L’aniversari d’una mestra d’un col·legi en Nules acaba amb 4 positius per coronavirus

 

Els alumnes de dos cursos d’un col·legi de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es troben des de fa una setmana confinats en les seues cases, perquè almenys 4 dels seus mestres s’han contagiat després de celebrar un aniversari a la sala de professors. Esta situació ha generat un evident malestar entre les famílies afectades.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, fa deu dies una mestra va dur un pastís al col·legi per a celebrar el seu aniversari amb els companys, a pesar d’estar prohibit. Poc després es va confirmar que un dels mestres havia donat positiu per coronavirus. 

 

Este fet ha fet botar totes les alarmes i altres tres mestres i els seus alumnes van haver de confinar-se a l’espera del resultat d’unes proves PCR que van confirmar la notícia: els quatre docents s’havien contagiat del Covid-19.

Ara estan de baixa, fins que una altra prova ratifique el negatiu. Mentrestant, uns 35 alumnes de dos cursos continuaran sense classes, fins que arriben els substituts, ja que no disposen de docents suficients en el centre per a suplir les absències.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.