Els pacients amb Covid-19 en les UCI ja superen la mitat del màxim de la primera ona

 

Els hospitals del territori valencià tenen ingressades en les Unitats de Cures Intensives (UCI) ara mateix a 204 persones amb coronavirus, xifra que ja supera la mitat del màxim que es va conseguir en la primera ona de la pandèmia.

 

Durant el mes d’octubre, s’han multiplicat per 2,73 els ingressos per Covid-19 en les UCI, ja que s’ha passat de 71 persones l’últim dia de setembre a 172 l’últim dia d’octubre, mentres que l’inici de novembre ha prosseguit eixe ascens i només en els dos primers dies d’esta setmana han passat a l’UCI 32 pacients més.

 

Durant la primera ona de la pandèmia, el pic d’ingressos en les UCI valencianes es va conseguir els dies 3 i 4 abril, amb un total de 386 persones en vigilància intensiva, pel que les 204 persones que actualment estan a càrrec d’eixes unitats superen ja la mitat d’eixe màxim.

 

Segons fonts del sindicat CSIF, els hospitals en els que les UCI estan «saturades» són els de Castelló, La Plana, Vinaròs, Elda, Sagunt, General d’Alacant, Orihuela, Torrevieja i Vinalopó, i també té problemes de saturació la Unitat de Reanimació dels hospitals d’Elda i Orihuela.

Anuncios

Últimes notícies

Les comunitats autònomes mobilitzen 2.420 milions en ajudes per la guerra de l’Iran

Les comunitats autònomes han activat mesures de suport per la guerra de l'Iran per 2.420 milions d'euros, amb especial pes de País Basc, Catalunya, Comunitat Valenciana i Castella i Lleó.

El fort vent dona pas a un pont de Setmana Santa estable i més càlid en la Comunitat

El fort vent previst per a este dijous, especialment a Castelló, precedix a un pont de Setmana Santa estable en la Comunitat Valenciana, marcat per cels buidats i un progressiu ascens de les temperatures màximes.

El tramvia de València torna a la normalitat després del trencament de la catenària

Les línies 4 i 6 del tramvia de València recuperen des de primera hora la circulació habitual després del tall provocat pel enganchón d'un camió amb la catenària.

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.