13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Coneixes la nova opció de WhatsApp per a ocultar els teus missatges més privats?

WhatsApp és una ‘app’, que a més de compartir missatges sense importància amb familiars i amics, amaguem dades privades o fins i tot confidencials. A pesar que les converses estan xifrades, la qual cosa aporta una certa seguretat, WhatsApp ha llançat una nova opció perquè els usuaris puguen mantindre uns certs missatges ocults.

L’aplicació ja està posant a proves estes noves funcions. Fins ara, en arxivar una conversa, tornava a aparéixer en la pantalla d’inici si es rebia un missatge nou. El més destacat amb les recents modificacions és que, si es rebera un missatge, el xat romandria en eixa espècie de calaix, que és la carpeta de xats arxivats. Les converses quedarien silenciades i no s’alerta de notificacions. La segona és que WhastApp afegiria a l”arxiu’ les converses que no hagen tingut activitat durant sis mesos automàticament.

 

Com activar-ho

 

Des d’ajustos, posteriorment ‘xats‘ i més tard prement a ‘mantindre els xats arxivats‘ podem activar la manera ‘arxive‘. Des d’esta funcionalitat es pot veure quants missatges hi ha i les converses incloses en la secció. Els ‘xats’ també poden silenciar-se individualment seleccionant-los des de la pantalla d’inici i prement sobre la conversa o grup.

Últimes notícies

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.