L’Ajuntament de Paterna anuncia la nova programació del Gran Teatre

 

El Gran Teatre de Paterna, en l’Horta (València), ha presentat la seua programació per al primer trimestre del 2021 que s’inaugurarà el pròxim 23 de gener amb l’últim espectacle del Circ Gran Fele.

 

D’esta forma ho ha anunciat la regidora de Turisme, Cultura i Foc, Teresa Espinosa qui ha explicat que «un any més, Paterna acull les millors produccions nacionals amb una variada programació per a tots els públics que inclou obres premiades en els últims premis Max, concerts, musicals o espectacles infantils».

 

I és que tal com ha destacat la regidora «el Gran Teatre s’ha convertit en un referent del circuit nacional de teatre per la qualitat i varietat de les produccions que acull». A demés, Espinosa ha recordat que «el teatre compta amb un protocol sanitari que permet que els espectadors puguen continuar disfrutant de les millors produccions amb totes les garanties de seguretat».

 

La nova temporada arrancarà amb una doble funció del Circ Gran Fele el dissabte 23 de gener i el diumenge 24 de gener. La companyia valenciana representarà la seua última producció ‘Xas’ a on torna a fusionar el teatre, la dansa contemporània i les diferents disciplines circenses al costat de la millor música interpretada en directe per la Banda del Fele.

 

Verónica Forqué

La guanyadora del premi Max 2020 a la millor protagonista, Verónica Forqué arribarà a Paterna el 5 de febrer per a representar ‘Les coses que sé que són veritat’. Acompanyada de cinc magnífics intèrprets, l’actriu defensa un magnífic text teatral, inèdit fins ara en Espanya del prestigiós dramaturg australià Andrew Bovell.

 

El dissabte 7 de febrer, la companyia TramantTeatre, representarà l’obra familiar ‘Les cartes del Quixot’, un treball meravellós sobre l’amor a la lectura amb textos del Quixot.

 

La cantant Vega oferirà el 12 de febrer, un concert en el Gran Teatre dins del seu gira ‘Diari d’una nit’. Una oportunitat única de disfrutar del contundent directe de la cantant.

 

La companyia valenciana Olympia Metropolitana representarà el 26 de febrer la seua última producció ‘El Mètode Grönholm’ una sàtira sobre el món dels processos de selecció de personal. Ferran Gadea, Rebeca Valls, Jordi Ballester i Diego Braguinsky s’encarregaran de representar als aspirants en esta obra que amb un humor reflectix una època en la que l’atur i la precarietat són una autentica maledicció.

 

Nacho Fresneda

Els amants de la música disfrutaran el divendres 5 de març de l’espectacle ‘We love Queen’ un recorregut pels èxits de la mítica banda britànica produït per Barabú Extresound, amb música i veus en directe.

 

Nacho Fresneda i Álvaro Rico representaran ‘Dibbling’ el divendres 26 de març, un thriller sobre el pes de la fama i els jocs de poder. Un futbolista acusat de violació i l’intent de suborn del seu representant per a callar a la víctima es compliquen quan la jove apareix morta.

 

A demés, també se celebrarà la campanya escolar de teatre en angles del 15 al 19 de febrer amb noves obres dirigides als alumnes de la localitat des de Primària a Batxillerat, incloent també a estudiants d’FP i EPA i a partir del mes de març el musical Tararos Rock recorrerà els barris de la ciutat per a acostar el seu divertit espectacle als xiquets de Paterna.

 

Finalment, la regidora Espinosa ha recordat que el dissabte 16 de gener es posaran a la venda les entrades en taquilla, en horari de 9 a 14 hores, de totes les obres programades fins al 31 de març i a partir del 17 de gener podran adquirir-se, a demés d’en taquilla, a través d’internet, en Ticketentradas.es

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.