Oliva desinfecta les escoles infantils per a l’inici del curs

 

Des de l’Àrea d’Educació de l’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), s’informa que este dimecres s’ha iniciat el curs escolar en les escoletes municipals, pel que, abans de l’entrada dels alumnes, s’ha fet la correcta desinfecció dels espais.

 

La desinfecció, duta a terme per una empresa especialitzada i homologada, s’ha fet fora de les hores de treball del personal docent, ja que han de transcórrer unes 3 hores abans de l’accés al centre. El dimarts es va fer la faena en l’escoleta municipal El Caragol, i en La Taronja.

 

La vicealcaldessa Ana Morell i el regidor de Salut Pública, Miguel Monzonís van poder assistir personalment a les faenes de desinfecció, juntament amb operaris encarregats de portar a terme esta faena, que els van explicar el procés que es fa.

 

Garantir la seguretat

«No defallirem a aportar tots els recursos necessaris, i també econòmics, per tal de garantir-ne la seguretat. L’educació és un eix fonamental del creixement de la nostra societat i hem d’invertir el temps i els diners que facen falta per a millorar la qualitat de l’educació pública, i en este moment difícil saber estar a l’altura de les circumstàncies, i això implica invertir també en seguretat» comenta la regidora Ana Morell.

 

La regidora d’educació, Maria Josep Llorens, vol agrair la faena tant al personal educatiu com a l’equip de salut pública de la ciutat: «Som conscients de la importància que té este curs escolar per a les futures generacions, però sempre s’ha de fer la tornada primant les mesures sanitàries, és una situació nova i hem de treballar tots conjuntament per a superar-la de la millor manera possible».

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.