Un panettone valencià conseguix l’or en Itàlia com un dels millors del món

 

L’empresa valenciana Fartons Polo s’ha alçat amb la ‘categoria ore‘ en l’II Campionat Internacional del Millor Panettone del Món celebrat en Itàlia. Per primera volta, un espanyol conseguix el màxim reconeixement en este certamen mundial.

 

El concurs, organitzat per la Federació Italiana de Pastisseria, Gelats i Xocolate, és el major reconeixement a este dolç d’origen milanés amb més de 300 participants de tot el món. Del 23 al 25 d’octubre, la Cinecittà Word de Roma va acollir la segona edició del certamen. Uns 300 pastissers procedents d’Itàlia, però també de la Xina, el Japó, els EUA, França, el Marroc i Espanya, es van donar cita en esta competició a on només els 100 millors van passar a la final.

 

Una prova que perseguix cada any valorar i difondre la cultura del món del dolç, des de la pastisseria fins al disseny de dolços, xocolates i gelats en tres vessants: clàssic, innovador i decoratiu, destaca la companyia de fartons en un comunicat.

 

Esta empresa d’Alboraia, en l’Horta Nord (València), porta més d’una dècada elaborant panettons, tant en la seua versió clàssica com amb llavors de xocolate. Anys d’experiència però també de formació i aprenentatge a través de cursos amb mestres pastissers de diferents països fins a perfeccionar la seua tècnica. El panettone Polo es pot trobar en el seu web i en el lloc de la De l’horta 1960 en el Mercat Central de València.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.
FILMOTECA D'ESTIU