Coneixes la nova opció de WhatsApp per a ocultar els teus missatges més privats?

WhatsApp és una ‘app’, que a més de compartir missatges sense importància amb familiars i amics, amaguem dades privades o fins i tot confidencials. A pesar que les converses estan xifrades, la qual cosa aporta una certa seguretat, WhatsApp ha llançat una nova opció perquè els usuaris puguen mantindre uns certs missatges ocults.

L’aplicació ja està posant a proves estes noves funcions. Fins ara, en arxivar una conversa, tornava a aparéixer en la pantalla d’inici si es rebia un missatge nou. El més destacat amb les recents modificacions és que, si es rebera un missatge, el xat romandria en eixa espècie de calaix, que és la carpeta de xats arxivats. Les converses quedarien silenciades i no s’alerta de notificacions. La segona és que WhastApp afegiria a l»arxiu’ les converses que no hagen tingut activitat durant sis mesos automàticament.

 

Com activar-ho

 

Des d’ajustos, posteriorment ‘xats‘ i més tard prement a ‘mantindre els xats arxivats‘ podem activar la manera ‘arxive‘. Des d’esta funcionalitat es pot veure quants missatges hi ha i les converses incloses en la secció. Els ‘xats’ també poden silenciar-se individualment seleccionant-los des de la pantalla d’inici i prement sobre la conversa o grup.

Últimes notícies

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.