L’Ajuntament de Paterna anuncia la nova programació del Gran Teatre

 

El Gran Teatre de Paterna, en l’Horta (València), ha presentat la seua programació per al primer trimestre del 2021 que s’inaugurarà el pròxim 23 de gener amb l’últim espectacle del Circ Gran Fele.

 

D’esta forma ho ha anunciat la regidora de Turisme, Cultura i Foc, Teresa Espinosa qui ha explicat que «un any més, Paterna acull les millors produccions nacionals amb una variada programació per a tots els públics que inclou obres premiades en els últims premis Max, concerts, musicals o espectacles infantils».

 

I és que tal com ha destacat la regidora «el Gran Teatre s’ha convertit en un referent del circuit nacional de teatre per la qualitat i varietat de les produccions que acull». A demés, Espinosa ha recordat que «el teatre compta amb un protocol sanitari que permet que els espectadors puguen continuar disfrutant de les millors produccions amb totes les garanties de seguretat».

 

La nova temporada arrancarà amb una doble funció del Circ Gran Fele el dissabte 23 de gener i el diumenge 24 de gener. La companyia valenciana representarà la seua última producció ‘Xas’ a on torna a fusionar el teatre, la dansa contemporània i les diferents disciplines circenses al costat de la millor música interpretada en directe per la Banda del Fele.

 

Verónica Forqué

La guanyadora del premi Max 2020 a la millor protagonista, Verónica Forqué arribarà a Paterna el 5 de febrer per a representar ‘Les coses que sé que són veritat’. Acompanyada de cinc magnífics intèrprets, l’actriu defensa un magnífic text teatral, inèdit fins ara en Espanya del prestigiós dramaturg australià Andrew Bovell.

 

El dissabte 7 de febrer, la companyia TramantTeatre, representarà l’obra familiar ‘Les cartes del Quixot’, un treball meravellós sobre l’amor a la lectura amb textos del Quixot.

 

La cantant Vega oferirà el 12 de febrer, un concert en el Gran Teatre dins del seu gira ‘Diari d’una nit’. Una oportunitat única de disfrutar del contundent directe de la cantant.

 

La companyia valenciana Olympia Metropolitana representarà el 26 de febrer la seua última producció ‘El Mètode Grönholm’ una sàtira sobre el món dels processos de selecció de personal. Ferran Gadea, Rebeca Valls, Jordi Ballester i Diego Braguinsky s’encarregaran de representar als aspirants en esta obra que amb un humor reflectix una època en la que l’atur i la precarietat són una autentica maledicció.

 

Nacho Fresneda

Els amants de la música disfrutaran el divendres 5 de març de l’espectacle ‘We love Queen’ un recorregut pels èxits de la mítica banda britànica produït per Barabú Extresound, amb música i veus en directe.

 

Nacho Fresneda i Álvaro Rico representaran ‘Dibbling’ el divendres 26 de març, un thriller sobre el pes de la fama i els jocs de poder. Un futbolista acusat de violació i l’intent de suborn del seu representant per a callar a la víctima es compliquen quan la jove apareix morta.

 

A demés, també se celebrarà la campanya escolar de teatre en angles del 15 al 19 de febrer amb noves obres dirigides als alumnes de la localitat des de Primària a Batxillerat, incloent també a estudiants d’FP i EPA i a partir del mes de març el musical Tararos Rock recorrerà els barris de la ciutat per a acostar el seu divertit espectacle als xiquets de Paterna.

 

Finalment, la regidora Espinosa ha recordat que el dissabte 16 de gener es posaran a la venda les entrades en taquilla, en horari de 9 a 14 hores, de totes les obres programades fins al 31 de març i a partir del 17 de gener podran adquirir-se, a demés d’en taquilla, a través d’internet, en Ticketentradas.es

Últimes notícies

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.

Un cuidador investiga per estafar un matrimoni destapa un laboratori de drogues a Elx

La investigació a un cuidador acusat d’estafar més de 50.000 euros a un matrimoni major estranger en una pedania d’Elx ha permés descobrir un laboratori clandestí de drogues sintètiques en un garatge. Tres hòmens han sigut detinguts i el complex ha quedat desmantellat abans d’entrar en funcionament.

Luís Castro marca el full de ruta del Levante: equip aguerrit i sense por

Luís Castro definix abans de l’inici de LaLiga un Levante aguerrit, amb identitat guanyadora, confiança en la cantera i orgull pel traspàs de Carlos Espí al Real Madrid.

Avís taronja dilluns per aiguats de fins a 40 l/m² a Castelló i València

Aemet ha activat per a dilluns a la vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² i tempestes fortes a l’interior de Castelló i València i al litoral sud valencià. Hui es mantenen avisos grocs per calor, tempestes i fenòmens costaners en diversos punts de la Comunitat Valenciana.

Nova nit tòrrida al litoral valencià amb fins a 28,4 ºC a Tabarca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28,4 graus a Tabarca i 27,8 a Santa Pola, i alerta groga per calor i fenòmens costaners.

Espanya restablix durant 30 dies els controls a viatgers procedents d’Itàlia

El BOE ha publicat l’orde d’Interior que reactiva durant trenta dies els controls fronterers a viatgers procedents d’Itàlia per la pressió migratòria en la ruta del Mediterrani central.

Així es preparen quatre punts clau per a vore l’eclipsi solar total del 12 d’agost

Galícia, Guadalajara, Aragó i Balears ultimen dispositius especials de seguretat, mobilitat i divulgació per a observar l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost. València també serà un dels punts privilegiats de la franja de totalitat.