Paterna fa un segon repartiment de mascaretes porta a porta per als seus veïns

Un treballador de l'Ajuntament de Paterna repartix mascaretes a un veí del municipi

És el segon repartiment que efectua l’Ajuntament entre els veïns | Ajuntament de Paterna

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha iniciat esta setmana el segon repartiment de mascaretes homologades entre els veïns del municipi després de l’anunci del Ministeri de Sanitat de l’ampliació de l’obligatorietat de l’ús de mascaretes en espais públics per a majors de 6 anys quan no es puga garantir la distància mínima de seguretat de 2 metres.

 

D’esta manera, cada vivenda paternera tornarà a tindre dos mascaretes homologades, llavables i reutilitzables fins a 10 ocasions, adquirides a empreses valencianes en les últimes setmanes. Amb este nou repartiment de mascaretes, el consistori de Paterna vol ajudar a les famílies del municipi a adaptar-se a la nova normativa, facilitant-los l’accés a utensilis que complisquen totes les garanties de seguretat.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El repartiment d’estos elements de protecció individual es va iniciar el passat dilluns, en les mateixes condicions que l’anterior, porta a porta, a través de personal de l’empresa pública de Gestió i Servicis de Paterna (GESPA) i, simultàniament, en tots els barris de la ciutat.

 

En cas que els inquilins d’un domicili no es troben en casa, les mascaretes es dipositaran en la bústia, si fora possible i, en cas contrari, es deixarà un número de telèfon de contacte per a acordar l’entrega directa del material de protecció. La distribució s’està fent per sectors i amb quatre equips de repartiment proveïts dels elements de protecció necessaris per a garantir l’entrega en les màximes condicions de seguretat sanitària.

  

 

  

A demés de proporcionar mascaretes a la població, el consistori també ha estat proveint durant estos mesos estos elements de protecció a la Policia Local, Protecció Civil, sanitaris, treballadors de residències, centres sanitaris, comerços, treballadors de polígons industrials, entre d’altres professionals. 

Últimes notícies

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.