L’Ajuntament de Paterna anuncia la nova programació del Gran Teatre

 

El Gran Teatre de Paterna, en l’Horta (València), ha presentat la seua programació per al primer trimestre del 2021 que s’inaugurarà el pròxim 23 de gener amb l’últim espectacle del Circ Gran Fele.

 

D’esta forma ho ha anunciat la regidora de Turisme, Cultura i Foc, Teresa Espinosa qui ha explicat que «un any més, Paterna acull les millors produccions nacionals amb una variada programació per a tots els públics que inclou obres premiades en els últims premis Max, concerts, musicals o espectacles infantils».

 

I és que tal com ha destacat la regidora «el Gran Teatre s’ha convertit en un referent del circuit nacional de teatre per la qualitat i varietat de les produccions que acull». A demés, Espinosa ha recordat que «el teatre compta amb un protocol sanitari que permet que els espectadors puguen continuar disfrutant de les millors produccions amb totes les garanties de seguretat».

 

La nova temporada arrancarà amb una doble funció del Circ Gran Fele el dissabte 23 de gener i el diumenge 24 de gener. La companyia valenciana representarà la seua última producció ‘Xas’ a on torna a fusionar el teatre, la dansa contemporània i les diferents disciplines circenses al costat de la millor música interpretada en directe per la Banda del Fele.

 

Verónica Forqué

La guanyadora del premi Max 2020 a la millor protagonista, Verónica Forqué arribarà a Paterna el 5 de febrer per a representar ‘Les coses que sé que són veritat’. Acompanyada de cinc magnífics intèrprets, l’actriu defensa un magnífic text teatral, inèdit fins ara en Espanya del prestigiós dramaturg australià Andrew Bovell.

 

El dissabte 7 de febrer, la companyia TramantTeatre, representarà l’obra familiar ‘Les cartes del Quixot’, un treball meravellós sobre l’amor a la lectura amb textos del Quixot.

 

La cantant Vega oferirà el 12 de febrer, un concert en el Gran Teatre dins del seu gira ‘Diari d’una nit’. Una oportunitat única de disfrutar del contundent directe de la cantant.

 

La companyia valenciana Olympia Metropolitana representarà el 26 de febrer la seua última producció ‘El Mètode Grönholm’ una sàtira sobre el món dels processos de selecció de personal. Ferran Gadea, Rebeca Valls, Jordi Ballester i Diego Braguinsky s’encarregaran de representar als aspirants en esta obra que amb un humor reflectix una època en la que l’atur i la precarietat són una autentica maledicció.

 

Nacho Fresneda

Els amants de la música disfrutaran el divendres 5 de març de l’espectacle ‘We love Queen’ un recorregut pels èxits de la mítica banda britànica produït per Barabú Extresound, amb música i veus en directe.

 

Nacho Fresneda i Álvaro Rico representaran ‘Dibbling’ el divendres 26 de març, un thriller sobre el pes de la fama i els jocs de poder. Un futbolista acusat de violació i l’intent de suborn del seu representant per a callar a la víctima es compliquen quan la jove apareix morta.

 

A demés, també se celebrarà la campanya escolar de teatre en angles del 15 al 19 de febrer amb noves obres dirigides als alumnes de la localitat des de Primària a Batxillerat, incloent també a estudiants d’FP i EPA i a partir del mes de març el musical Tararos Rock recorrerà els barris de la ciutat per a acostar el seu divertit espectacle als xiquets de Paterna.

 

Finalment, la regidora Espinosa ha recordat que el dissabte 16 de gener es posaran a la venda les entrades en taquilla, en horari de 9 a 14 hores, de totes les obres programades fins al 31 de març i a partir del 17 de gener podran adquirir-se, a demés d’en taquilla, a través d’internet, en Ticketentradas.es

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.