Paterna fa un segon repartiment de mascaretes porta a porta per als seus veïns

Un treballador de l'Ajuntament de Paterna repartix mascaretes a un veí del municipi

És el segon repartiment que efectua l’Ajuntament entre els veïns | Ajuntament de Paterna

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha iniciat esta setmana el segon repartiment de mascaretes homologades entre els veïns del municipi després de l’anunci del Ministeri de Sanitat de l’ampliació de l’obligatorietat de l’ús de mascaretes en espais públics per a majors de 6 anys quan no es puga garantir la distància mínima de seguretat de 2 metres.

 

D’esta manera, cada vivenda paternera tornarà a tindre dos mascaretes homologades, llavables i reutilitzables fins a 10 ocasions, adquirides a empreses valencianes en les últimes setmanes. Amb este nou repartiment de mascaretes, el consistori de Paterna vol ajudar a les famílies del municipi a adaptar-se a la nova normativa, facilitant-los l’accés a utensilis que complisquen totes les garanties de seguretat.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El repartiment d’estos elements de protecció individual es va iniciar el passat dilluns, en les mateixes condicions que l’anterior, porta a porta, a través de personal de l’empresa pública de Gestió i Servicis de Paterna (GESPA) i, simultàniament, en tots els barris de la ciutat.

 

En cas que els inquilins d’un domicili no es troben en casa, les mascaretes es dipositaran en la bústia, si fora possible i, en cas contrari, es deixarà un número de telèfon de contacte per a acordar l’entrega directa del material de protecció. La distribució s’està fent per sectors i amb quatre equips de repartiment proveïts dels elements de protecció necessaris per a garantir l’entrega en les màximes condicions de seguretat sanitària.

  

 

  

A demés de proporcionar mascaretes a la població, el consistori també ha estat proveint durant estos mesos estos elements de protecció a la Policia Local, Protecció Civil, sanitaris, treballadors de residències, centres sanitaris, comerços, treballadors de polígons industrials, entre d’altres professionals. 

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.