L’aniversari d’una mestra d’un col·legi en Nules acaba amb 4 positius per coronavirus

 

Els alumnes de dos cursos d’un col·legi de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es troben des de fa una setmana confinats en les seues cases, perquè almenys 4 dels seus mestres s’han contagiat després de celebrar un aniversari a la sala de professors. Esta situació ha generat un evident malestar entre les famílies afectades.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, fa deu dies una mestra va dur un pastís al col·legi per a celebrar el seu aniversari amb els companys, a pesar d’estar prohibit. Poc després es va confirmar que un dels mestres havia donat positiu per coronavirus. 

 

Este fet ha fet botar totes les alarmes i altres tres mestres i els seus alumnes van haver de confinar-se a l’espera del resultat d’unes proves PCR que van confirmar la notícia: els quatre docents s’havien contagiat del Covid-19.

Ara estan de baixa, fins que una altra prova ratifique el negatiu. Mentrestant, uns 35 alumnes de dos cursos continuaran sense classes, fins que arriben els substituts, ja que no disposen de docents suficients en el centre per a suplir les absències.

Últimes notícies

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.