12.3 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

L’aniversari d’una mestra d’un col·legi en Nules acaba amb 4 positius per coronavirus

 

Els alumnes de dos cursos d’un col·legi de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es troben des de fa una setmana confinats en les seues cases, perquè almenys 4 dels seus mestres s’han contagiat després de celebrar un aniversari a la sala de professors. Esta situació ha generat un evident malestar entre les famílies afectades.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, fa deu dies una mestra va dur un pastís al col·legi per a celebrar el seu aniversari amb els companys, a pesar d’estar prohibit. Poc després es va confirmar que un dels mestres havia donat positiu per coronavirus. 

 

Este fet ha fet botar totes les alarmes i altres tres mestres i els seus alumnes van haver de confinar-se a l’espera del resultat d’unes proves PCR que van confirmar la notícia: els quatre docents s’havien contagiat del Covid-19.

Ara estan de baixa, fins que una altra prova ratifique el negatiu. Mentrestant, uns 35 alumnes de dos cursos continuaran sense classes, fins que arriben els substituts, ja que no disposen de docents suficients en el centre per a suplir les absències.

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.