L’OPE 2022 estabilitzarà 285 places temporals del Servei de Bombers Forestals

El Consell d’Administració de la Societat Valenciana de Gestió Integral de Serveis d’Emergències (SGISE), l’empresa pública que gestiona el Servei de Bombers i Bomberes Forestals de la Generalitat, ha aprovat aquest l’Oferta pública d’ocupació 2022 per a estabilitzar de manera extraordinària 285 places sense titular fix conforme a Llei 20/2021, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l’ocupació pública, i a les orientacions oficials de la Secretaria d’Estat de Funció Pública. D’elles, 250 es cobriran mitjançant concurs i altres 35 per concurs oposició.

L’OPE 2022, aprovada en la primera reunió celebrada després de la renovació dels membres del Consell d’Administració, conté 285 places derivades del procés extraordinari d’estabilització a les quals se sumen altres 14 corresponents a la taxa de reposició ordinària de l’OPE de 2022.

El president de la SGISE, José María Ángel, ha explicat que aquest procés selectiu, juntament amb les 40 places previstes en les OPES de 2020 i 2021, «permetran cobrir de manera estable el 100% dels llocs estructurals de l’empresa». En aqueix sentit, ha destacat la «voluntat inequívoca de la Generalitat per a garantir l’estabilitat de tota la plantilla amb plenes garanties jurídiques i de treballar en benefici de la millora permanent de les condicions de treball«.

L’Oferta pública d’ocupació 2022 d’estabilització extraordinària s’ha remés a la Direcció General de Pressupostos per a la seua validació final i publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Últimes notícies

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.