12.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

L’Ajuntament de Paterna anuncia la nova programació del Gran Teatre

 

El Gran Teatre de Paterna, en l’Horta (València), ha presentat la seua programació per al primer trimestre del 2021 que s’inaugurarà el pròxim 23 de gener amb l’últim espectacle del Circ Gran Fele.

 

D’esta forma ho ha anunciat la regidora de Turisme, Cultura i Foc, Teresa Espinosa qui ha explicat que «un any més, Paterna acull les millors produccions nacionals amb una variada programació per a tots els públics que inclou obres premiades en els últims premis Max, concerts, musicals o espectacles infantils».

 

I és que tal com ha destacat la regidora «el Gran Teatre s’ha convertit en un referent del circuit nacional de teatre per la qualitat i varietat de les produccions que acull». A demés, Espinosa ha recordat que «el teatre compta amb un protocol sanitari que permet que els espectadors puguen continuar disfrutant de les millors produccions amb totes les garanties de seguretat».

 

La nova temporada arrancarà amb una doble funció del Circ Gran Fele el dissabte 23 de gener i el diumenge 24 de gener. La companyia valenciana representarà la seua última producció ‘Xas’ a on torna a fusionar el teatre, la dansa contemporània i les diferents disciplines circenses al costat de la millor música interpretada en directe per la Banda del Fele.

 

Verónica Forqué

La guanyadora del premi Max 2020 a la millor protagonista, Verónica Forqué arribarà a Paterna el 5 de febrer per a representar ‘Les coses que sé que són veritat’. Acompanyada de cinc magnífics intèrprets, l’actriu defensa un magnífic text teatral, inèdit fins ara en Espanya del prestigiós dramaturg australià Andrew Bovell.

 

El dissabte 7 de febrer, la companyia TramantTeatre, representarà l’obra familiar ‘Les cartes del Quixot’, un treball meravellós sobre l’amor a la lectura amb textos del Quixot.

 

La cantant Vega oferirà el 12 de febrer, un concert en el Gran Teatre dins del seu gira ‘Diari d’una nit’. Una oportunitat única de disfrutar del contundent directe de la cantant.

 

La companyia valenciana Olympia Metropolitana representarà el 26 de febrer la seua última producció ‘El Mètode Grönholm’ una sàtira sobre el món dels processos de selecció de personal. Ferran Gadea, Rebeca Valls, Jordi Ballester i Diego Braguinsky s’encarregaran de representar als aspirants en esta obra que amb un humor reflectix una època en la que l’atur i la precarietat són una autentica maledicció.

 

Nacho Fresneda

Els amants de la música disfrutaran el divendres 5 de març de l’espectacle ‘We love Queen’ un recorregut pels èxits de la mítica banda britànica produït per Barabú Extresound, amb música i veus en directe.

 

Nacho Fresneda i Álvaro Rico representaran ‘Dibbling’ el divendres 26 de març, un thriller sobre el pes de la fama i els jocs de poder. Un futbolista acusat de violació i l’intent de suborn del seu representant per a callar a la víctima es compliquen quan la jove apareix morta.

 

A demés, també se celebrarà la campanya escolar de teatre en angles del 15 al 19 de febrer amb noves obres dirigides als alumnes de la localitat des de Primària a Batxillerat, incloent també a estudiants d’FP i EPA i a partir del mes de març el musical Tararos Rock recorrerà els barris de la ciutat per a acostar el seu divertit espectacle als xiquets de Paterna.

 

Finalment, la regidora Espinosa ha recordat que el dissabte 16 de gener es posaran a la venda les entrades en taquilla, en horari de 9 a 14 hores, de totes les obres programades fins al 31 de març i a partir del 17 de gener podran adquirir-se, a demés d’en taquilla, a través d’internet, en Ticketentradas.es

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez: derrota cruel i orgull malgrat la caiguda del València Basket davant el Reial Madrid

El tècnic va lamentar una derrota especialment dolorosa en semifinals després d'anar cinc a dalt mancant poc més de mig minut i va reivindicar al seu equip.

106-108: Hezonja decidix amb dos triples i fica al Reial Madrid en la final

El croat va firmar 25 punts i va rematar amb dos triples en l'últim minut un dol que el València havia encarrilat amb el xou final de Jean Montero. El Reial Madrid va remuntar 17.

106-108. Hezonja apaga el xou de Montero i fica al Reial Madrid en la final

Dos triples de Mario Hezonja en l'últim minut van voltejar un partit que Jean Montero havia incendiat amb 19 punts en l'últim quart. El Reial Madrid, que va arribar a anar 17 a baix, disputarà la final en el Roig Arena.

Campazzo: final de bojos i avís després de la patida semifinal de Copa

Campazzo va celebrar l'agònica victòria en semifinals davant València Basket i va subratllar que el Reial Madrid va creure fins al final. Així i tot, va advertir que han de corregir errors per a optar al títol.

Domingo amb cels buidats i pujada general de les temperatures

El diumenge arriba amb estabilitat per altes pressions, sense pluges i amb un ascens general de les temperatures. Hi haurà calitja a Canàries i boires matinals en diverses zones.

Un home ha resultat ferit en caure al fossat d’una tomba mentres reparava una làpida a Torrevieja

Un home ha caigut uns tres metres al fossat d'una tomba quan reparava una làpida en el cementeri de Torrevieja. Va ser rescatat amb escala i matalàs de buit i traslladat a l'hospital

Castro advertix: no és el millor moment per a mesurar-se al Barça

El tècnic del Llevant va alertar que el Barça arriba més concentrat després d'una derrota. Va detallar un pla per a minimitzar pèrdues, defendre junts i atacar els espais.

Corberán veu a la plantilla en un moment de forma i ambició molt positius

El tècnic del València va afirmar que l'equip arriba amb bona forma i ambició abans de visitar al Vila-real. Va insistir en la necessitat de sumar malgrat la rivalitat regional.