L’Ajuntament de Paterna invertirà 200.000€ en Tàctica per a millorar el subministrament d’aigua potable

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), a través de l’empresa mixta Aigües de Paterna, executarà en el Parc Empresarial Tàctica tota una sèrie d’actuacions de millora de la xarxa de proveïment d’aigua potable amb l’objectiu d’oferir un subministrament d’aigua òptim en esta àrea en expansió en la que, actualment, hi ha unes 300 empreses.

 

D’esta forma ho ha traslladat l’Alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo, a la presidenta i a la gerent de l’Associació d’Empresaris de Tàctica (ADET), Diana Aparicio i Mª Ángeles Hidalgo durant la seua reunió d’esta setmana.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Amb la finalitat de millorar la garantia en el subministrament i de disposar d’una xarxa de transport d’aigua que permeta injectar un cabal major en la xarxa d’este parc empresarial el consistori està projectant la instal·lació d’una segona bomba de pressió per a permetre el funcionament alternatiu de les dos i facilitar el manteniment i reparació d’alguna d’elles de manera independent, sense necessitat d’afectar el sistema de proveïment del parc.

 

Un segon punt de subministrament

De la mateixa manera, també ha planejat l’execució d’una nova conducció de transport des de l’eixida del grup de bombament a la xarxa existent, amb una canonada d’alimentació de 300 mil·límetres de diàmetre i una longitud de 95 metres, que dotarà al parc d’un segon punt de subministrament i de majors dimensions a l’actual.

 

«Amb estes actuacions reduïm el risc de desproveïment d’aigua de les empreses allí instal·lades davant de qualsevol avaria i millorem la resposta de la xarxa d’aigua potable davant de situacions en les que es requerisquen cabals elevats, com per exemple un incendi», ha explicat el primer edil al mateix temps que ha afegit que «amb estos projectes seguim millorant les característiques d’esta àrea industrial de 140 hectàrees i la demanda d’aigua potable, que s’està veient incrementada amb la instal·lació de noves naus i empreses».

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.