Paterna fa un segon repartiment de mascaretes porta a porta per als seus veïns

Un treballador de l'Ajuntament de Paterna repartix mascaretes a un veí del municipi

És el segon repartiment que efectua l’Ajuntament entre els veïns | Ajuntament de Paterna

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha iniciat esta setmana el segon repartiment de mascaretes homologades entre els veïns del municipi després de l’anunci del Ministeri de Sanitat de l’ampliació de l’obligatorietat de l’ús de mascaretes en espais públics per a majors de 6 anys quan no es puga garantir la distància mínima de seguretat de 2 metres.

 

D’esta manera, cada vivenda paternera tornarà a tindre dos mascaretes homologades, llavables i reutilitzables fins a 10 ocasions, adquirides a empreses valencianes en les últimes setmanes. Amb este nou repartiment de mascaretes, el consistori de Paterna vol ajudar a les famílies del municipi a adaptar-se a la nova normativa, facilitant-los l’accés a utensilis que complisquen totes les garanties de seguretat.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El repartiment d’estos elements de protecció individual es va iniciar el passat dilluns, en les mateixes condicions que l’anterior, porta a porta, a través de personal de l’empresa pública de Gestió i Servicis de Paterna (GESPA) i, simultàniament, en tots els barris de la ciutat.

 

En cas que els inquilins d’un domicili no es troben en casa, les mascaretes es dipositaran en la bústia, si fora possible i, en cas contrari, es deixarà un número de telèfon de contacte per a acordar l’entrega directa del material de protecció. La distribució s’està fent per sectors i amb quatre equips de repartiment proveïts dels elements de protecció necessaris per a garantir l’entrega en les màximes condicions de seguretat sanitària.

  

 

  

A demés de proporcionar mascaretes a la població, el consistori també ha estat proveint durant estos mesos estos elements de protecció a la Policia Local, Protecció Civil, sanitaris, treballadors de residències, centres sanitaris, comerços, treballadors de polígons industrials, entre d’altres professionals. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment a la seua inquilina a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home de 59 anys per agredir sexualment a una inquilina en una vivenda de la seua propietat a Villena i li imposa una indemnització de 20.000 euros.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

La presidència de Ford Europa destaca la factoria d'Almussafes com a peça central en la transformació del negoci en el continent, mentres UGT vincula este paper al futur llançament d'un nou model multienergia i a la progressiva eixida de l'ERTO Xarxa.

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.