L’OPE 2022 estabilitzarà 285 places temporals del Servei de Bombers Forestals

El Consell d’Administració de la Societat Valenciana de Gestió Integral de Serveis d’Emergències (SGISE), l’empresa pública que gestiona el Servei de Bombers i Bomberes Forestals de la Generalitat, ha aprovat aquest l’Oferta pública d’ocupació 2022 per a estabilitzar de manera extraordinària 285 places sense titular fix conforme a Llei 20/2021, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l’ocupació pública, i a les orientacions oficials de la Secretaria d’Estat de Funció Pública. D’elles, 250 es cobriran mitjançant concurs i altres 35 per concurs oposició.

L’OPE 2022, aprovada en la primera reunió celebrada després de la renovació dels membres del Consell d’Administració, conté 285 places derivades del procés extraordinari d’estabilització a les quals se sumen altres 14 corresponents a la taxa de reposició ordinària de l’OPE de 2022.

El president de la SGISE, José María Ángel, ha explicat que aquest procés selectiu, juntament amb les 40 places previstes en les OPES de 2020 i 2021, “permetran cobrir de manera estable el 100% dels llocs estructurals de l’empresa”. En aqueix sentit, ha destacat la “voluntat inequívoca de la Generalitat per a garantir l’estabilitat de tota la plantilla amb plenes garanties jurídiques i de treballar en benefici de la millora permanent de les condicions de treball“.

L’Oferta pública d’ocupació 2022 d’estabilització extraordinària s’ha remés a la Direcció General de Pressupostos per a la seua validació final i publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.