Paterna fa un segon repartiment de mascaretes porta a porta per als seus veïns

Un treballador de l'Ajuntament de Paterna repartix mascaretes a un veí del municipi

És el segon repartiment que efectua l’Ajuntament entre els veïns | Ajuntament de Paterna

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha iniciat esta setmana el segon repartiment de mascaretes homologades entre els veïns del municipi després de l’anunci del Ministeri de Sanitat de l’ampliació de l’obligatorietat de l’ús de mascaretes en espais públics per a majors de 6 anys quan no es puga garantir la distància mínima de seguretat de 2 metres.

 

D’esta manera, cada vivenda paternera tornarà a tindre dos mascaretes homologades, llavables i reutilitzables fins a 10 ocasions, adquirides a empreses valencianes en les últimes setmanes. Amb este nou repartiment de mascaretes, el consistori de Paterna vol ajudar a les famílies del municipi a adaptar-se a la nova normativa, facilitant-los l’accés a utensilis que complisquen totes les garanties de seguretat.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El repartiment d’estos elements de protecció individual es va iniciar el passat dilluns, en les mateixes condicions que l’anterior, porta a porta, a través de personal de l’empresa pública de Gestió i Servicis de Paterna (GESPA) i, simultàniament, en tots els barris de la ciutat.

 

En cas que els inquilins d’un domicili no es troben en casa, les mascaretes es dipositaran en la bústia, si fora possible i, en cas contrari, es deixarà un número de telèfon de contacte per a acordar l’entrega directa del material de protecció. La distribució s’està fent per sectors i amb quatre equips de repartiment proveïts dels elements de protecció necessaris per a garantir l’entrega en les màximes condicions de seguretat sanitària.

  

 

  

A demés de proporcionar mascaretes a la població, el consistori també ha estat proveint durant estos mesos estos elements de protecció a la Policia Local, Protecció Civil, sanitaris, treballadors de residències, centres sanitaris, comerços, treballadors de polígons industrials, entre d’altres professionals. 

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.