 

La regidora d’educació, Maria Josep Llorens, vol agrair la faena tant al personal educatiu com a l’equip de salut pública de la ciutat: «Som conscients de la importància que té este curs escolar per a les futures generacions, però sempre s’ha de fer la tornada primant les mesures sanitàries, és una situació nova i hem de treballar tots conjuntament per a superar-la de la millor manera possible».

Últimes notícies

Pérez Llorca carrega contra Mascarell i critica les noves imputacions de càrrecs socialistes

Un jutjat de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d Organització del PSPV, Vicent Mascarell, i Pérez Llorca aprofita per a criticar la successió d imputacions de càrrecs socialistes i les decisions de Diana Morant.

Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx

El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.

Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana

El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.

La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes

La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.

Beca gratuïta i nova Llei de Ciència: així vol el Consell reforçar les universitats valencianes

El Consell prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per a donar estabilitat al sistema universitari valencià i anuncia la gratuïtat de matrícula per a qui aprove tot primer curs.

Les noves beques i la matrícula gratis marquen l’estratègia del Consell per a la universitat valenciana

El Consell aposta per una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove tot primer per a reforçar el sistema universitari valencià, tal com ha explicat Juanfran Pérez Llorca en la presa de possessió del nou rector de l’UJI, Jesús Lancis.

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.