L’OPE 2022 estabilitzarà 285 places temporals del Servei de Bombers Forestals

El Consell d’Administració de la Societat Valenciana de Gestió Integral de Serveis d’Emergències (SGISE), l’empresa pública que gestiona el Servei de Bombers i Bomberes Forestals de la Generalitat, ha aprovat aquest l’Oferta pública d’ocupació 2022 per a estabilitzar de manera extraordinària 285 places sense titular fix conforme a Llei 20/2021, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l’ocupació pública, i a les orientacions oficials de la Secretaria d’Estat de Funció Pública. D’elles, 250 es cobriran mitjançant concurs i altres 35 per concurs oposició.

L’OPE 2022, aprovada en la primera reunió celebrada després de la renovació dels membres del Consell d’Administració, conté 285 places derivades del procés extraordinari d’estabilització a les quals se sumen altres 14 corresponents a la taxa de reposició ordinària de l’OPE de 2022.

El president de la SGISE, José María Ángel, ha explicat que aquest procés selectiu, juntament amb les 40 places previstes en les OPES de 2020 i 2021, «permetran cobrir de manera estable el 100% dels llocs estructurals de l’empresa». En aqueix sentit, ha destacat la «voluntat inequívoca de la Generalitat per a garantir l’estabilitat de tota la plantilla amb plenes garanties jurídiques i de treballar en benefici de la millora permanent de les condicions de treball«.

L’Oferta pública d’ocupació 2022 d’estabilització extraordinària s’ha remés a la Direcció General de Pressupostos per a la seua validació final i publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.