Els pacients amb Covid-19 en les UCI ja superen la mitat del màxim de la primera ona

 

Els hospitals del territori valencià tenen ingressades en les Unitats de Cures Intensives (UCI) ara mateix a 204 persones amb coronavirus, xifra que ja supera la mitat del màxim que es va conseguir en la primera ona de la pandèmia.

 

Durant el mes d’octubre, s’han multiplicat per 2,73 els ingressos per Covid-19 en les UCI, ja que s’ha passat de 71 persones l’últim dia de setembre a 172 l’últim dia d’octubre, mentres que l’inici de novembre ha prosseguit eixe ascens i només en els dos primers dies d’esta setmana han passat a l’UCI 32 pacients més.

 

Durant la primera ona de la pandèmia, el pic d’ingressos en les UCI valencianes es va conseguir els dies 3 i 4 abril, amb un total de 386 persones en vigilància intensiva, pel que les 204 persones que actualment estan a càrrec d’eixes unitats superen ja la mitat d’eixe màxim.

 

Segons fonts del sindicat CSIF, els hospitals en els que les UCI estan «saturades» són els de Castelló, La Plana, Vinaròs, Elda, Sagunt, General d’Alacant, Orihuela, Torrevieja i Vinalopó, i també té problemes de saturació la Unitat de Reanimació dels hospitals d’Elda i Orihuela.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.