L’Ajuntament de Paterna anuncia la nova programació del Gran Teatre

 

El Gran Teatre de Paterna, en l’Horta (València), ha presentat la seua programació per al primer trimestre del 2021 que s’inaugurarà el pròxim 23 de gener amb l’últim espectacle del Circ Gran Fele.

 

D’esta forma ho ha anunciat la regidora de Turisme, Cultura i Foc, Teresa Espinosa qui ha explicat que «un any més, Paterna acull les millors produccions nacionals amb una variada programació per a tots els públics que inclou obres premiades en els últims premis Max, concerts, musicals o espectacles infantils».

 

I és que tal com ha destacat la regidora «el Gran Teatre s’ha convertit en un referent del circuit nacional de teatre per la qualitat i varietat de les produccions que acull». A demés, Espinosa ha recordat que «el teatre compta amb un protocol sanitari que permet que els espectadors puguen continuar disfrutant de les millors produccions amb totes les garanties de seguretat».

 

La nova temporada arrancarà amb una doble funció del Circ Gran Fele el dissabte 23 de gener i el diumenge 24 de gener. La companyia valenciana representarà la seua última producció ‘Xas’ a on torna a fusionar el teatre, la dansa contemporània i les diferents disciplines circenses al costat de la millor música interpretada en directe per la Banda del Fele.

 

Verónica Forqué

La guanyadora del premi Max 2020 a la millor protagonista, Verónica Forqué arribarà a Paterna el 5 de febrer per a representar ‘Les coses que sé que són veritat’. Acompanyada de cinc magnífics intèrprets, l’actriu defensa un magnífic text teatral, inèdit fins ara en Espanya del prestigiós dramaturg australià Andrew Bovell.

 

El dissabte 7 de febrer, la companyia TramantTeatre, representarà l’obra familiar ‘Les cartes del Quixot’, un treball meravellós sobre l’amor a la lectura amb textos del Quixot.

 

La cantant Vega oferirà el 12 de febrer, un concert en el Gran Teatre dins del seu gira ‘Diari d’una nit’. Una oportunitat única de disfrutar del contundent directe de la cantant.

 

La companyia valenciana Olympia Metropolitana representarà el 26 de febrer la seua última producció ‘El Mètode Grönholm’ una sàtira sobre el món dels processos de selecció de personal. Ferran Gadea, Rebeca Valls, Jordi Ballester i Diego Braguinsky s’encarregaran de representar als aspirants en esta obra que amb un humor reflectix una època en la que l’atur i la precarietat són una autentica maledicció.

 

Nacho Fresneda

Els amants de la música disfrutaran el divendres 5 de març de l’espectacle ‘We love Queen’ un recorregut pels èxits de la mítica banda britànica produït per Barabú Extresound, amb música i veus en directe.

 

Nacho Fresneda i Álvaro Rico representaran ‘Dibbling’ el divendres 26 de març, un thriller sobre el pes de la fama i els jocs de poder. Un futbolista acusat de violació i l’intent de suborn del seu representant per a callar a la víctima es compliquen quan la jove apareix morta.

 

A demés, també se celebrarà la campanya escolar de teatre en angles del 15 al 19 de febrer amb noves obres dirigides als alumnes de la localitat des de Primària a Batxillerat, incloent també a estudiants d’FP i EPA i a partir del mes de març el musical Tararos Rock recorrerà els barris de la ciutat per a acostar el seu divertit espectacle als xiquets de Paterna.

 

Finalment, la regidora Espinosa ha recordat que el dissabte 16 de gener es posaran a la venda les entrades en taquilla, en horari de 9 a 14 hores, de totes les obres programades fins al 31 de març i a partir del 17 de gener podran adquirir-se, a demés d’en taquilla, a través d’internet, en Ticketentradas.es

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.