8.2 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

L’OPE 2022 estabilitzarà 285 places temporals del Servei de Bombers Forestals

El Consell d’Administració de la Societat Valenciana de Gestió Integral de Serveis d’Emergències (SGISE), l’empresa pública que gestiona el Servei de Bombers i Bomberes Forestals de la Generalitat, ha aprovat aquest l’Oferta pública d’ocupació 2022 per a estabilitzar de manera extraordinària 285 places sense titular fix conforme a Llei 20/2021, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l’ocupació pública, i a les orientacions oficials de la Secretaria d’Estat de Funció Pública. D’elles, 250 es cobriran mitjançant concurs i altres 35 per concurs oposició.

L’OPE 2022, aprovada en la primera reunió celebrada després de la renovació dels membres del Consell d’Administració, conté 285 places derivades del procés extraordinari d’estabilització a les quals se sumen altres 14 corresponents a la taxa de reposició ordinària de l’OPE de 2022.

El president de la SGISE, José María Ángel, ha explicat que aquest procés selectiu, juntament amb les 40 places previstes en les OPES de 2020 i 2021, “permetran cobrir de manera estable el 100% dels llocs estructurals de l’empresa”. En aqueix sentit, ha destacat la “voluntat inequívoca de la Generalitat per a garantir l’estabilitat de tota la plantilla amb plenes garanties jurídiques i de treballar en benefici de la millora permanent de les condicions de treball“.

L’Oferta pública d’ocupació 2022 d’estabilització extraordinària s’ha remés a la Direcció General de Pressupostos per a la seua validació final i publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Últimes notícies

Aena planteja una pujada moderada de tarifes i avisa d’aeroports al límit com Alacant

Aena proposarà un augment moderat de les tarifes en el DAURA III (2027-2031), menor que en 2026, per a sostindre inversions i costos creixents. Lucena advertix d'aeroports prop de la seua capacitat, com Alacant, i defén mantindre el 'pay out' amb finançament combinat.

Torrent obri la passarel·la del CEIP Joan XXIII i avança en la reconstrucció postdana

Torrent ha posat en marxa la nova passarel·la per als vianants que restablix l'accés al CEIP Joan XXIII i la connexió amb el barri del Xenillet després de la DANA.

El cos trobat a Indonèsia és el de Mateo, de 9 anys; continua la busca de Quique

La família confirma que el cos recuperat a Indonèsia correspon a Mateo, de 9 anys. Els equips han représ la busca de Quique, de 10, després del naufragi en Komodo.

El festival Zevra confirma a Anuel AA com a cap de cartell al juliol

L'artista porto-riqueny tornarà a Cullera per a liderar el quint aniversari de Zevra entre el 24 i el 27 de juliol. L'organització planteja el seu retorn com a ocasió de redempció després d'una gira recent marcada per polèmiques.

Les mínimes baixen de zero en la Comunitat Valenciana i toquen -7,1 a Ademuz

Les mínimes han caigut per davall de zero en nombrosos punts, amb un registre de -7,1 a Ademuz. L'interior ha encadenat gelades enfront de valors positius en la costa.

Desarticulada la major xarxa de metamfetamina a Europa amb droga oculta en marbre

La Policia Nacional, amb suport de la DEA, ha desarticulat la major xarxa europea de metamfetamina, que ocultava la droga en roques i escultures de marbre importades de Mèxic. L'operació deixa nou detinguts, un búnquer amb quasi 3 milions d'euros i múltiples confiscacions.

Detingut a San Fulgencio un escapolit del Regne Unit condemnat per agressió sexual

La Policia Nacional ha arrestat a San Fulgencio a un home reclamat pel Regne Unit, condemnat a cadena perpètua per agressió sexual. L'Audiència Nacional assumix els tràmits d'extradició.

La Guàrdia Civil ha detingut a una parella per catorze robatoris amb força a Nàquera

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona per 14 robatoris amb força, 12 en vivendes de Nàquera i 2 en establiments. L'operació 'ROSMONT' es va iniciar després de diversos avisos veïnals i el rastreig de vendes en un portal de segona mà i d'un vehicle sospitós