Els pares només podran agarrar la baixa si el seu fill dona positiu en coronavirus

 

Este dimarts, 1 de setembre, la ministra d’Hisenda i portaveu del Govern, María Jesús Montero, ha explicat tots els dubtes que existixen sobre els permisos laborals que tindran els pares dels xiquets que s’infecten per coronavirus o es vegen obligats a estar en quarantena.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, Montero ha aclarit que si un xiquet dóna positiu pel Covid-19 els seus pares tindran dret a una baixa laboral, que tindrà criteri mèdic i serà declarat com a baixa per incapacitat temporal. Este permís cobrix entre el 60% i el 75% del jornal dels treballadors. A demés, també podran percebre-ho els treballadors autònoms, encara que la seua retribució varia en funció dels casos.

 

Ara bé, si el menor ha de guardar quarantena preventiva en sa casa després de contagiar-se per un company de la seua classe, l’única solució que tenen els pares per part del Govern és acollir-se al pla ‘Em Cuida‘ que permet la flexibilitat de la jornada laboral, fins i tot amb una reducció del 100%, encara que també implica una reducció salarial proporcional.

 

No obstant això, els autònoms no podran acollir-se a este pla, que va ser creat per a la negociació entre el treballador i l’empresa que, en un primer moment, anava a acabar el 22 de setembre, però a causa del creixement de la pandèmia, l’Executiu ha decidit allargar este pla d’ajuda uns mesos.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.