11.7 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

L’onzena setmana del curs escolar valencià acaba amb 599 classes confinades

 

En l’onzena setmana del curs, del 16 al 20 de novembre, dels 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 98,7 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència.

 

Per tant, dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, ha conclòs esta última setmana del curs sense cap aula, parcialment o totalment, confinada el 80,9 %, això és, 1.493 centres. Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant l’onzena setmana de curs, grups que romanen parcialment o totalment confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat.

 

En esta última setmana del curs, s’ha determinat el confinament de 242 grups de 138 centres educatius, s’han desconfinat 271 grups de 169 centres educatius i continuen confinats, d’altres setmanes, 357 grups de 214 centres educatius. Per tant, el total de grups confinats, totalment o parcialment, a l’acabament de l’onzena setmana de curs ha sigut de 599 grups de 352 centres educatius.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.