14.5 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

L’onzena setmana del curs escolar valencià acaba amb 599 classes confinades

 

En l’onzena setmana del curs, del 16 al 20 de novembre, dels 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 98,7 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència.

 

Per tant, dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, ha conclòs esta última setmana del curs sense cap aula, parcialment o totalment, confinada el 80,9 %, això és, 1.493 centres. Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant l’onzena setmana de curs, grups que romanen parcialment o totalment confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat.

 

En esta última setmana del curs, s’ha determinat el confinament de 242 grups de 138 centres educatius, s’han desconfinat 271 grups de 169 centres educatius i continuen confinats, d’altres setmanes, 357 grups de 214 centres educatius. Per tant, el total de grups confinats, totalment o parcialment, a l’acabament de l’onzena setmana de curs ha sigut de 599 grups de 352 centres educatius.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.