Paterna fa un segon repartiment de mascaretes porta a porta per als seus veïns

Un treballador de l'Ajuntament de Paterna repartix mascaretes a un veí del municipi

És el segon repartiment que efectua l’Ajuntament entre els veïns | Ajuntament de Paterna

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, ha iniciat esta setmana el segon repartiment de mascaretes homologades entre els veïns del municipi després de l’anunci del Ministeri de Sanitat de l’ampliació de l’obligatorietat de l’ús de mascaretes en espais públics per a majors de 6 anys quan no es puga garantir la distància mínima de seguretat de 2 metres.

 

D’esta manera, cada vivenda paternera tornarà a tindre dos mascaretes homologades, llavables i reutilitzables fins a 10 ocasions, adquirides a empreses valencianes en les últimes setmanes. Amb este nou repartiment de mascaretes, el consistori de Paterna vol ajudar a les famílies del municipi a adaptar-se a la nova normativa, facilitant-los l’accés a utensilis que complisquen totes les garanties de seguretat.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

El repartiment d’estos elements de protecció individual es va iniciar el passat dilluns, en les mateixes condicions que l’anterior, porta a porta, a través de personal de l’empresa pública de Gestió i Servicis de Paterna (GESPA) i, simultàniament, en tots els barris de la ciutat.

 

En cas que els inquilins d’un domicili no es troben en casa, les mascaretes es dipositaran en la bústia, si fora possible i, en cas contrari, es deixarà un número de telèfon de contacte per a acordar l’entrega directa del material de protecció. La distribució s’està fent per sectors i amb quatre equips de repartiment proveïts dels elements de protecció necessaris per a garantir l’entrega en les màximes condicions de seguretat sanitària.

  

 

  

A demés de proporcionar mascaretes a la població, el consistori també ha estat proveint durant estos mesos estos elements de protecció a la Policia Local, Protecció Civil, sanitaris, treballadors de residències, centres sanitaris, comerços, treballadors de polígons industrials, entre d’altres professionals. 

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.