Els pacients amb Covid-19 en les UCI ja superen la mitat del màxim de la primera ona

 

Els hospitals del territori valencià tenen ingressades en les Unitats de Cures Intensives (UCI) ara mateix a 204 persones amb coronavirus, xifra que ja supera la mitat del màxim que es va conseguir en la primera ona de la pandèmia.

 

Durant el mes d’octubre, s’han multiplicat per 2,73 els ingressos per Covid-19 en les UCI, ja que s’ha passat de 71 persones l’últim dia de setembre a 172 l’últim dia d’octubre, mentres que l’inici de novembre ha prosseguit eixe ascens i només en els dos primers dies d’esta setmana han passat a l’UCI 32 pacients més.

 

Durant la primera ona de la pandèmia, el pic d’ingressos en les UCI valencianes es va conseguir els dies 3 i 4 abril, amb un total de 386 persones en vigilància intensiva, pel que les 204 persones que actualment estan a càrrec d’eixes unitats superen ja la mitat d’eixe màxim.

 

Segons fonts del sindicat CSIF, els hospitals en els que les UCI estan «saturades» són els de Castelló, La Plana, Vinaròs, Elda, Sagunt, General d’Alacant, Orihuela, Torrevieja i Vinalopó, i també té problemes de saturació la Unitat de Reanimació dels hospitals d’Elda i Orihuela.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.