L’OPE 2022 estabilitzarà 285 places temporals del Servei de Bombers Forestals

El Consell d’Administració de la Societat Valenciana de Gestió Integral de Serveis d’Emergències (SGISE), l’empresa pública que gestiona el Servei de Bombers i Bomberes Forestals de la Generalitat, ha aprovat aquest l’Oferta pública d’ocupació 2022 per a estabilitzar de manera extraordinària 285 places sense titular fix conforme a Llei 20/2021, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l’ocupació pública, i a les orientacions oficials de la Secretaria d’Estat de Funció Pública. D’elles, 250 es cobriran mitjançant concurs i altres 35 per concurs oposició.

L’OPE 2022, aprovada en la primera reunió celebrada després de la renovació dels membres del Consell d’Administració, conté 285 places derivades del procés extraordinari d’estabilització a les quals se sumen altres 14 corresponents a la taxa de reposició ordinària de l’OPE de 2022.

El president de la SGISE, José María Ángel, ha explicat que aquest procés selectiu, juntament amb les 40 places previstes en les OPES de 2020 i 2021, «permetran cobrir de manera estable el 100% dels llocs estructurals de l’empresa». En aqueix sentit, ha destacat la «voluntat inequívoca de la Generalitat per a garantir l’estabilitat de tota la plantilla amb plenes garanties jurídiques i de treballar en benefici de la millora permanent de les condicions de treball«.

L’Oferta pública d’ocupació 2022 d’estabilització extraordinària s’ha remés a la Direcció General de Pressupostos per a la seua validació final i publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Últimes notícies

La vaga docent aconseguix 13 dies amb nova negociació i protesta a València

La vaga indefinida del professorat de l'educació pública no universitària suma 13 dies amb una nova reunió negociadora i una manifestació a València que conclourà davant la Conselleria d'Educació.

El paper essencial dels cuidadors de persones majors en una societat cada vegada més envellida

Descobreix la importància de cuidar les persones majors i com el suport professional pot millorar la seva qualitat de vida.

Lleuger ascens de temperatures a l’interior i estabilitat en el litoral de la Comunitat

La Comunitat Valenciana manté cels poc nuvolosos o buidats, amb lleuger ascens de temperatures a l'interior, estabilitat en el litoral i vent fluix de component este en les hores centrals.

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.